Kas 4t või siis 2t?


sandman1111
Postitusi: 265
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 » 26 Veebr 2014, 12:05

No miks nad siis pidevalt katki on? 2014 näiteks võtta, siis 250 ja 450 on stock Yamaha masinad kõige võimsamad. WP amortide kirumist on kõik foorumid täis. Paak reageerib 98 kütuse sees oleva lisandiga ja kõik bena filtrid ja pihusti lähevad umbe. Käigud lähevad raskemalt sisse kui Jap. masinatel. Raam väriseb ni hullusti, et käed kohe jämedad. Elektri starteri üle nurisetakse ja neile ei saa isegi jalahooba paigaldada. Vanadel olid õlitusprobleemid.

Tõin kõik negatiivse välia, mis meelde tuli :D. Ärge palun maha lööge.


Mine “Mootorratastest üldiselt”