GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Plaanis nädalavahtusel oma 91A 750 GSX-R klapivahesid kontrollima hakata. Enne aga mõtlesin, et küsin siit nõu ja et kas ma olen
töö kõigist ettappidest õigesti aru saanud. Kui ma ei eksi, siis 91a. rattal peaks olema reguleerimine seibidega, nii andis
kiire googeldus välja. Varasematel mudelitel (enne 90a.) käis reguleerimine mutrivõitme ja kruvikeeraja abil.
Nii siis. Aluseks võtsin http://everythinggsxr.com/pdf/katana600-750_88-97.pdf selle manuali Lk.24-25
Klapikambrikaan maha, generaatori katte maha, keeran väntvõlli kuni märgid A ja B (joonis 5.5) on kohakuti, lisaks peaksid märgid nukkvõllidel olema suunatud
välja poole ja tasa tihendipinnaga (joonis 5.6a). Sellises asendis kontrollin 1 sisselaske ja väljalaske, 2 väljalaske ja 3 sisselaske klappide vahed,
mis peaks jääma sisselaskel 0.10-0.20 ja väljalsekel 0.15-0.25 piiridesse.
Edasi keeran väntvõllil täistiiru ja uuesti märgid A ja B kohakuti(joonis 5.5) kuid nüüd peaks märgid nukvõllide peal olema suunatud
üksteise poole. Sellises asendis kontrollin 2 sisselaske, 3 väljalske ja 4 sisse ja väljalske klappide vahed.
Kui mõnel klapidest on vahe suurem kui lubatud, siis vajavad need reguleerimist. Mõõtes märgin üles kõikide klappide vahed,
et hiljem oleks mille alusel arvutada reguleerseibide paksusi. Peale reguleerimist kontrollin uuesti kõik vahed üle ja kui on lubatud piirides
läheb masin kokku. Seibe vist saab suvalisest motopoest osta/tellida? Vahetama peaks vist ka klapikambrikaane tihendid.

Olen ma õigel teel?

Teine küsimus. Kui mul juba on klapikambrikaas maas kas siis oleks mõtet ka kontrollida mootoriketi seisukorda ja kuidas seda teha?
Samas manualis on seda vist ka põgusalt kirjeldatud. Lk.60 joonis 10.24a , et kui märgid on paigas nii nagu joonisel, siis minu rattal peaks jääma 21 lüli pulka märkide 2-3 vahele?
Ja mis siis kui kett on venind?

Olgu lõppu veel öeldud, et klapivahesid ei hakka ma kontrollima, mitte selle pärast, et mul oleks räme igav ja mitte midagi muud teha vaid selle pärast, et töösooja mootoriga on lagin päris suureks kasvasd, külmast mootorist ma parem ei räägikski.

Igasugused nõuanded ja näpunäited, soovitused on tere tulnud. Peale selle, et mine vii töökotta.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”