Aprilia Tuono 1000 II gen. → Re: Aprilia Tuono 1000 ´07a.


Rattal
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Re: Aprilia Tuono 1000 ´07a.

Lugemata postitus Postitas Rattal »

Tuono kirjutas:
Tuono kirjutas:

Miks on pandud lühike "pime",kui sinna koguneb õli ja seda tühjendada saab ainult õhupuhasti korpuse eemaldamisel, kas peab seal olema lühike ja kas sinna võib koguneda õli ja kas võib vedada pika vooliku, mis ulatub alt välja, et vajadudel tühjendada? Pildil punase ringiga tähistatud: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/105202437/

Tänud ette!

See "pime" vaevab mind ikka, sest ühes videos nägin, et seal oli voolik otsas :roll:

See "pime" peaks asukoha järgi olema miski vaakumi ots ja jäta rahu! Karterigaasis sisalduv üleliigne õlitolm peaks siiski kogunema kuskile õhupuhasti korpuse küljes olevasse voolikusse, ilmselt see voolik kus oli eelmisel pildil pisut liiva sees.
Õlikulu see tuulutusest või mujalt pika aja jooksul välja imbunud õlikirme ei põhjusta, näit. 10-20 ml. õlitolmu laialipihustamisega mootoril võib asi väga hull tunduda. Kui mootori alt just otseselt ei tilgu ja tuul neid tilkasi terve ratta peale pole määrinud, siis põleb see kulunud õli siiski mootoris ära!
Põhjuseks võib olla aja jooksul kõvaks läinud klapisääre tihendid. Korraliku hoolduse puhul ei tohiks kolvigrupis kulumist olla, kui läbisõit pole suur...
Ei ole selliste mootorite spetsialist ega pretendeeri absoluutsele tõele aga ehk on abiks!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”