YZ450F mootori probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: YZ450F mootori probleem
Keera seda segukruvi rohkem lahti, algul 2 siis 2,5 ringi ja vaata kas miskit muutub. Kõik viitab ikkagi sellele, et õhku saab palju, kui jäävad pöörded kõrgeks, peale gaasi vabastamist.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: YZ450F mootori probleem
Ei ole mõtet segukruvi suvalistes suundades keerutada, nii palju krossirattaid on tänu katseeksitusmeetodile karpa sättimisel p..se keeratud ,et hoia pead kinni. settingud tuleb panna toetudes millelegi ja kui karpat on siin tuunitud juba kuu aega siis on ju suht selge ,et seal ilmselt viga pole kui just igakord valesti kokku ei pane või mõni julla sees väga ära kulunud pole Suht mõistlik oleks pöörduda kellegi targema poole ja näidata asja elusuuruses enne kui "tarkade klubiga" koostöös saab maarjamaale juurde taas üks poolpidune raibe
Omaniku juttu lugedes siis tekib küsimus, et kas vaakumplaat on õigetpidi, et väga lihtne on panna ülemine ots allapoole ja alumine ülespoole, sest loogiliselt silmajärgi tundub nii õige olevat aga tegelikkuses peab plaadi alumise ääre ja karpa õhukanali põhja vahele jääma teatud kõrguses ava. samuti saab sellevaleks ajada siibrikõrgust reguleerides sest seal on kindel tolerants kuna ta õigesti töötab või ei tööta üldse. Kui see paigas siis viimast postitust lugedes ütleks ,et klapivahed väga valesti paika pandud ja kui see ka ei ole probleemiks siis foorumi teel enam seda asja ei lahenda.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: YZ450F mootori probleem
tarkadeklubipeaboss kirjutas:Ei ole mõtet segukruvi suvalistes suundades keerutada, nii palju krossirattaid on tänu katseeksitusmeetodile karpa sättimisel p..se keeratud ,et hoia pead kinni. .
Vat selle peale hoia tõesti pead kinni
Nüüd ootaks kohe pikemat monoloogi, et mida kõike võib perse keerata, kui sa juhuslikult segukruvi julged puutuda. Seda enam, et seguruvi asend jääbki tavaliselt sinna 1,5-2 ringi kanti ja see võib olla, kahe ühesuguse ratta puhul, mõlemal täiesti individuaalne. Jah, kahetaktilisel on see vähe teine teema sest segu rikkusest oleneb ka õlitus.
Ma olen selle "järgi käimisega" piisavalt mässanud ja mitte ühe rattaga ja kõigist jagu saanud ja seda järgi käimist segukruvi keeramisega tõesti ei kõrvalda.Probleem on ju veel käivitumisega ja selleks oleks vaja segukruvi ja siiber paika saada sest 4T puhul kipub see käivitumise lihtsus olenema paljustki sellest, kui hästi tühikäik paigas on ja see pool ringi siia-sinna kruttimine võib anda aimu, et mida konkreetne isend tahab. Kui tühikäik paigas pole siis ei saagi aru mida täpselt tahab, ükskord käivitub ühe tegevuse korral järgmine kord teise korral. Mul see järgi käimine näiteks ühel korral mõjutas käivitumist, teisel korral ei mõjutanud. Kui varasemaid poste lugeda siis oli viga süvenev. See vaakumplaat ei keera end seal ajapikku kuidagi ise ringi.
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: YZ450F mootori probleem
piloot kirjutas:Keera seda segukruvi rohkem lahti, algul 2 siis 2,5 ringi ja vaata kas miskit muutub. Kõik viitab ikkagi sellele, et õhku saab palju, kui jäävad pöörded kõrgeks, peale gaasi vabastamist.
Üldiselt on selle segukruvi paika keeramiseks olemas kindel protseduur ja niisama krudida sinna-tänna pole mõtet.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: YZ450F mootori probleem
mx77 kirjutas:Üldiselt on selle segukruvi paika keeramiseks olemas kindel protseduur ja niisama krudida sinna-tänna pole mõtet.
Ega ei vaidle vastu. Paraku on jälle mõningad kogemused, mille najalt ei saa alati raamatutarkusest kümne küünega kinni hoida. Kunagi oli üks LC4, mis tühikäigu pöörete lähedudes, järsult gaasi andes, kippus karpat lõdviku otsast ära lööma. Nii ma seda siis aeg ajalt tagasi installisin, erinevates olukordades, samas kõik setingud paigas nagu manual ette näeb. Veale sai lõpuks jälile üks sõber, kes selle ratta lõpuks omale sai - piisas sellest, et segukruvi, lisaks etteantule, veel veerand pööret lahti keerata.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: YZ450F mootori probleem
Krt, ma hakkasin sõitma juba 30 aastat tagasi. Ja karburaator on täpselt see asi, mida ma olen lahti võtnud vaid puhastamiseks. Kruvide krudimine..... milleks??? Kui asi töötab, siis ta töötab ja ära sega teda. Kui järsku enam ei tööta, siis jälle ei saa olla ega ole ka kunagi olnud asi paigast läinud karpa setingutes - need ei lähe paugust paigast ära, ALATI on viga olnud mujal. Karpa setingute probleemid tekivad aja jooksul pikkamööda ja neid annab kompenseerida ka mõõduka reguleerimisega. Ma küll näinud omal ajal nolke, kel võrr hakkas turtsuma - haarati kohe kruvits ja kukuti "reguleerima", endal oli bensiin otsas. Pärast olid hädas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2006 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: YZ450F mootori probleem
Lugesin selle teema läbi ja ka minu arusaam ütleb,et saab lisaõhku.Ei tea antud mootorist midagi,aga kas segusiiber ikka sulgub täielikult iga kord.Ta võib seda teha laual olevas karpas,aga kas ka töötava mootoriga sama teeb?Mingid kulumised?Segukruvi ei tee midagi olulist käivitamisel ja tühikäigul,kui on keeratud enamvähem manuali järgi paika.Düno siin kindlasti ei aita,see on sama kui sääreluu paranemist oodata intensiivravi palatis.Kunagi kindlasti saab teveks,aga kas ka sellest abi on.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.