YZ450F mootori probleem

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8459
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: YZ450F mootori probleem

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tauts kirjutas:

Nüüd siis hooaeg lõppemas, aga teema endiselt aktuaalne. Olen korduvalt karpat sättinud ja ka nõela vahetanud. Nõela kõrguse muutmine oluliselt pilti ei muuda. Praegu nõel altpoolt kolmandas sälgus, ehk siis benssu peaks üle keskimise kätte saama. Käivitamisel tahab pill gaasirulliga ikkagi mõned korrad ette saada ja kuumkäivitusklapp peab olema ka külmaga välja tõmmatud, nii läheb paremini. Ühesõnaga käima ma ta meelitan, aga probleemi teine pool on süvenenud. Kui kasvõi kohapeal tühikäigult gaasirulli mõned korrad koralikult peale keereta siis gaasi mahalaskimisel paugub ja sumpast ca 30cm. tulelont väljas. Tühikäik jääb peale seda ülemäära kõrgeks (nt. sõitmisel häirib kõvasti). Kusagil 20sek. jooksul vajub tühikäik normaalsele tasemele ja siis jääb käima normaaltühikäigupööretel. Käib niimooodi ühtlaselt siis ehk sõltuvalt korrast 10-20sek. ja siis teeb sutsu ja sureb välja. Kusjuures pöörde kõrgus on tühikäigukruvi asendiga ette antud (kõrva järgi ehk isegi 100p. võib-olla rohkem kui peaks) ja väljasuremine ei ole mitte nii, et pööre eelnevalt langeks vaid käib korralikult ja siis plaks seisab. Lisaõhku kusagilt väljastpoolt ei võta, segukruvi on 1,5 pööret lahti (olen proovinud muuta, aga suuri muutusi kaasa ei toonud), gaasitrossid ja siiber liiguvad korralikult. Ühesõnaga midagi kusagil on pm. valesti, et pööre maha ei tule. Mida peaksin veel kontrollima. Kas saab süüde valeks minna, kas saab karpas segu koostis muutuda (jääb peale gaasi keeramist lisaõhku kakkuma, siis tasapisi normaliseerub). Pakkuge ideid,ajab juba närvi ,samas sportlik huvi tegelik põhjus leida.

Kirjutasid sa ikka õieti, et just kuumkäivitusklapp peab olema välja tõmmatud? Kuumkäivitusklappi hoob peaks ikka lenksu juures olema.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”