Uus ratas: V2 või R4?

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1629
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas pühak » 14 Mär 2014, 22:55

Indrekt kirjutas:/.../ 125ga alustasin ma 30 a tagasi...sry valetan-Voshod oli ja see 175 kuubikut...Iž Jupiter oligi järgmine ja seda sai kõvasti tuunitud :lol:
Aga see on kõik ajalugu ja nüüd tahaks veel enne pinsipõlve sõita ja rahulikult ning jõuliselt kulgeda :oops:
/.../
Hehee, tundsin "hingesugulust". Omal oli ka viimane tsikkel (vana Jawa) enne vene kroonut ja siis pärast 25 aastast "auku" ostsin Kawa VN1500 Vulcani. Tänaseks selja taga üle 5000 muretu kilomeetri ja tõrvatilgaks meepotis üks "põlluharimine," mis oligi tingitud sellest, et olin harjunud, et tsikkel on olnud ca poole kergem, kui nüüd oli. Ei suutnud ootamatus olukorras piisavalt kiiresti kallutada ja kurv läks laiaks.

Oma soovitus Sinu eeldatavat vanust silmas pidades on, et ära aja taga hobuseid, vaid väänet. Selle Suzuki, mille kohta Sa küsid, ei hakka midagi targutama: kui ei tea, siis ei tea. Arvan, et võta vaatama minnes mõni kogemustega mees kaasa, sellise vanusega tsiklitel on esmatähtis juba see, et kuidas eelmised omanikud teda pidanud on.

Isteasend, sõidumugavus ja muu selline olid minu jaoks kõige tähtsamad valiku kriteeriumid ja neid ei saa keegi Sinu eest ära proovida. Vahepealsed veerandsada aastat, mil mul tsiklit polnud, sai teiste meeste omadega aegajalt ikka kas lühemaid või pikemaid tuure tehtud. Muuhulgas tegin mõni aasta enne Vulcani ostu mingi poolbaigilisega paarisaja kilomeetrise ringi, (vist oli Suzuki GS500) millega ma ei kodunenudki ära. Kõhuli paagil sõidustiil polnud minu jaoks. Lisaks tundus see tsikkel minu 187cm kasvu juures kuidagi väga alamõõdulisena, kuigi Jawa oli omal ajal igati ok. Soovitan, et enne, kui midagi ära ostad, katsu ikka vähe korralikum proovisõit teha, et peale tehnilises korrasolekus veenduda, kas proovitav tsikkel on see, mille sadulas Sa igal suvel võimalikult palju päevi veeta tahad.

Kuigi ise oman puhtalt stiilieelistuse tõttu chopperit, on ilma emotsioonideta mõeldes minu kogemusest lähtuvalt vähemalt Eesti mõõtkavas kõige laialdasema kasutusvõimalustega tsikkel mingi "krokodill" ehk suur enduro (kui just ringrajahuviline pole). Enduroga saad südamerahuga ka kruusa- ja metsateele põigata. Tõsi küll, kärnad põrisevad 110 km/h suht vastikult, aga võid ju vähe siledama mustriga rehvid valida, kui enamjaolt asfaldit kavatsed mõõta.


"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Mine “Mootorratastest üldiselt”