Küsimus avariide kohta.

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Kondimurdja
Postitusi: 31
Liitunud: 22 Dets 2009, 22:12

Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas Kondimurdja »

Tere

Küsimus siis selline: et mis on kõige põhilisemad põhjused, miks siklimehed avariis surma saavad?

Teine asi: mul endaljuhtus avarii, kus joodik tuli vastas suunda ja sõitsime kokku. Selgroog sai vigastada, lülid surus kokku jne...mitu nädalat sai haiglas oldud aga õnneks jäin ellu ja jalgadele.
Ma ei tea miks selgroolülid kokku surus. Kas sellepärast, et lihtsalt kokku panek (äkk pidurtus) lõi mu liiga äkki ette poole või õhus lendamine ja kuidagi valesti kukkumine oli põhjuseks seda ei saa teada.
Teine küsimus siis siit: kas on olemas mingit selja kaitset, mis sellises olukorras oleks aidanud või sellisel hetkel ei aita miski siis?

Loodan, et pole liiga imelik teema. :roll:


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Tõenäoliselt kaitseks teatud olukordades suure saha ja adraga mitmekümne tonnine roomiktraktor rohkem, kui mingi padi seljal! Tsikliga avariisse sattudes on võimalik teha kõiksuguseid õhulende ükskõik mis asja pihta, jääda ükskõik mille rataste alla, saada igasuguseid põrutusi, sisemisi verejookse jne, ehk siis lühidalt: kui täiega joppab avariis, ei kaitseks sind ka vati sees sõitmine, ka vanakuradi endaga tagaistmel. :roll:


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Puhtalt seoses tööga...ratturi põhilisteks/spetsiifiliseks vigastusteks on reie- ja sääreluuude murrud. Kui murd vigastab reiearterit, lahutab ratturi sugulasi pikalaua üritusest ainult õnn ja oskusliku abi KIIRE saamine. Lisaks ettenägematud põrutusest tulenevad sisemised vigastused.
Aga ega ratas ei pretendeerigi aasta ohutuma liiklusvahendi tiitlile.

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Kasutaja avatar

Nõmmik
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
Tsikkel: Yamaha V-Star
Asukoht: Tallinn , Nõmme
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas Nõmmik »

Surmaga lõppevad on siiski pea ja kaela vigastused ! Selgroog on põhitelg , mis juba kaitse reflekside tõttu sattub tugeva mehaanilise põrutuse ja vigastuse objektiks . Enesel roots kolmest kohast segi - seda mitte küll mootorratta tõttu , vaid maailma kõige ohtlikuma ameti pärast ! Kuna seotud olen seotud sääraste vigastustega , siis sellega veidi ennast kurssi viinud ja propageerin igal võimalikul juhul töö ja liiklusohutust .

Argipäevas on vähe värvi - ole vähemalt ise nähtav !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...

Teema algataja
Kondimurdja
Postitusi: 31
Liitunud: 22 Dets 2009, 22:12

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas Kondimurdja »

Huvi pärast küsin, et mis see maailma kõige ohtlikum amet siis on?

...Aga jah kui mootorrattaga on õnnetus juhtunud ja oled ellu jäänud siis paneb mõtlema küll, kas minna ikka sadulasse uuesti. Sellepärast siin natuke küsisin selle teema kohta. :)

Viimati muutis Kondimurdja, 02 Dets 2013, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas 426f »

mulle lendas võrriga sõites auto küljest sisse,hea et jala sain üles tõsta ja lendasin vastu kapotti ja katust ja heinamaale,tennised tulid ka jalast võrril tuli paak ja mootor ära.kui oleks osanud kiivrit kanda poleks muhku pähe tulnd,paar nädalat hiljem ajasin izh planeta5 õue ja sõitsin talve alguseni

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
Kondimurdja
Postitusi: 31
Liitunud: 22 Dets 2009, 22:12

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas Kondimurdja »

426f kirjutas:

mulle lendas võrriga sõites auto küljest sisse,hea et jala sain üles tõsta ja lendasin vastu kapotti ja katust ja heinamaale,tennised tulid ka jalast võrril tuli paak ja mootor ära.kui oleks osanud kiivrit kanda poleks muhku pähe tulnd,paar nädalat hiljem ajasin izh planeta5 õue ja sõitsin talve alguseni

Sul siis läks hästi ja lõpes ainult muhuga. Aga kui ikka elu käib silme eest läbi siis ei ole see nii kerge ikka, et kohe teisel nädalal järgmisse sadulasse.

Kasutaja avatar

Nõmmik
Postitusi: 249
Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
Tsikkel: Yamaha V-Star
Asukoht: Tallinn , Nõmme
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Küsimus avariide kohta.

Lugemata postitus Postitas Nõmmik »

Kord sõitsime (1978) minust 10 aastat vanema ´Hullusemuga Mustamäetee 141 ees olevast telefoni putkast läbi . Sõidukiks oli JAWA 250 ja selle vaesekese kahvel murdus vastu mootorit nagu nipsti . Meie muidugi läbisime klaasist seinad küllalt edukalt , st. vigastusi eriti ei olnud - mina taga istujana jäin ilma vaid sitsiriidest pükstest ja ´Hullul oli mokk ja naba lõhki , mille üle ta lõpmata õnnelik oli ! (lol) Peale seda kardan taga istujana sõita - ei tea mis juhil võib pullipärast pähe tulla ! :wack: (togi)

Argipäevas on vähe värvi - ole vähemalt ise nähtav !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”