Uus ratas: V2 või R4?
Re: Uus ratas: V2 või R4?
kindlasti on kogu see asi mingil määral individuaalne ja "tunnetuse värk" ka, aga minu jaoks näiteks oli kiirenduse vahe täpselt selline, et 600'ne R4 tsikkel suvalise koha pealt linnavahel enamvähem legaalsuse piirides pöristades ei kiirendanud ja 650'ne V2 kiirendas väga hästi. erinevus on öö ja päev! samamoodi 600sel R4'l maanteel ammu üle legaalsete kiiruste sõites kuskil seal 150+ on veel jõudu ja minekut küllaga, 650sel V2'l aga hakkab ramm otsa saama (kuigi ka see sõidab ikka 200+ välja pikapeale).
eks vaielda võib muidugi lõputult, aga ei pea hirmus teadlane olema, et saada aru millises pööretevahemikus ja millistel kiirustel sõitmiseks on üks või teine ratas mõeldud. seda, milline number temal seal spidoka peal kõige tihemini ees on, võib juba igaüks ise oletada või tuletada ja selle järgi ratas ilmselt valida tulekski.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.