Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Jawa 360 + Velorex külgkorv 1967 (Taastamine)

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Nende läikivate kaante osas, muig, küll see autentsus taastub kiiresti, kui see ratas ikka sõitma läheb, mitte muuseumi. See läige ei püsi kaua. Materjal on selline lihtsalt.
Praegu on muidugi nagu pühademuna, pole midagi ütelda.
Tehasest need osad kindlasti poleerituna ei tulnud, piisavast siledusest oli pilt ikka kaugel.

Küsimus, kas vana sidur oli õhtal?
Minu kogemus on vana Jawaga selline, et selle sidur on kõige vastupidavam sõlm selles masinas üldse. Oma masinal vahetasin kunagi vene ajal sidurikorvi, kuna vana lasin puruks sel teel, et unustasin selle kinnitusmutri seibil kõrvad üles keerata ja korv tuli sõidu ajal võlli otsast lahti. Kettad ja vaheplaadid on aga originaalid ja on siiamaani mõõdus - see masin on sõitnud vähemasti 100 000 ja mootori kapitali järel oli sidur ainus asi (ok, genekas kõlbas veel ka), mis tagasi peale läks. Kõik muu (mõtlen mootori sisu) tuli välja vahetada kulumise tõttu. Samas hea mootor, mis suudab ühtlaselt lõpuni kuluda.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”