Kellegi teise XJR1300 SP 2000a


Teema algataja
keegimuu
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
Tsikkel: xjr 1300
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Kellegi teise XJR1300 SP 2000a

Lugemata postitus Postitas keegimuu »

Kui silkud peale oli tõstetud sai silindripea ka paigaldatud. Seda sai kahe kätepaariga tehtud. Ei viitsind üksinda majandada, kuna raami ja poltide vahel oli väga vähe ruumi. Maha saamine oli juba väga rõve tegevus.

Pilt

Pärast paigaldamist sai poldid ka õige momendiga kinni keeratud ja siis oli nukkvõllide kord käes. Nende paigaldamine oli ka paras nikerdamine. Service manualis oli protseduuri ilusti kirjas aga reaalselt seda läbi viia oli keerulisem kui lugeda. Paigaldamine ise polegi keeruline aga nukkvõllide ja väntvõlli ajastamine osutus räigeks keberniitikaks. Ühe korra sain kõik asjad juba kokku ära ja tundus, et ajastus on ka paigas kuniks tegin väntvõllile paar tiiru peale ära. Lõpuks kuidagi paari esimese ebaõnnestunud katsest saadud teadmiste ja pooleldi õnnega sain asja ikka paika.
Pilt
Pilt

Ja põhimõtteliselt sellises seisus tsikkel praegu ongi.

Mõõtsin ka klappide tolerantsid ära ja pean tellima terve hunniku uusi seibe, kuna tolerantsid on paigast ära. Huvitav on fakt, et tolerantsid on kitsamad mitte suuremad. Ma ei tea kas klappide lihvimisest läksid kitsamaks või saab seda kuidagi muud moodi seletada.

Ahjaa, eile sai ka klapikambri kaas värvitud. Otsustasin värvimise kasuks, sest poleerida mul seda ei õnnestundu ja kaas ise nägi üsna õnnetu välja. Värvisin loomulikult toas seda asja. Kuna tegu on kuumakindla värviga, mida peab kuumutama, et see kivistuks pidin detaili ahjus natuke küpsetama. Küpsetamisest ja värvimisest tekkinud aurud lõppesid toreda peavaluga. Aga kuidagi peab asjad tehtud saama seega pole parata. Kui tahad omletti peab paar muna lõhkuma.
Pilt
Pilt

Sellises seisus ta praegu siis on. Mingi hetk tellin seibid ära ja paigaldan need ning mõõdan tolerantsid uuesti. Kui saab hea siis saab lõpuks mootori kokku panna ja proovida asja käivitada.

Kollektori tahan veel ära värvida kuna see on roostes.
Karpad sünkida.
Esimesed amordid vajavad tihendite vahetust.
Uus kett tuleb paigaldada.
Nipet näpet puhastamist on ka veel vaja teostada.

Mingi hetk on veel plaanis originaal lenksud clip-onide vastu vahetada.

Viimati muutis keegimuu, 08 Veebr 2014, 23:49, muudetud 2 korda kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”