Kas 4t või siis 2t?


krõps
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:54
Tänatud: 1 kord

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas krõps » 26 Veebr 2014, 11:24

sandman1111 kirjutas:Huvitav tekst. :D. Aga küsiks, miks sa Kawa 125 soovitad? Kui peaks kellegile 125 soovitama, siis nii palju kui mina lugenud olen, on läbi aegade Kawa selle listi viimane olnud.

Ja selle KTM-i järelturu kohapealt ütleks ,et millegipärast on järelturu hinnad meeletult kõrged. Saad 2013 25h sõitnud Kawa poole odavamalt kui mõni mees müüb oma 2011 KTM, millel 100 h. Pealegist nii palju kui minu tuttavatel neid 4t KTM olnud on, on kõik olnud murelapsed. Huvitav, et kõik 2t masinad on igati vastupidavad olnud :D. Isegi 98 ei või sisse panna EFI 4t masinale :wack: . Mingi KTM-i vastane ma ei ole, aga seda ma ka ei taha uskuda, et minu tutvusringkonda on kõik halvad masinad sattunud ja ülejäänud on kõige vastupidavamad maailmas, nagu mõni väidab. Aga kui hinnad nii kõrged, siis järelikult Eesti inimesele läheb hästi peale :bsmile: .
eks alati ei olegi asi margis niivõrd kui isendis, aga minu tutvusringkonna kawad on tõesti hästi teeninud, jupid on alati soodsad ja kättesaadavad, välimus on vanematel mudelitel palju kaasaegsem kui teistel sama-aasta konkurentidel, samuti on hea sooritus krossirajal. KTM on kallim osta aga ta hoiab ka hinda, kui just mingi jupp ei lenda siis majanduslikult väga suur enesetapp ei ole. Millega ise sõidad ja kas hangid juppe esindusest voi ebayst?


Mine “Mootorratastest üldiselt”