EMF
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: EMF
VahurLE kirjutas:Spordikohtuniku, mitte küll motokohtunikuna ma siin vaidleks: FIM enduro tehnilised reeglid ütlevad selgelt:
"Motorcycles and their equipment must comply with the national legal requirements for road traffic of the country in which the vehicle is registered and with other rules specified in the Supplementary Regulations. "
Tere, Vahur:). See punkt on oma olemuselt formaalne, sest tehniline komisjon kontrollib vastavust võistlusmäärustikule. Kohtunik ei saa kontrollida seda, milline on tsikli vastavus näiteks Soome nõuetele. Isegi Eesti omadele tegelikult mitte. Seda pädevust neil ei ole. Esiteks tehniline komisjon ei saa teada kümnete riikide tehnilisi nõudeid registris olevatele tsiklitele. Teiseks - seda vastavust kinnitab registreerimistunnistus ja end of story. ARK ja ülevaatajad kontrollivad vastavust seaduse nõuetele, kohtunikud vastavust võistlusmäärustikule. Kohtunik, kes võtab enesele riikliku institutsiooni rolli, vajab ravi .
Kui tsikkel vastab spordiala tehnilistele nõuetele ning dokumendid on olemas, ei ole mitte mingit juriidilist takistust tema pealesaamisele. On reaalsus, et ülevaatusel käiakse ära, kruvitakse suunatuled ja peeglid maha ning elu läheb edasi. Ei maksa nüüd nende peeglite ja signaalidega lolliks minna. Tuled ja müra on asjad, mille pärast võiks muretseda, peeglid ja suunatuled - no üldse mitte. Kuni keegi ei taha just oma võistluspilliga linna vahel poes käima hakata. Aga selline käija vajab ka ilmselt ravi .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.