INVICTUM - GSX 1100G
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
priit50 kirjutas:Raami kuskil rakises ei keevitanud. Punktisin kinni ja siis vaikselt natuke siit ja natuke sealt ja tulemus jäi väga hea.
Ülikõva töö! Juba jõgeval kaetud.
Mootorratas on piisavalt robustne asi kokku keevitamiseks ilma rakiseta. Igasugused rinkapillid ja masstoodangu raamid muidugi välja jättes.
Omal kogemus harli sportsteri tagakiigega. Ostes oli kiik tervelt 5 cm propelleris, sõites ei saanud midagi aru. Võis samuti kas või käed lahti sõita.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Paraadil avanes võimalus INVICTUM-it oma silmaga kaeda lähedalt ja kuldsete kätega geeniusele teha ilma neti vahenduseta . Go Ilge, GO!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Kõige kunnim fighter siin üldse... Vähemalt minuarust.
Ning nagu näha, siis vähemalt üks ehitaja siin ei julge sõna võtta Ju on kade meel
-
- Postitusi: 189
- Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
- Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
- Asukoht: Tartu, vahel Norra
- Tänatud: 4 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
See on tõesti midagi ilusat ka minu silmale. hea kui keegi ka ikka PÄRIS fightereid teeb.
Kuidas mootoriga on kas sinna sisse ka midagi "isasemat "tuleb ?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Oioi, alles nüüd vaatasin tagapidurit lähemalt - väga lahe
Tahaks teada, milline see "suur" projekt oleks, kui see on väike projekt ja ainult 4 kuud aega võttis.
Midagi helikopterimootoriga?
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Ilus ratas tõesti, nüüd jääks aint ühte korraliku fotoshooti ootama
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Aga kas tõesti ei saa sumpatorude otsalõiget ühele joonele
edu
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
See on ikka haigelt ÄGE ratas!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: INVICTUM - GSX 1100G
AndrusB kirjutas:Äge asi valmis tehtud.
Kas ehk tulede kinnitus võiks olla midagi sellist:
http://nagi.ee/photos/AndrusB/22113361/
Üks paar on kusagil karbis koos toruklambritega.
Amort jääks kindlalt segama selle kinnituse puhul. Kõvasti viisakam oleks küll. Tagumine amort on ka rooste läind või peabki selline olema?
Kuidas ARK-i onudega suhtlemine edeneb?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Oleks see asi veel algse mõtte V mootori juurde jäänud...mitte, et praegune valmisprodukt niru oleks. On ikka mõnel mehel fantaasialendu!
Re: INVICTUM - GSX 1100G
..Küll see V mootoriga asi ka kunagi tuleb
Esitule kinnitus on selline nagu ta on ja selliseks ta ka jääb! Liiga paljud inimesed on seda vaadanud ja kommenteerinud ja nüüd on asi juba põhimõttes
Tagaamort ei ole roostes. See lihtsalt loodus seal peal...
Argi onudega pole veel väga suhelnud. Püüan raami ära joonestada, siis enda poolt kõik nagu tehtud. Kartes ka nende pahameelt, teen tagapiduri lahenduse ratta külge. Siis jääb 2 varianti ja eks siis elu näitab kumb kasutusse jääb.
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: INVICTUM - GSX 1100G
priit50 kirjutas:..Küll see V mootoriga asi ka kunagi tuleb
![]()
Esitule kinnitus on selline nagu ta on ja selliseks ta ka jääb! Liiga paljud inimesed on seda vaadanud ja kommenteerinud ja nüüd on asi juba põhimõttes![]()
Tagaamort ei ole roostes. See lihtsalt loodus seal peal...
Argi onudega pole veel väga suhelnud. Püüan raami ära joonestada, siis enda poolt kõik nagu tehtud. Kartes ka nende pahameelt, teen tagapiduri lahenduse ratta külge. Siis jääb 2 varianti ja eks siis elu näitab kumb kasutusse jääb.
osta varuosadest kikseri dokid ja valmis, ära värista põlve kui sihuke ratas juba
Re: INVICTUM - GSX 1100G
Ilgekepp kirjutas:priit50 kirjutas:..Küll see V mootoriga asi ka kunagi tuleb
![]()
Esitule kinnitus on selline nagu ta on ja selliseks ta ka jääb! Liiga paljud inimesed on seda vaadanud ja kommenteerinud ja nüüd on asi juba põhimõttes![]()
Tagaamort ei ole roostes. See lihtsalt loodus seal peal...
Argi onudega pole veel väga suhelnud. Püüan raami ära joonestada, siis enda poolt kõik nagu tehtud. Kartes ka nende pahameelt, teen tagapiduri lahenduse ratta külge. Siis jääb 2 varianti ja eks siis elu näitab kumb kasutusse jääb.osta varuosadest kikseri dokid ja valmis, ära värista põlve kui sihuke ratas juba
See on plaan B (ühed Susu paberid olemas ka), aga ma nii sportlikust hasardist prooviks asja läbi teha. Siis on näha, kas asi on õigustatult nii keeruline ja ainult meie ohutuse jaoks on need seadused.... või siis on asi tõesti nii hull, et järgmistel valimistel valin selle, kes Argi lubab ära maamuna pealt kaotada... Eks paistab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.