Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
bitter kirjutas:TÜV-i onudel on pohkam, kas su seljakott hoiab oma konjakit pakiraamil või kuskil mujal. Või räägid sa ninakollidest?
Türi ja Paide, ma küll lugesin oma posti korralikult üle, enne postitamist aga näe, see konjak jäi ikka kahe silma vahele. Mõtlesin ikkagi kinnihoidmise peale.
bitter kirjutas:Külmalt käivitamine - mu KEIHINI karpaga ratas käivitub külmalt VÄNDAST v. hästi (õhufilter peab hooldatud olema). Starteriga on vaevalisem - aku on MIN 6-7 a vana, starteri andmisel jääb vist säde nõrgaks. (Sooja mootoriga mitte.) Igatahes kui jalaga starterile kaasa aidata, jääb kõrgepingeks rohkem vurtsu ja käivitub lihtsamalt.
Ei ole vänta, millest käima lüüa, kahjuks.
riksx kirjutas:Ma ise jätaksin selle dellorto karpa kapipeale seisma ja paneksin peale Keihin FCR MX kiirenduspumbaga karpa.
Kui peale passida, siis kasutatult võib e-bayst 150.- naelaga kätte saada.
http://www.ebay.co.uk/itm/RMZ-KXF-250-2 ... 3f0424ebb6
http://www.ebay.co.uk/itm/Keihin-FCR-ca ... 565f5bdc50
Sa ei tunne vahet kas on 40mm või 38mm karpa lõõr. Seda tunnevad need kes täisgaasiga sõidavad. Keihini karpaga saad kindlasti parema tulemuse.
Neid Keihineid olen ma pikemat aega piilunud aga ei ole suutnud ennast veel motiveerida seda ostma.
riksx kirjutas:Ma ei tea kuiudas Husqvarnal on aga mõnda aega tagasi pidasin 650 Husabergi. Sellel oli analoogne probleem, et starterist ei tahtnud/jõudnud käima minna. Lahendus oli tegelt üsna lihtne, nimelt dekompi verdu on tehasest tulles liiga nõrk, ehk teisel ringil dekomp läks maha ja starter üritas täis kompressiooniga käivitada. Suht võimatu/lootusetu üritus. Lahendus oli jäigem vedru või tegid olemasolevat tugevamaks. Muidugi kulunud dekomp ei ava klappi piisavalt
Juhul kui sa veel pole aga kontrolli vedru tugevus ära. Kui natuke käivitad, siis kaan maha ja anna starterit ja vaata kas dekomp läheb maha või mitte.
Starter jaksab täitsa edukalt mootorit ringi ajada. Ma praegu jätan selle dekompiga mässamise tulevikku, kui karpas siiski asi ei ole. Kahtlaseks teeb asja just see, et peale pikemat seismist ei taha käima minna. Kui dekompis oleks viga siis ei tahaks ta juba järgmine hommik käima minna või ei? Samas karpa ei küsi, kaua ta seisnud on, segu on seismisest olenemata rikas või lahja või täpselt paras. Kisub vist ikka sinna piisava pinge puudumise poole, mis on millestki (starteri suur koormus) tingitud.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.