Linke, pilte ja videosid
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2692
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 196 korda
- Tänatud: 420 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Fos kirjutas:TLH kirjutas:cossie kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1650722 Sellega oleks lausa lust buumerid lüpsta
hind on aus ju, sama aasta opel lotus omega on lausa 2x kallim
Kes asjast midagi teab, näeb kohe ära, et 4x 640CC pihustitest ei tule 385kw jõudu kuidagi läbi. Muidu müts maha, et viitsitud ehitada.
Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine"
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 458 korda
-
- Postitusi: 259
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:01
- Tsikkel: Yamaha XT600
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
-
- Postitusi: 1045
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Maaks kirjutas:Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine"
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa
Kusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.
Re: Linke, pilte ja videosid
Spoiler
sinilind123 kirjutas:Maaks kirjutas:Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine"
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsaKusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.
Selle teooria järgi on mul mazda millega 2 käik on 90km/h @ 7000rpm, kolmas oleks 180, neljas käik 270 ja viies 360
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2692
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 196 korda
- Tänatud: 420 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Spoiler
mart211 kirjutas:sinilind123 kirjutas:Maaks kirjutas:Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine"
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsaKusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.
Selle teooria järgi on mul mazda millega 2 käik on 90km/h @ 7000rpm, kolmas oleks 180, neljas käik 270 ja viies 360
Sinilinnu arvutus on korrektne, mart211 peab "oma valemi üle vaatama". Sinilinnu arutluskäigus ei ole mimngit "teooriat" lihtne korrutustehe
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Ah mis siin ikka arvata ja aimata, tänapäeval kõik inhvo ju paari nupuvajutuse kaugusel...
Vajalikud ülekanded: http://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_F28/6_transmission
Vajalik kalkulaator: http://tqhq.ee/dir.php?id=62
...siis rehvimõõduga 195/55/15 (ehk d=595.5) saan 6500 pöördega (reeglina max.originaalis) tulemuseks 265km/h...7000 pööret teeks siis 285km/h. Aga 320kmh on juba napilt 8000 pööret. Ning et maksimum jõud oleks 8000 pöördel, peaks mootor veelgi enamateks pööreteks võimeline olema. Kirjade järgi muidugi on teine päris põhjalikult ümber ehitatud (kolvid,kepsud jne)aga kas on kombeks neid vilemootoreid nii röökima panna?
Muidugi on veel variant, et mõne teise Opeli kasti seest kiirem peaülekanne (on vist esiveostel veel 3,55 olemas) võetud, aga ma ei kujuta preagu nii äkki ettegi, kas see jälle 4veolisel mudelil nii lihtne on. Ja siis 320 kiirusel säästaks ikkagi ainult 400 pööret ehk et siis saaks rahulikult 7500 pöördega kruisida?
No igaljuhul minu arvamus on, et sellise neliveolise klotsi 320km/h kiirusel liigutamiseks kuluvad need kõik 385kw ära ja jääb vist pigem puudu veel...aga kes meist ikka müügijuttu natuke ei ilustaks? Samas kui dünonumbreid lisada pole, või mõnda veerandmiili kõrge 10/madal 11 sek aega, siis peaks ikka kõrgendatud kriitikameelega sellese jõunumbrisse suhtuma...lisaks enda aastatetagune kogemus on, et veerandmiili või lõppkiirussõidutel käis ka paar tükki samast algmaterjalist ehitatud isendeid (ka seal teised rõhud, pihustid, isegi nitrot lisatut)...aga paraku mu vanale peldik-caravan-omega-laudale, kus polnud isegi mitte 300 hobujõudugi (mitte kw!), jäid ikka alla...
Maaks kirjutas:sinilind123 kirjutas:Maaks kirjutas:Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine"
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsaKusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.
Sinilinnu arvutus on korrektne, mart211 peab "oma valemi üle vaatama". Sinilinnu arutluskäigus ei ole mimngit "teooriat" lihtne korrutustehe

Re: Linke, pilte ja videosid
sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Linke, pilte ja videosid
426f kirjutas:sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama
Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka 2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h. Kes tahab võin video ka saata
Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa
Re: Linke, pilte ja videosid
mart211 kirjutas:426f kirjutas:sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama
Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka
2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h(puudub loogika?) Esimese käiguga oli vastupidi. Kes tahab võin video ka saata
Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa
![]()
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
mart211 kirjutas:426f kirjutas:sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama
Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka
2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h. Kes tahab võin video ka saata
Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa
![]()
Sul sidur libiseb, tuuletaksistus
Re: Linke, pilte ja videosid
kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit.
Re: Linke, pilte ja videosid
rolller kirjutas:kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit.
ok nõus, lineaarne....teoreetiliselt.
Võtke vaevaks, tõestage, kast õlut kohe olemas
Ma usuks vb siis kui asi oleks mõõdetud nii:
1500rpm= 75km/h
2250rpm= 112,5km/h
3000rpm= 150km/h
Ja kui siit "lineaarselt" asi edasi läheks. Aga teoretiseerida on minu jaoks kordades koledam kui praktiliselt asi järgi proovida ning olen 99% kindel, et praktikas see arvutuskäik paika ei pea
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Mart, sul on auto peetis lihtsalt
Ütle kasvõi üks loogiline seletus sellele, et mehaanilise ülekande korral kui mootor teeb x tiiru siis ratas teeb y tiiru ja kui mootor teeb 3x tiiru siis ratas teeb 2y tiiru. Kui mootor ja rattad on ühendatud ainult võllide ja hammasratastega, siis pole lihtsalt võimalik, et mootori pöörete x korda muutmisel ratta kiirus ei muutu samuti x korda.
Või siis tunnista üles, et sul on variaatorkastiga auto
Re: Linke, pilte ja videosid
mis otsast see tuuletakistuse jutt bullshit on.tule lase mu võrr peeneks.6 käik sees gaas põhjas üle 80kmh ei lähe kui paagi peal ei lama klaasi taga peidus,tuuletakistus on nii suur et kui ennast vastu paaki tõmmata hakkab kiirust koguma siis saab spidole 100kmh
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
426f kirjutas:mis otsast see tuuletakistuse jutt bullshit on.tule lase mu võrr peeneks.6 käik sees gaas põhjas üle 80kmh ei lähe kui paagi peal ei lama klaasi taga peidus,tuuletakistus on nii suur et kui ennast vastu paaki tõmmata hakkab kiirust koguma siis saab spidole 100kmh
ega sul siis ju pöörded ka ei tõuse kui üle 80 ei lähe, kui tõusevad siis tõesti sidur libiseb
-
- Postitusi: 524
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
mart211 kirjutas:rolller kirjutas:kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit.
ok nõus, lineaarne....teoreetiliselt.
Võtke vaevaks, tõestage, kast õlut kohe olemas
Ma usuks vb siis kui asi oleks mõõdetud nii:
1500rpm= 75km/h
2250rpm= 112,5km/h
3000rpm= 150km/h
Ja kui siit "lineaarselt" asi edasi läheks. Aga teoretiseerida on minu jaoks kordades koledam kui praktiliselt asi järgi proovida ning olen 99% kindel, et praktikas see arvutuskäik paika ei pea
[youtube][/youtube]
2000rpm 60km/h
3000rpm 90km/h
4000rpm 120km/h
5000rpm 150km/h
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
mart211 kirjutas:426f kirjutas:sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama
Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka
2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h. Kes tahab võin video ka saata
Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa
![]()
Ma olen õllemaias küll selle peale. Kui sul auto korras ja manuaalkastiga, siis ei saa sellist asja juhtuda. Automaatkast või mingi variaatorülekanne ei anna tõesti õiglast lineaarset tulemit. Samahästi võiks öelda, et kilomeetrid ja läbitud aeg ei ole omavahel lineaarses suhtes. Kui sõidad 120 km/h, siis läbid 1 km 30 sekundiga ja kui 60 km/h, siis 60 sekundiga. Käigukast on sama jäigas ühenduses ülekandearvu suhtes kui see eelmine näide. Muidu poleks mõtet käigukasti ülekandearve välja kirjutadagi.
Istu suvalisse teise manuaalkastiga korras autosse, vaata näidikuid ja saad ise endale kasti õlut välja teha. Ahsoo - ja kui ei viitsi õue kräunutama minna, siis vaata youtube, näiteks: Leia pöörete omavaheline suhe ja siis korruta algkiirus selle omavahelise suhtega. Antud videos väga hea jälgida 5000-6000 pöörde vahemikku 5000x1,2(käibemaks)=6000 ja nendel pööretel fikseeritud kiiruste suhe on milline??? Ikka jälle käibemaks
Või siis sama video alates 3:11. Pöörded 2000-3000 ja kiirus vastavalt 93 km/h ja 140 km/h. Suhe nii pöörete kui kiiruse osas 1,5 !!!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Linke, pilte ja videosid
mart211 kirjutas:rolller kirjutas:kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit.
ok nõus, lineaarne....teoreetiliselt.
Võtke vaevaks, tõestage, kast õlut kohe olemas
Ma usuks vb siis kui asi oleks mõõdetud nii:
1500rpm= 75km/h
2250rpm= 112,5km/h
3000rpm= 150km/h
Ja kui siit "lineaarselt" asi edasi läheks. Aga teoretiseerida on minu jaoks kordades koledam kui praktiliselt asi järgi proovida ning olen 99% kindel, et praktikas see arvutuskäik paika ei pea
Mine lehele http://www.gearingcommander.com/ (töötab firefoxiga hästi -kroomiga mitte nii hästi)) Vali sealt omale meelepärane tsikkel. Vajuta Load gearing. Siis mine esimese tabeli alla, kliki "speed differences graph" per Gear ja sealt Load-Graph-Data, näed et suhe on täiesti lineaarne
Õlut palun!
Re: Linke, pilte ja videosid
Spoiler
vanalendur kirjutas:[youtube][/youtube]
Vanalendurile vist kast sees Ainuke, kes praktiliselt ära tõestas, et see võimalik on. Kuigi ma veel ei taha uskuda, et vahemikus 150-300 see ka paika peab. Teoreetiliselt muidugi, nõustun 100%, kuid ma raske teooriavastane, praktiline tõde on ikka parem
Vanalendurile SMASHil kast õlut vist vaja ära teha
-
- Postitusi: 524
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Spoiler
mart211 kirjutas:vanalendur kirjutas:[youtube][/youtube]
Vanalendurile vist kast sees
Ainuke, kes praktiliselt ära tõestas, et see võimalik on. Kuigi ma veel ei taha uskuda, et vahemikus 150-300 see ka paika peab. Teoreetiliselt muidugi, nõustun 100%, kuid ma raske teooriavastane, praktiline tõde on ikka parem
Vanalendurile SMASHil kast õlut vist vaja ära teha
Sobib. Eks ma vean ennast Smashile kohale.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
No tehase tahhokad ja spidod ei anna eriti adekvaatset infot, eriti suurematel kiirustel, pööretel. On erandeid, aga enamus panevad piisavalt metsa. Meil üks raja golfidest on suht suure tipkiirusega, peaülekanne on seal 3.9 ja liigub sinna 200 kanti või üle, viimast pole keegi surunud kuna rajal selliseid kiiruisi üldjuhul ei näe ja lihtsalt katsetada pole ka mõtet näinud, kuna ringrajal se masin ei käi. Masin siis liigub erinevatel rallikrossi radadel, rahvasprintidel jne. jäärajale sellel elukal pole ka eriti asja kuna ees suht raske mootor, selleks kergem masin tehtud.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 1045
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
madjs kirjutas:No tehase tahhokad ja spidod ei anna eriti adekvaatset infot, eriti suurematel kiirustel, pööretel. On erandeid, aga enamus panevad piisavalt metsa.
Need valetavad protsentuaalselt . Mitte, et kuni 100ni on kõik täpne ja sealt edasi hakkab valetama.
EDIT: Krt oleksin võind ise selle video tõestuseks teha. Olin terve päeva autoga liikvel täna, aga näe foorumisse jõudsin alles nüüd.
Re: Linke, pilte ja videosid
Spoiler
sinilind123 kirjutas:madjs kirjutas:No tehase tahhokad ja spidod ei anna eriti adekvaatset infot, eriti suurematel kiirustel, pööretel. On erandeid, aga enamus panevad piisavalt metsa.
Need valetavad protsentuaalselt . Mitte, et kuni 100ni on kõik täpne ja sealt edasi hakkab valetama.
EDIT: Krt oleksin võind ise selle video tõestuseks teha. Olin terve päeva autoga liikvel täna, aga näe foorumisse jõudsin alles nüüd.
Oleksid sa videot teinud, oleksid varem jõudnud
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
[youtube][/youtube]
Iga aastane fighterite ja stunterite ride USA-s
Re: Linke, pilte ja videosid
[kahandapilt]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5171_o.jpg[/kahandapilt]
Meenutusi smashist ja headest ideedest
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
[youtube][/youtube]
Ei tea, kas on läbi käin. Ise pole näind. Vabalthingavad ilmselgelt ei rahuldanud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.