Kas 4t või siis 2t?
Moderaator: Moded
Kas 4t või siis 2t?
tere,rattaks mul siis 250 honda 4takti,aga mida päev edasi siis mõtlen et kas 2takti pill ei oleks asjalikum,sõita mulle meeldib rohkem 2taktiga kuna klapib paremini! ees uue ratta ost ja nyyd olengi kahe vahel kas nelar või mitte? kui keegi oskab nõu anda siis ootan huviga?
Re: 4t või siis 2t???
Ühest asjast ei saa mina aru.
Kui sa nii kõva sõitja oled, et A klassi julged minna, siis kuidas selline sõitja ise aru ei saa, milline ratas tema jaoks parem on?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: 4t või siis 2t???
mella kirjutas:Ühest asjast ei saa mina aru.
Kui sa nii kõva sõitja oled, et A klassi julged minna, siis kuidas selline sõitja ise aru ei saa, milline ratas tema jaoks parem on?
Ma mõtlesin ka seda just, et need kes A klassis võita tahavd paugutavad juba suvekatega trenni teha higpull osa ees, ega kaalu kas 2-takti või 4-takti. Aga äkki on uus Juss peale kasvamas .
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Kas 4t või siis 2t?
Mis aastast su masin on? Miks sa uut tahad? Kas uus ratas on uus või kasutatud? Mis summast me räägime? Millistest kubatuuridest me uue ratta 4t ja 2t puhul räägime?
Miks sulle meeldib 2t rohkem? Miks ei meeldi 2t rohkem?
Miks sulle meeldib 4t rohkem? Miks sulle ei meeldi 4t rohkem?
Mis klassis sa üldse sõidad?
Kui pikk ja raske sa oled?
Kirjuta mulle igavesti palju vastuseid ja ma ütlen kohe, mis ratas tuleb võtta. Usu mind ma tean paremini kui sina . Ei tegelt, eks ma aitan sind natuke
Re: Kas 4t või siis 2t?
mehed mehed,ma ei ole nii kõva mees et seal võita,vaid on mille nimel pingutada,niisama c või d-s loksuda pole ju mõtet!küsimus 2takti kohta oli selleks,et omale meeldib aga ehk kannatab kiirus vms. mingi kala peab ju olema miks eestikatel kiired eelistavad nelarit
Re: Kas 4t või siis 2t?
2'se power delivery on ju sootuks teistsugune. ei öelda ilmaasjata, et 4'sega sõita on lihtsam ja muidu on ka muretum tunne ma arvan, et kiirus kannatab kohe kindlasti, kui sa 2'se motoga harjunud ei ole ja sellega sõita ei oska. teisalt muidugi räägitakse, et harjutamine teeb meistriks.
2'l taktil on sama kubatuuri juures jõudu rohkem, sest see teeb samade vända ringide puhul poole rohkem tööd kui 4'ne. samas on suur jõud väiksemas pööretevahemikus koos. kaaluvahe osas kaasaegsete tsiklite puhul ma ei tea kui suur see erinevus enam on, aga eks idee poolest peaks 2 taktiline ikkagi alati olema ka kergem mootor.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas 4t või siis 2t?
See kaks takti ON-OFF mootori iseloom on ikka päris raske sõita. Mingil KTM-i testipäeval proovisin üle tüki aja võrri, no ei istunud. Alguses pole midagi ja siis järsku on kõik käes.
Re: Kas 4t või siis 2t?
Oma jutu järgi oled kõva sõidumees ja plaanid minna kohe A klassi sõitma. Sellisel tasemel sõitja, kes on proovinud 2t ja 4t rattaid peaks küll juba ise aru saama miks enamus 4t eelistavad. Aga kui sulle meeldib 2t, siis võtagi 2t. Natuke teisest teemast ka siia sulle lisaks soovitust. Soovitaks sul ikkagi D või C klassi minna. Sa pole kunagi võistelnud ja krossil kõrvalt oled vaadanud lihtsalt erinevate klasside kiirust ja seal tundub, et maru aeglaselt lasevad need C ja D klassi kutid. No raja ääres seistes mõtlevad kõik, et ise sõidaks kiiremini ja trennis üksi sõites tundubki, et liigud nagu rakett. C ja D klassi kutid võtavad seda asja ka väga tõsiselt, trenni minnes on nad alati kohal ja teevad vb rohkem trenni kui mõni B klassis sõitev mees. Ära kohe sinna A klassi roni, võib väga kiirelt isu ära kaduda kui sind maapeale tagasi tuuakse. Aga no mine tea, äkki oledki nii kiire kutt, et tuled metsast ja hakkad paugutama kohe, siis ära soovitust kuulda võta.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas 4t või siis 2t?
Njah, C ja D klassi loksumiseks nimetada on ikka päris valus .
Ei tea , kas see aasta keeratakse neile kohustuslikus korras piirajad peale või aga igatahes eelmine aasta paugutasid ka C ja D klassi mehed ikka päris kiirelt. Kus A klassi meestega põhivahe sisse tuleb, on kurvikiirus.
Re: Kas 4t või siis 2t?
vanasti said kõik mehed kahetaktilistega sõidetud ja veel päris kiiresti, otsi endale esimeseks pilliks mingi vanem Kawasaki kahetaktiline 125ccm, see peaks olema töökindel ja terav pill kui just vändasimmerite vahelt lisaõhku ei võta ja silinder liiga hõre pole, kuigi jah just neljataktiline viis motokrossi massidesse, nüüd saab iga leo sõiduga hakkama isegi need kes lenksust kinni ei jõua hoida kuna pööretevahemik kus sõita saad on maru lai. Nelaritest julgen soovitada kuldset keskteed ehk 350ccm mootoriga tsiklit mida tänapäeval pakub ainult KTM, tsikkel on aus ja sobib esimeseks masinaks imehästi kuna ei ole liiga raske ning mootor on võimekas, soetamine on suhteliselt kallis kuid järelturg on kindlasti olemas mida tuleks tsikliostu juures kindlasti uurida, seda motat tahaks isegi proovida!!
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas 4t või siis 2t?
krõps kirjutas:vanasti said kõik mehed kahetaktilistega sõidetud ja veel päris kiiresti, otsi endale esimeseks pilliks mingi vanem Kawasaki kahetaktiline 125ccm, see peaks olema töökindel ja terav pill kui just vändasimmerite vahelt lisaõhku ei võta ja silinder liiga hõre pole, kuigi jah just neljataktiline viis motokrossi massidesse, nüüd saab iga leo sõiduga hakkama isegi need kes lenksust kinni ei jõua hoida kuna pööretevahemik kus sõita saad on maru lai. Nelaritest julgen soovitada kuldset keskteed ehk 350ccm mootoriga tsiklit mida tänapäeval pakub ainult KTM, tsikkel on aus ja sobib esimeseks masinaks imehästi kuna ei ole liiga raske ning mootor on võimekas, soetamine on suhteliselt kallis kuid järelturg on kindlasti olemas mida tuleks tsikliostu juures kindlasti uurida, seda motat tahaks isegi proovida!!
Sa pole KTM 350-ga sõitnud, aga soovitad?
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Kas 4t või siis 2t?
Huvitav tekst. . Aga küsiks, miks sa Kawa 125 soovitad? Kui peaks kellegile 125 soovitama, siis nii palju kui mina lugenud olen, on läbi aegade Kawa selle listi viimane olnud.
Ja selle KTM-i järelturu kohapealt ütleks ,et millegipärast on järelturu hinnad meeletult kõrged. Saad 2013 25h sõitnud Kawa poole odavamalt kui mõni mees müüb oma 2011 KTM, millel 100 h. Pealegist nii palju kui minu tuttavatel neid 4t KTM olnud on, on kõik olnud murelapsed. Huvitav, et kõik 2t masinad on igati vastupidavad olnud . Isegi 98 ei või sisse panna EFI 4t masinale . Mingi KTM-i vastane ma ei ole, aga seda ma ka ei taha uskuda, et minu tutvusringkonda on kõik halvad masinad sattunud ja ülejäänud on kõige vastupidavamad maailmas, nagu mõni väidab. Aga kui hinnad nii kõrged, siis järelikult Eesti inimesele läheb hästi peale .
Re: Kas 4t või siis 2t?
mu loogika ütleb kui 250 on aeglane nagu jalutuskepp ja 450 liialt äge siis peaks 350 olema harrastajale täpselt see paras ja kui juhtubki et 350 mingi aeg lahjaks peab jääma siis hobujõu tõstmine on suhteliselt lihtne, näiteks saab tellida tehasest SXS silindripea ja kolvi mis annavad vunki kõvasti juurde, kuigi jah, SXS jupid on piiratud koguses ja on regiooniti ära jagatud. MX77 vaevalt isegi kõike proovinud oled mille kohta julgelt sõna võtad..
Re: Kas 4t või siis 2t?
mx77 kirjutas:pekki, jälle vaidlen trolliga
ära ennast liialt karista, sa vaidled ju kõigiga
Re: Kas 4t või siis 2t?
sandman1111 kirjutas:Huvitav tekst. . Aga küsiks, miks sa Kawa 125 soovitad? Kui peaks kellegile 125 soovitama, siis nii palju kui mina lugenud olen, on läbi aegade Kawa selle listi viimane olnud.
Ja selle KTM-i järelturu kohapealt ütleks ,et millegipärast on järelturu hinnad meeletult kõrged. Saad 2013 25h sõitnud Kawa poole odavamalt kui mõni mees müüb oma 2011 KTM, millel 100 h. Pealegist nii palju kui minu tuttavatel neid 4t KTM olnud on, on kõik olnud murelapsed. Huvitav, et kõik 2t masinad on igati vastupidavad olnud . Isegi 98 ei või sisse panna EFI 4t masinale . Mingi KTM-i vastane ma ei ole, aga seda ma ka ei taha uskuda, et minu tutvusringkonda on kõik halvad masinad sattunud ja ülejäänud on kõige vastupidavamad maailmas, nagu mõni väidab. Aga kui hinnad nii kõrged, siis järelikult Eesti inimesele läheb hästi peale .
eks alati ei olegi asi margis niivõrd kui isendis, aga minu tutvusringkonna kawad on tõesti hästi teeninud, jupid on alati soodsad ja kättesaadavad, välimus on vanematel mudelitel palju kaasaegsem kui teistel sama-aasta konkurentidel, samuti on hea sooritus krossirajal. KTM on kallim osta aga ta hoiab ka hinda, kui just mingi jupp ei lenda siis majanduslikult väga suur enesetapp ei ole. Millega ise sõidad ja kas hangid juppe esindusest voi ebayst?
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Kas 4t või siis 2t?
Krt. mina enam aru ei saa, millal see krõps poiss teeb nalja
Ma ka ei ütle uuemate Kawade pihta halvasti, väga normaalsed pillid. Pealegist saab neid parema hinnaga kui teisi masinaid. Vanad olid aint mitte just kõige vastupidavamad.
Ise sõidan Hondaga. Jupid tulevad sealt, kust kõige parema hinnaga saab. Üldiselt esindusest saab ka päris palju asju mõistliku hinnaga.
No aga kust tuleb see KTM-i hinna hoidmine? Ja päris paljud ei saa sellest aru.
Re: Kas 4t või siis 2t?
sandman1111 kirjutas:Krt. mina enam aru ei saa, millal see krõps poiss teeb nalja
Ma ka ei ütle uuemate Kawade pihta halvasti, väga normaalsed pillid. Pealegist saab neid parema hinnaga kui teisi masinaid. Vanad olid aint mitte just kõige vastupidavamad.
Ise sõidan Hondaga. Jupid tulevad sealt, kust kõige parema hinnaga saab. Üldiselt esindusest saab ka päris palju asju mõistliku hinnaga.
No aga kust tuleb see KTM-i hinna hoidmine? Ja päris paljud ei saa sellest aru.
kuna KTM-i soetamine on kallis siis maksab ka teise ringi pill palju, keegi ei taha puhta muidu ära anda, aga KTM koostekvaliteet on hoopis teine tase ja seda teab ju iga motosõber, nii seest kui väljast on detailid viimseni viimistletud, samuti on powerit rohkem kui konkurentidel, ühesõnaga saad seda mille eest maksad
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Kas 4t või siis 2t?
No miks nad siis pidevalt katki on? 2014 näiteks võtta, siis 250 ja 450 on stock Yamaha masinad kõige võimsamad. WP amortide kirumist on kõik foorumid täis. Paak reageerib 98 kütuse sees oleva lisandiga ja kõik bena filtrid ja pihusti lähevad umbe. Käigud lähevad raskemalt sisse kui Jap. masinatel. Raam väriseb ni hullusti, et käed kohe jämedad. Elektri starteri üle nurisetakse ja neile ei saa isegi jalahooba paigaldada. Vanadel olid õlitusprobleemid.
Tõin kõik negatiivse välia, mis meelde tuli . Ärge palun maha lööge.
Re: Kas 4t või siis 2t?
hea lugeda,et keegi kaasa mõtleb ja ehk niisama ei kaaguta aga mul ple soov enam miskit vanemat marki masinat osta,mõtlen ikka päris uut kohe ligi võtta 2takti pillid meeldivad kyl rohkem,aga eks tuleb siis ikka nelar ära! soovitasite aegasid jälgida(pole seda hobikrossi sarja omadega võrrelnud,aga eestikatega kyl)eestikatel tagumiste meestega saab mõõtu võtta kyl,aga ytlen veelkord,et kiire suudan olla vaid paar ringi peale paari ringi võiks edasi sõita C klassis
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas 4t või siis 2t?
eddy kirjutas:mx77 kirjutas:pekki, jälle vaidlen trolliga
ma ei nimetax end trolliks!
ma sinuga ei vaidlegi, vahepeal hüppas sõber krõps ka vankrile.
Re: Kas 4t või siis 2t?
Kui saladus pole, siis mis numbri all sa Eddy eelmisel aastal MMM-l sõitsid?
Re: Kas 4t või siis 2t?
MotoCR kirjutas:Kui saladus pole, siis mis numbri all sa Eddy eelmisel aastal MMM-l sõitsid?
2013 ei saanud osaleda aga eelnevatel kyl,numri jätan enda teada,kuna ei jõua seda ilkumist siin ära vaadata
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas 4t või siis 2t?
eddy kirjutas:MotoCR kirjutas:Kui saladus pole, siis mis numbri all sa Eddy eelmisel aastal MMM-l sõitsid?
2013 ei saanud osaleda aga eelnevatel kyl,numri jätan enda teada,kuna ei jõua seda ilkumist siin ära vaadata
oot, sa pidid ju A klassi mees olema, mis sa häbened nüüd siin
Re: Kas 4t või siis 2t?
Kuule edy mul isiklikult pole sinu vastu midagi aga sa ära vaata nende d ja c klassi võistlejate peale nii ülevalt alla.Enamik nendest on selle alaga tegelenud juba aastaid.Kui sa viitsiksid esikümnete ringiaegu klassiti võrrelda,siis ega seal nii kole suurt vahet polegi.D klassi esikolmik oleks ka B klassis esikümnes.See ,et sul on suur soov edukas olla on ju iseenesest tore aga sellel alal tippu jõuavad väga vähesed.Ja selle edu taga on meeletu töö.Sa tahad A klassis esimeseks tulla,et ratast saada.Küsi Lusbo käest kas ta teeb seda ratta pärast.Olen enam kui kindel,et mitte.Sa lihtsalt ei kujuta ette kui palju verd, higi, raha ja oma aega tuleb ohverdada et tippu jõuda ja seal püsida.Tulevased tipud alustavad 5 aastaselt,et ehk kuhugi jõuda.Ja 8 aastased poisid sõidavad väga kiiresti.Võta see aeg ja mine vaata kuidas neid poisse sisehallis treenitakse,neil on isiklikud treenerid ja väga pühendunud vanemad.Tund tunni järel nühivad tuima järjrkindlusega ühte elementi.Ja siis esita endale küsimus Kus olin mina 16 aastat tagasi.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas 4t või siis 2t?
mina võtaks 2T kui haiseda ei taha siis võta 4T eks igal omad plussid ja miinused.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Kas 4t või siis 2t?
Lehtlaan_R kirjutas:mina võtaks 2T kui haiseda ei taha siis võta 4T eks igal omad plussid ja miinused.
"Mina võtaks Maico 700, aga kui ei taha ennast tappa, siis võta KX125" Võiks äkki põhjendada millegagi kah, tarkpea?
Kaua võib seda 2 vs. 4T teemal jahuda? Kellel veel küsimusi, siis vastused on klipi lõpus:
Kui raskusi inglise keelega, siis kokkuvõtvalt: 2T = rohkem "fun"´i, rohkem füüsilist ja aeglasem sõit. Tunned end kõva mehena, kui suudad peal hoida, aga samasugune vend nelariga teeb sust kiirema ringi.
Ja ongi kõik. See ülalpidamise kulu on rohkem loterii - kel käed õigetpidi küljes, sõidab ka 4t-ga muretult.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas 4t või siis 2t?
zweitakter kirjutas:Lehtlaan_R kirjutas:mina võtaks 2T kui haiseda ei taha siis võta 4T eks igal omad plussid ja miinused.
"Mina võtaks Maico 700, aga kui ei taha ennast tappa, siis võta KX125" Võiks äkki põhjendada millegagi kah, tarkpea?
Kaua võib seda 2 vs. 4T teemal jahuda? Kellel veel küsimusi, siis vastused on klipi lõpus:
Kui raskusi inglise keelega, siis kokkuvõtvalt: 2T = rohkem "fun"´i, rohkem füüsilist ja aeglasem sõit. Tunned end kõva mehena, kui suudad peal hoida, aga samasugune vend nelariga teeb sust kiirema ringi.
Ja ongi kõik. See ülalpidamise kulu on rohkem loterii - kel käed õigetpidi küljes, sõidab ka 4t-ga muretult.
2Tkiirendus pidi ka parem olema ,aga kokkuvõttes on 2T sama kubatuuriga 4T-ilisest võimu rohkem, aga kõik oleneb muidugi ka kuidas kurve võtad ja kes seal lenksu taga on !
Kõige pealt testi mõlemaid siis vali välja ,oleks nagu hea mõte .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.