Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
riksx kirjutas:Ma alguses olin ka surmkindel, et kõik on hea. Peal oli suur tugev aku, uus starter regullitud klapid. Aga tohhh ohh imet, kui kergelt mootor ringi hakkas käima dekompi modimise. Vahet polnud kas nädal seisnud või külm soe.
Sul sellel Bergil oli see dekomp.i huinjaa sama ehitusega nagu Husqvarnal?
Ratta sain värskelt täis laetud akuga käima, käis soojaks ja enam ei käi üldse, sülgab sumpast tuld ja paugutab õhupuhastisse kah, vaheldumisi. Eelmise karpaga, kui käima läks, käis normaalselt. Samas supermotosaag, 2 aastat tagasi kui valmis sai, käis, käib, käivitus ja käivitub tänapäevani hästi. Ja seda selle Dellorto junniga, muidugi ei ole mul Keihiniga võrdlusmomenti aga võrreldes enduurosaega on vahe ikka suur, must ja karvane. Üha enam tuleb ikkagi veendumus, et peab mootorit hakkama lammutama. Aga enne veel tegelen starteri ahelaga ja starteri endaga. Kuhugile see pinge kaob ikkagi kui starteri nuppu litsuda. Lihtsamad asjed enne läbi proovida. Seda mootorit on plaanis niikuinii natuke lammutama hakata ükskord. Aga sellest tulevikus täpsemalt.
Kõige nirum selle asja juures on see kokku-lahti lappamine, karpa maha, karpa peale ja seda karpat ei ole lihtne peale-maha kiskuda kogu aeg.
Küll on kärss kärnas, küll maa külmand.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.