Romka Suzuki VX800 '91
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Romka Suzuki VX800 '91
Romka: kirjutas:Selle bensuluugi peale sain ikka päris vihaseks, kuna kanistrist valades lödistasin tänu sellele hulga bensiini maha. Tanklas oleks ka tüki mugavam, kui saaks püstoli panna tagant ettepoole, mitte täpselt risti.
No seda ma tean ammu, et on vaid olemas stad tsilklid ja siis veel stemad.
Tehke siis pakkumisi, mis oleks mitte niipalju kehva. Nõudmised oleks:
*Kindlasti gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} (te võite rääkida, et sõdate oma ketiga 80tuh km kordagi pingutamata, aga minu praktika on selline, et ikkagi esimese kolme tuhandega on kett soolikaks veninud ja hammakad teravad, lisaks jube tüütu tähelepanuvajadus õlituse/hoolduse näol).
*Võimsus tunduvalt rohkem kui 45kw
*Tühikaal tunduvalt vähem kui 214kg
*Istumisasend ei tohi olla küürus kükitav ega ka selili jalad ees nagu kiiktoolis, lisaks mugav isteasend tagaistujale.
*Mootor võiks olla võimalikult vibravaba ja sujuv, jõud võiks olla saadaval juba väga madalatel pööretel.
jne.
Kasuta kanistrist kallamiseks tsiklile sobilikku lehtrit (sellist, millel "kauss" võimalikult suur ja otse peal, mitte nagu auto omadel kuhugi poole viltu). Spets kanistri toruga võib ka õnnestuda, aga tavaliselt kipuvad need ikka kuskilt vahelt välja tilgutama.
Ma Sinu asemel seda kaaluasja tsikli valikul nii väga taga ei ajaks. Pigem otsiks selle asemel meelepärase istumiskõrguse ja -asendi järgi. Kui pikka maad kavatsed sõita, siis on mugav isteasend üks olulisemaid kriteeriume.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.