Linke, pilte ja videosid

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2692
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 196 korda
Tänatud: 420 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Fos kirjutas:
TLH kirjutas:
cossie kirjutas:

http://www.auto24.ee/used/1650722 Sellega oleks lausa lust buumerid lüpsta :mrgreen:

hind on aus ju, sama aasta opel lotus omega on lausa 2x kallim :bsmile:

Kes asjast midagi teab, näeb kohe ära, et 4x 640CC pihustitest ei tule 385kw jõudu kuidagi läbi. Muidu müts maha, et viitsitud ehitada.

Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine" :mrgreen:
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa :lol:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 700 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Matheus
Postitusi: 232
Liitunud: 25 Apr 2012, 11:48
Tänatud: 1 kord

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Matheus »

Apehanger-si uus tase

Pilt


Matheus
Postitusi: 232
Liitunud: 25 Apr 2012, 11:48
Tänatud: 1 kord

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Matheus »

Pilt

Kasutaja avatar

Kaukaaslane
Postitusi: 259
Liitunud: 30 Mai 2008, 10:01
Tsikkel: Yamaha XT600
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Kaukaaslane »

Pilt

NO GOOD ROADS!
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Maaks kirjutas:

Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine" :mrgreen:
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa :lol:

Kusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

mart211

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Spoiler
sinilind123 kirjutas:
Maaks kirjutas:

Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine" :mrgreen:
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa :lol:

Kusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.

Selle teooria järgi on mul mazda millega 2 käik on 90km/h @ 7000rpm, kolmas oleks 180, neljas käik 270 ja viies 360 :mrgreen:

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2692
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 196 korda
Tänatud: 420 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Spoiler
mart211 kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Maaks kirjutas:

Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine" :mrgreen:
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa :lol:

Kusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.

Selle teooria järgi on mul mazda millega 2 käik on 90km/h @ 7000rpm, kolmas oleks 180, neljas käik 270 ja viies 360 :mrgreen:

Sinilinnu arvutus on korrektne, mart211 peab "oma valemi üle vaatama". Sinilinnu arutluskäigus ei ole mimngit "teooriat" lihtne korrutustehe :lol:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ah mis siin ikka arvata ja aimata, tänapäeval kõik inhvo ju paari nupuvajutuse kaugusel...

Vajalikud ülekanded: http://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_F28/6_transmission
Vajalik kalkulaator: http://tqhq.ee/dir.php?id=62

...siis rehvimõõduga 195/55/15 (ehk d=595.5) saan 6500 pöördega (reeglina max.originaalis) tulemuseks 265km/h...7000 pööret teeks siis 285km/h. Aga 320kmh on juba napilt 8000 pööret. Ning et maksimum jõud oleks 8000 pöördel, peaks mootor veelgi enamateks pööreteks võimeline olema. Kirjade järgi muidugi on teine päris põhjalikult ümber ehitatud (kolvid,kepsud jne)aga kas on kombeks neid vilemootoreid nii röökima panna?

Muidugi on veel variant, et mõne teise Opeli kasti seest kiirem peaülekanne (on vist esiveostel veel 3,55 olemas) võetud, aga ma ei kujuta preagu nii äkki ettegi, kas see jälle 4veolisel mudelil nii lihtne on. Ja siis 320 kiirusel säästaks ikkagi ainult 400 pööret ehk et siis saaks rahulikult 7500 pöördega kruisida? :mrgreen:

No igaljuhul minu arvamus on, et sellise neliveolise klotsi 320km/h kiirusel liigutamiseks kuluvad need kõik 385kw ära ja jääb vist pigem puudu veel...aga kes meist ikka müügijuttu natuke ei ilustaks? Samas kui dünonumbreid lisada pole, või mõnda veerandmiili kõrge 10/madal 11 sek aega, siis peaks ikka kõrgendatud kriitikameelega sellese jõunumbrisse suhtuma...lisaks enda aastatetagune kogemus on, et veerandmiili või lõppkiirussõidutel käis ka paar tükki samast algmaterjalist ehitatud isendeid (ka seal teised rõhud, pihustid, isegi nitrot lisatut)...aga paraku mu vanale peldik-caravan-omega-laudale, kus polnud isegi mitte 300 hobujõudugi (mitte kw!), jäid ikka alla... :ner:

Maaks kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Maaks kirjutas:

Dai-bohh kui proovisõidul 320km/h välja ei lähe! Raudselt saab endale hagi kaela - "kuulutuses valeandmete esitamine" :mrgreen:
EDIT: ei lugenud kusagilt et ülekandeid oleks muudetud - päris kindlasti ei lähe ta 320km/h - enne saavad mootoril pöörded otsa :lol:

Kusjuures ei ole üldse kindel. Mul on gsi mootoriga kadett 5 käigulise kastiga. Sellega on 150km/h 3000rpm. Seega ülekannete järgi võiks arvata, et 300km/h on 6000rpm. Piiraja tuleb 7000 peal vastu.

Sinilinnu arvutus on korrektne, mart211 peab "oma valemi üle vaatama". Sinilinnu arutluskäigus ei ole mimngit "teooriat" lihtne korrutustehe :lol:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas 426f »

sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

mart211

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mart211 »

426f kirjutas:

sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama

Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka :) 2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h. Kes tahab võin video ka saata :D Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa :D :bsmile:


mart211

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mart211 »

mart211 kirjutas:
426f kirjutas:

sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama

Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka :) 2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h(puudub loogika?) Esimese käiguga oli vastupidi. Kes tahab võin video ka saata :D Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa :D :bsmile:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mart211 kirjutas:
426f kirjutas:

sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama

Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka :) 2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h. Kes tahab võin video ka saata :D Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa :D :bsmile:

Sul sidur libiseb, tuuletaksistus :mrgreen:


rolller
Postitusi: 154
Liitunud: 14 Mär 2007, 16:02
Tsikkel: TT600R
Asukoht: võru

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas rolller »

kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit. :wack:


mart211

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mart211 »

rolller kirjutas:

kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit. :wack:

ok nõus, lineaarne....teoreetiliselt.
Võtke vaevaks, tõestage, kast õlut kohe olemas :D
Ma usuks vb siis kui asi oleks mõõdetud nii:
1500rpm= 75km/h
2250rpm= 112,5km/h
3000rpm= 150km/h
Ja kui siit "lineaarselt" asi edasi läheks. Aga teoretiseerida on minu jaoks kordades koledam kui praktiliselt asi järgi proovida ning olen 99% kindel, et praktikas see arvutuskäik paika ei pea :D


joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas joel »

Mart, sul on auto peetis lihtsalt :ner:

Ütle kasvõi üks loogiline seletus sellele, et mehaanilise ülekande korral kui mootor teeb x tiiru siis ratas teeb y tiiru ja kui mootor teeb 3x tiiru siis ratas teeb 2y tiiru. Kui mootor ja rattad on ühendatud ainult võllide ja hammasratastega, siis pole lihtsalt võimalik, et mootori pöörete x korda muutmisel ratta kiirus ei muutu samuti x korda.

Või siis tunnista üles, et sul on variaatorkastiga auto (togi)

Joel
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas 426f »

mis otsast see tuuletakistuse jutt bullshit on.tule lase mu võrr peeneks.6 käik sees gaas põhjas üle 80kmh ei lähe kui paagi peal ei lama klaasi taga peidus,tuuletakistus on nii suur et kui ennast vastu paaki tõmmata hakkab kiirust koguma siis saab spidole 100kmh

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas stev666 »

426f kirjutas:

mis otsast see tuuletakistuse jutt bullshit on.tule lase mu võrr peeneks.6 käik sees gaas põhjas üle 80kmh ei lähe kui paagi peal ei lama klaasi taga peidus,tuuletakistus on nii suur et kui ennast vastu paaki tõmmata hakkab kiirust koguma siis saab spidole 100kmh

ega sul siis ju pöörded ka ei tõuse kui üle 80 ei lähe, kui tõusevad siis tõesti sidur libiseb

dr800 2x

vanalendur
Postitusi: 524
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

mart211 kirjutas:
rolller kirjutas:

kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit. :wack:

ok nõus, lineaarne....teoreetiliselt.
Võtke vaevaks, tõestage, kast õlut kohe olemas :D
Ma usuks vb siis kui asi oleks mõõdetud nii:
1500rpm= 75km/h
2250rpm= 112,5km/h
3000rpm= 150km/h
Ja kui siit "lineaarselt" asi edasi läheks. Aga teoretiseerida on minu jaoks kordades koledam kui praktiliselt asi järgi proovida ning olen 99% kindel, et praktikas see arvutuskäik paika ei pea :D

[youtube][/youtube]
2000rpm 60km/h
3000rpm 90km/h
4000rpm 120km/h
5000rpm 150km/h

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

mart211 kirjutas:
426f kirjutas:

sport käigukastidel ei ole kõik käigud sama pikad 1 ja 2 võivad pikalt 100kmh vedada sealt edasi muutuvad käigud lühemaks ja peab tihedamalt vahetama

Loomulikult ja samamoodi on selle pöörete korrutustehtega. Asi teoreetiliselt võib paika pidada, kuid praktiliselt see nii ei ole päris kindlasti. Ma käisin lõunal siis proovisin ka :) 2 käik 2000rpm oli 37km/h, 4000rpm oli 65km/h. Kes tahab võin video ka saata :D Seega kui sul 3000rpm on 150km/h, siis päris kindlasti 7000rpm ei ole sul 300km/h. Kasvõi juba tuuletakistuse pärast. Ja kui see kõik nii on, saatke mulle ka video ning teen kasti õllet sellele, kes tõestab et see teooria või korrutustehe paika peab. Saame koos ära juua ja minu sõnu peale süüa :D :bsmile:

Ma olen õllemaias küll selle peale. Kui sul auto korras ja manuaalkastiga, siis ei saa sellist asja juhtuda. Automaatkast või mingi variaatorülekanne ei anna tõesti õiglast lineaarset tulemit. Samahästi võiks öelda, et kilomeetrid ja läbitud aeg ei ole omavahel lineaarses suhtes. Kui sõidad 120 km/h, siis läbid 1 km 30 sekundiga ja kui 60 km/h, siis 60 sekundiga. Käigukast on sama jäigas ühenduses ülekandearvu suhtes kui see eelmine näide. Muidu poleks mõtet käigukasti ülekandearve välja kirjutadagi.

Istu suvalisse teise manuaalkastiga korras autosse, vaata näidikuid ja saad ise endale kasti õlut välja teha. Ahsoo - ja kui ei viitsi õue kräunutama minna, siis vaata youtube, näiteks: Leia pöörete omavaheline suhe ja siis korruta algkiirus selle omavahelise suhtega. Antud videos väga hea jälgida 5000-6000 pöörde vahemikku 5000x1,2(käibemaks)=6000 ja nendel pööretel fikseeritud kiiruste suhe on milline??? :-) Ikka jälle käibemaks :-)

Või siis sama video alates 3:11. Pöörded 2000-3000 ja kiirus vastavalt 93 km/h ja 140 km/h. Suhe nii pöörete kui kiiruse osas 1,5 !!!

Viimati muutis StreetMoto, 12 Veebr 2014, 17:50, muudetud 2 korda kokku.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas margus014 »

mart211 kirjutas:
rolller kirjutas:

kui sidur läbi ei libise ja rehv all tühja ei mähi, siis peab olema kiiruse ja pöörete sõltuvus lineaarne. Äkki proovisid paadiga hoopis? Äkki oli testauto automaatkastiga? Aga see tuuletakistuse jutt on küll bullshit. :wack:

ok nõus, lineaarne....teoreetiliselt.
Võtke vaevaks, tõestage, kast õlut kohe olemas :D
Ma usuks vb siis kui asi oleks mõõdetud nii:
1500rpm= 75km/h
2250rpm= 112,5km/h
3000rpm= 150km/h
Ja kui siit "lineaarselt" asi edasi läheks. Aga teoretiseerida on minu jaoks kordades koledam kui praktiliselt asi järgi proovida ning olen 99% kindel, et praktikas see arvutuskäik paika ei pea :D

Mine lehele http://www.gearingcommander.com/ (töötab firefoxiga hästi -kroomiga mitte nii hästi)) Vali sealt omale meelepärane tsikkel. Vajuta Load gearing. Siis mine esimese tabeli alla, kliki "speed differences graph" per Gear ja sealt Load-Graph-Data, näed et suhe on täiesti lineaarne :bsmile:
Õlut palun! :D


mart211

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Spoiler
vanalendur kirjutas:

[youtube][/youtube]

Vanalendurile vist kast sees :D Ainuke, kes praktiliselt ära tõestas, et see võimalik on. Kuigi ma veel ei taha uskuda, et vahemikus 150-300 see ka paika peab. Teoreetiliselt muidugi, nõustun 100%, kuid ma raske teooriavastane, praktiline tõde on ikka parem :D Vanalendurile SMASHil kast õlut vist vaja ära teha :bsmile:


vanalendur
Postitusi: 524
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Spoiler
mart211 kirjutas:
vanalendur kirjutas:

[youtube][/youtube]

Vanalendurile vist kast sees :D Ainuke, kes praktiliselt ära tõestas, et see võimalik on. Kuigi ma veel ei taha uskuda, et vahemikus 150-300 see ka paika peab. Teoreetiliselt muidugi, nõustun 100%, kuid ma raske teooriavastane, praktiline tõde on ikka parem :D Vanalendurile SMASHil kast õlut vist vaja ära teha :bsmile:

Sobib. Eks ma vean ennast Smashile kohale.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas madjs »

No tehase tahhokad ja spidod ei anna eriti adekvaatset infot, eriti suurematel kiirustel, pööretel. On erandeid, aga enamus panevad piisavalt metsa. Meil üks raja golfidest on suht suure tipkiirusega, peaülekanne on seal 3.9 ja liigub sinna 200 kanti või üle, viimast pole keegi surunud kuna rajal selliseid kiiruisi üldjuhul ei näe ja lihtsalt katsetada pole ka mõtet näinud, kuna ringrajal se masin ei käi. Masin siis liigub erinevatel rallikrossi radadel, rahvasprintidel jne. jäärajale sellel elukal pole ka eriti asja kuna ees suht raske mootor, selleks kergem masin tehtud.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

madjs kirjutas:

No tehase tahhokad ja spidod ei anna eriti adekvaatset infot, eriti suurematel kiirustel, pööretel. On erandeid, aga enamus panevad piisavalt metsa.

Need valetavad protsentuaalselt . Mitte, et kuni 100ni on kõik täpne ja sealt edasi hakkab valetama.

EDIT: Krt oleksin võind ise selle video tõestuseks teha. Olin terve päeva autoga liikvel täna, aga näe foorumisse jõudsin alles nüüd. :mrgreen:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Rotax
Postitusi: 153
Liitunud: 29 Mai 2010, 12:03

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Rotax »

Spoiler
sinilind123 kirjutas:
madjs kirjutas:

No tehase tahhokad ja spidod ei anna eriti adekvaatset infot, eriti suurematel kiirustel, pööretel. On erandeid, aga enamus panevad piisavalt metsa.

Need valetavad protsentuaalselt . Mitte, et kuni 100ni on kõik täpne ja sealt edasi hakkab valetama.

EDIT: Krt oleksin võind ise selle video tõestuseks teha. Olin terve päeva autoga liikvel täna, aga näe foorumisse jõudsin alles nüüd. :mrgreen:

Oleksid sa videot teinud, oleksid varem jõudnud :mrgreen:

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Andrea »

[youtube][/youtube]

Iga aastane fighterite ja stunterite ride USA-s :D

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

mart211

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas mart211 »

[kahandapilt]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5171_o.jpg[/kahandapilt]
Meenutusi smashist ja headest ideedest :mrgreen:

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas Andrea »

[youtube][/youtube]
Ei tea, kas on läbi käin. Ise pole näind. Vabalthingavad ilmselgelt ei rahuldanud. :mrgreen:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Linke, pilte ja videosid

Lugemata postitus Postitas võll »

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”