Neljas küünal jääb märjaks
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Neljas küünal jääb märjaks
Ratas Kawa 750zx 87aasta
Ratas seisis umbes nädala, siis tegin pikema sõidu ja peale seda hakkas madalatel pööretel puterdama.
Võtsin küünlad maha ja neljas oli märg. Kontrollisin sädet ja vahetasin küünla ära, kasu ei midagi
Üle 4k pöördeid siis hakkab ka neljas pütt tööle.
Kellegil mingit nõu?
Re: Neljas küünal jääb märjaks
vaheta 4. püti küünal mõne teise pütiga ringi ja vaata, kas viga rändab. Kui rändab, siis küünal must või elu lõpul.
Kui ei rända, on tõenäoliselt karpa või süüde.
Võisid saada ka viletsa partii kütust. Mul 1 kuu seismisega suutis Nestest võetud 95 karpas ära lahtuda.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Hehee. Kui üle nelja tuhhi pööretega töötab, võib viga olla ka klapi ebatiheduses, või klapivahe puudumises. Kui küünal on kutu,ei lähe ta pöörete lisamisel korda. Küll aga ebatiheda klapi vahelt ei jõua suurematel pööretel vurts nii palju välja minna ja silinder hakkab kaasa töötama.
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Nii et siis peaks kompressiooni mõõtma?
Kui klapp ebatihe siis see tähendab et lähevad kõik klapid vahetusse?
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Neljas küünal jääb märjaks
raiko4 kirjutas:Nii et siis peaks kompressiooni mõõtma?
Kui klapp ebatihe siis see tähendab et lähevad kõik klapid vahetusse?
Kui hästi läheb tehakse klapipesad lihtsalt korda ning klappe endeid vahetama ei pea. Minu DR800 motol käituti igatahes nii.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 12 Apr 2013, 20:50
- Tsikkel: RIP-Suzuki GSX600,´Thunderace´
- Asukoht: Vantaa
- Kontakt:
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Kõik õige- kõigepealt teeme mootori kap-remondi, ja siis alustame lihtsamate vigade otsimist...
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Eks mõistuse ja kooliraha suuruses ole pöördvõrdeline seos
lebokas kirjutas:Kõik õige- kõigepealt teeme mootori kap-remondi, ja siis alustame lihtsamate vigade otsimist...
![]()
Re: Neljas küünal jääb märjaks
lebokas kirjutas:Kõik õige- kõigepealt teeme mootori kap-remondi, ja siis alustame lihtsamate vigade otsimist...
![]()
Pohhui et ennem kap remonti oleks kompressiooni kontrollinud, aga jh...
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Tundub, et karpade sünkimisega oli sattunud õli vaakumkambrisse.
Sai ära puhastatud, hakkas tööle.
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Niih vana viga tagasi, neljas küünal märg.
Hetkel asi vähe selgem.
Neljandas silindris oli kompressioon alla 5bar'i.
Plokikaane viisin kontrolli, klapid korras.
Järelikult rõngad/silinder.
Siit ka küsimus. Kas oleks variant vahetada ainult neljanda kolvi rõngad?
Ja kas rõngaste vahetusest üldse piisab või peab mõtlema silindri hoonimisele ka?
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Sellega on nagu hambaarstilt e-kirjaga küsimine, kas pakitsust tundes tuleks hammas välja tõmmata või piisaks hambaniidiga puhastamisest.
Ilma nägemata ei oska sulle keegi seda öelda. Kuna sul on kaas maas, vaata silindrisse.
raiko4 kirjutas:Niih vana viga tagasi, neljas küünal märg.
Hetkel asi vähe selgem.Neljandas silindris oli kompressioon alla 5bar'i.
Plokikaane viisin kontrolli, klapid korras.Järelikult rõngad/silinder.
Siit ka küsimus. Kas oleks variant vahetada ainult neljanda kolvi rõngad?
Ja kas rõngaste vahetusest üldse piisab või peab mõtlema silindri hoonimisele ka?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Neljas küünal jääb märjaks
Klapid olid küll korras, aga kas klapivahed olid ka korras? Kui klapil puudus paisumis pilu, võis näiteks väljalaske klapp olla veidi avatud ja sellepärast polnud kompressiooni? Kas enne lahti lõhkumist seda ei kontrollinud?
Kas küünal oli märg bensust, või oli õline?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.