Rumalad küsimused 2

Kasutaja avatar

Nõmmik
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
Tsikkel: Yamaha V-Star
Asukoht: Tallinn , Nõmme
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Nõmmik »

minim2gnus kirjutas:
mx77 kirjutas:
Kägu kirjutas:

No sorry, kui kellelegi varba peale astusin :bsmile:

no kui 3000 kilose autoga üle varba veeretakse on valus küll :D

aga asjast, ei sõida ise väga väikese autoga, pigem sellise keskmisest veidi suuremaga. aga valikut tehes oli auto kaal küll viimane asi mida vaatasin, pigem ikka muud näitajad ja turvalisuse osas NCAP testid.
Raamiga jeebukad ja pick-upid on teadaolevalt päris rasked, aga avariiturvalisuse osas on ikka suht õnnetukesed.

Minuteada täisraamil Jeep'id just turvalisuselt tugevamad. (togi)

Statistika viib alla kokkupõrkel trampliinina mõjuvad väiksemad autod , mis tõttu auto ümber paiskub ja kinnitamata turvavööga reisijad rullumisel autost välja paiskuvad ning ränki vigastusi saavad või surevad ! Samuti saavad raskeid vigastusi või surma õnnetuse teine osapool . Kõrge raskuskese on probleem ka väikestel kiirustel kui kurvis äärekivile sõidetakse jne. näiteid siin kohalikus linnaliikluses küllaga . Eestis siiski liiklejad küllaltki seaduskuulekad ja sõidavad reeglina rihmad peal ning pole suurt kuulnud , et avariis osalenud maasturi sõitjad kastidesse oleks pakitud . Tänavune Pärnu mnt. ränk õnnetus oli ka näide sellest , kuis turvaline Subaru rammides Hummerit jäi väliselt tervemaks kui viimane kuid juht siiski elu jättis . Hummeri raam absorbeeris löögi maksimaalselt ja juht vist ainumana sai jalaluumurde .

Argipäevas on vähe värvi - ole vähemalt ise nähtav !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...

Mine “Ajaviiteks...”