R1100GS jätab vahele
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
R1100GS jätab vahele
Tere, ostsin hiljuti R1100GSi, läbisõit 120000km. Mure siis selline, et tsikkel jätaks nagu lööke vahele, eriti madalatel pööretel (kuni 2500rpm). Sõites on tunda kuidas tsikkel iga 3 sekundi tagant teeb väikse jõnksatuse (all on Remuse smmuti). Kui gaasi järsult maha lasn, siis lööb summutist tuld välja ja paugub. Vahele jätavad mõlemad silindrid, küünlad on uued. Õhuvõtu torud on seest mustad ja märjad, kui sealt pimedas sisse vaadata, siis on näha tule sähvatusi.
Ette tänades, Toivo
Re: R1100GS jätab vahele
Klapid.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: R1100GS jätab vahele
mul oli olematu klapivahedega mootori kasutamise kogemus, nii imelik kui ka poleks aga klapi vahed mootori soojenedes suurenevad. Külmast peast vahed jooksevad 0'i see tähendab seda et külmast peast on väga raske käivitus ja mootor käib kah ringi märksa kiiremini. Seega ma ei usu et probleem klapivahedes, kui mootor käivitud kergelt... pealegi BMW R-mootoril on vast kõige lihtsam üldse need klapivahesid üle kontrollida, ei peagi pool ratast lahti lammutama.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: R1100GS jätab vahele
eerikkarts kirjutas:mul oli olematu klapivahedega mootori kasutamise kogemus, nii imelik kui ka poleks aga klapi vahed mootori soojenedes suurenevad. Külmast peast vahed jooksevad 0'i see tähendab seda et külmast peast on väga raske käivitus ja mootor käib kah ringi märksa kiiremini. Seega ma ei usu et probleem klapivahedes, kui mootor käivitud kergelt... pealegi BMW R-mootoril on vast kõige lihtsam üldse need klapivahesid üle kontrollida, ei peagi pool ratast lahti lammutama.
Ooot oot vastupidi peaks ikka olema ju?? Külmalt on ikka klapivahe suurem kui kuumalt ju.
Ise prooviks ka esimese asjana klapivahesi mõõta.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: R1100GS jätab vahele
t2g kirjutas:eerikkarts kirjutas:mul oli olematu klapivahedega mootori kasutamise kogemus, nii imelik kui ka poleks aga klapi vahed mootori soojenedes suurenevad. Külmast peast vahed jooksevad 0'i see tähendab seda et külmast peast on väga raske käivitus ja mootor käib kah ringi märksa kiiremini. Seega ma ei usu et probleem klapivahedes, kui mootor käivitud kergelt... pealegi BMW R-mootoril on vast kõige lihtsam üldse need klapivahesid üle kontrollida, ei peagi pool ratast lahti lammutama.
Ooot oot vastupidi peaks ikka olema ju?? Külmalt on ikka klapivahe suurem kui kuumalt ju.
Ise prooviks ka esimese asjana klapivahesi mõõta.
Peaks küll nii olema, et soojenedes klapivahed vähenevad. Sel juhul muutub soojast peast käivitamine problemaatiliseks.
Re: R1100GS jätab vahele
Paisuvad või mitte- kui ikka sisselaske lõõrist on tuli näha, siis ( kas vahe väike, klapid ei pe või on põlenud või paigast ära).
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Re: R1100GS jätab vahele
Klapivahed olid normis.Regullisin üle,hälve suhteliselt olematu.
Kas ei või teema olla liiga varajases süütes?
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: R1100GS jätab vahele
Yamu mootoril olid sisselase klappide vahed soojast peast suuremad!
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: R1100GS jätab vahele
Eerikkarts'i jutt võib olla jumala õige. See on mingi huvitav jama. Näiteks kunagi minu FZR1000-l (samamoodi nagu tdm-i taolistel paralleeltwinnidel, 5 klappi pütile) oli täiesti külm käivitus vaevaline ja veidi aeganõudev ning tühikäiku esialgu ei hoidnud, kustkui oleks klapivahe olematu ja need ei sulguks. Kui Samas soojalt käis vaevalt relees plõks ära ja juba ta laulis, sama leige mootoriga, ning töötas korralikult. Justkui hakkaks klapid alles soojalt sulguma. Mõõta ma neid vahesid ei jõudnudki ja seega on minu kaasarääkimine praegu suht selline "ma tean, mis minu rattal võis 2 aastat tagasi viga olla" möla.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: R1100GS jätab vahele
Klapivahed võiks nii lihtne (eriti bokseril) mõõta olla ja rutiin hooldus, et kahtlen kas vaid nende vale vahede pärast siia teema tekkis. Mina ootasin, et teemaalgataja peale klappide kontrolli nende vale või õige seisu juba teada andnud. Ja ei tasu unustada, et bemm on just selline loom, kes igatsorti üllatusi pakub, mille peale jaapanlase omanik tulla ei või. Ma ei imestaks kui ka selle jukeradamise taga kuulus bemmi halli sensor oleks. Googel abiks.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: R1100GS jätab vahele
- Minu väike kokkupuude on näidanud, et need mootorid (1100/1150/1200) tahavad kahte asja, et käiksid ühtlaselt (pigem ühtlasemalt) - hooldus - 1. klapivahed 2. mõlema poole sünkroniseerimine.
Ei ole kahjuks ise nii osav, et neid töid teostada - samas tunne, et ratas käib nagu ebaühtlasemalt süvenes alati hooldetähtaja saabumisel ja peale hooldust (kui tööd korrektselt tehtud) kais jälle nagu "siidi".
Kogemus siis 1150 ja 1200 põhjal (1100 on sisuliselt sama motor)
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: R1100GS jätab vahele
Ma just ei mõista miks seda sünkimist soovitataks toidu peale/alla jne. Justkui universaalne ravi ja lahendus kõikidele probleemidele? Ega teil ometi alati need klapivahed paigast ära ei ole, et sünk igal hooaeg vajalik?
Ega mingi kotermann seal mutreid keera vahepeal. Karpade/Throttle Body sünk on kohustuslik peale klappide regulli kui nad tõesti paidast ära olid. Seal vahepeal selle keeramine edasi tagasi IMO mõtetu ja olulist vahet ei tee...
Keegi ei keela südamerahustuseks seda teha, kuid et mootor tõsiselt lonkaks eriti 2 pütane peab ikka väga paigast ära olema see sünk...
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: R1100GS jätab vahele
eerikkarts kirjutas:Ma just ei mõista miks seda sünkimist soovitataks toidu peale/alla jne. Justkui universaalne ravi ja lahendus kõikidele probleemidele? Ega teil ometi alati need klapivahed paigast ära ei ole, et sünk igal hooaeg vajalik?
Ega mingi kotermann seal mutreid keera vahepeal. Karpade/Throttle Body sünk on kohustuslik peale klappide regulli kui nad tõesti paidast ära olid. Seal vahepeal selle keeramine edasi tagasi IMO mõtetu ja olulist vahet ei tee...
Keegi ei keela südamerahustuseks seda teha, kuid et mootor tõsiselt lonkaks eriti 2 pütane peab ikka väga paigast ära olema see sünk...
Vahe vist selles, et bemariga sõidetakse aastas rohkem kui riisipüssiga.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: R1100GS jätab vahele
Teemasse kah. Nimelt pole eriti raske klappide pidamine ära kontrollida. Selleks keerad kolvi üss ja lased küünla august kompressoriga(kodus tehtud spets stutsi abil) surve sisse ja kuulad kas kuhugi poole läbi laseb.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: R1100GS jätab vahele
Valmet kirjutas:eerikkarts kirjutas:Ma just ei mõista miks seda sünkimist soovitataks toidu peale/alla jne. Justkui universaalne ravi ja lahendus kõikidele probleemidele? Ega teil ometi alati need klapivahed paigast ära ei ole, et sünk igal hooaeg vajalik?
Ega mingi kotermann seal mutreid keera vahepeal. Karpade/Throttle Body sünk on kohustuslik peale klappide regulli kui nad tõesti paidast ära olid. Seal vahepeal selle keeramine edasi tagasi IMO mõtetu ja olulist vahet ei tee...
Keegi ei keela südamerahustuseks seda teha, kuid et mootor tõsiselt lonkaks eriti 2 pütane peab ikka väga paigast ära olema see sünk...Vahe vist selles, et bemariga sõidetakse aastas rohkem kui riisipüssiga.
Möhh
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
Re: R1100GS jätab vahele
[quote="Valmet"][quote="eerikkarts"]Ma just ei mõista miks seda sünkimist soovitataks toidu peale/alla jne. Justkui universaalne ravi ja lahendus kõikidele probleemidele? Ega teil ometi alati need klapivahed paigast ära ei ole, et sünk igal hooaeg vajalik?
Ega mingi kotermann seal mutreid keera vahepeal. Karpade/Throttle Body sünk on kohustuslik peale klappide regulli kui nad tõesti paidast ära olid. Seal vahepeal selle keeramine edasi tagasi IMO mõtetu ja olulist vahet ei tee...
Keegi ei keela südamerahustuseks seda teha, kuid et mootor tõsiselt lonkaks eriti 2 pütane peab ikka väga paigast ära olema see sünk...[/quote]
Vahe vist selles, et bemariga sõidetakse aastas rohkem kui riisipüssiga.[/quote]
No minu riisipyss on viimase 6 hooajaga tublisti yle 100 tuhande seigelnud aga see selleks.
Eeriku jutule veel lisaks, et ega seda 6iget synki saagi ennem kui klapid paigas, vaakumid erinevad.
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.