Kuidas tsikli aku toimib? Pingeregulaator?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas tsikli aku toimib? Pingeregulaator?

Lugemata postitus Postitas mella »

Joel, kümnesse :)

Ma üritan juba mitme postiga irooniliselt mõnele mõista anda, et jamajuttu tuleb, aga need hakkavad hoopis tõsimeeli mind õpetama :D Ei tee vahet alalis- ja vahelduvvoolul ega pingel ja voolul.

Jüritaguse mees - suurema mahutavusega aku küsib rohkem laadimisvoolu ja on seda võimeline ka vastu rohkem võtma. Pmst pole vahet, kas on 1 suur või 2 väikest akut. 2 väikese aku (mahtuvuse mõttes) laadimine võtab 2x rohkem voolu kui 1 väikese ning sama palju kui suure (jätame siin voolu ebavõrdse jaotumise tänu akukeemia erinevusele kõrvale).

Ja edaspidi märkige juurde, millise generaatori millisest pingeregulaatorist on jutt, sest tööpõhimõtted on erinevad. Sellepärast ma eraldi rõhutasin, et kaasaegse auto 3F genekas. Kaasaegse tsikli pinge reguleerimine käib tavaliselt teisel põhimõttel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”