Uus ratas: V2 või R4?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Alla tonni Viru ringil peatuda ei tohi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Mär 2014, 11:10
- Tsikkel: hetkel tsiklivaba...
- Asukoht: Tallinna ümbrus
Re: Uus ratas: V2 või R4?
IZH kirjutas:Tere
Ma ei saa aru miks sa pead sellise emalaeva endale ostma. Kas midagi kergemat ja paremini juhitavat ei tahaks proovida? Kirjutasid ju et ostad endale esimese tsikli. Tee endale selgeks kus sa sõidad ja palju sõidad. Seejärel talita õigesti ja võta masin mida sa vajad. Ära aja asja keeruliseks. Lihtsuses peitub geniaalsus. Isiklikult soovitaksin esimeseks rattaks üle 125 üldse mitte võtta. Saad kõigepealt kaheratta tunnetuse selgeks ja õpid korralikult sõitma. Peale sõitma õppimist võid järk järgult suuremate ja kiiremate masinate peale minna. Juhul kui tahad tsikliga sõitma ka õppida.
Ei saa mina aru miks kõiki see 1000cc + tõmbab!
Sul om kuradima õigus,aga 125ga alustasin ma 30 a tagasi...sry valetan-Voshod oli ja see 175 kuubikut...Iž Jupiter oligi järgmine ja seda sai kõvasti tuunitud
Aga see on kõik ajalugu ja nüüd tahaks veel enne pinsipõlve sõita ja rahulikult ning jõuliselt kulgeda
Viru ringile ei roni,selles suhtes pole mõtet nagu nokka lahti nööpida,baigi selga ei roni enam...
Aga üldiselt-paluks vähe asjalikumaid nõuandeid,niisama pole mõtet mulada
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Indrekt kirjutas:T http://www.mototehnika.ee/used/1642965
Mida halba/head oskate kosta siis? )
Selle tsikli kohta niipalju, et omal ajal oli see väga lugupeetud aparaat igas mõttes. Eriti aga oma vastupidavuse osas. Sellega peab muidugi täna arvestama, et tegu on siiski päris vana rattaga kõige sinna juurde kuuluvaga. See aasta 1992 on seal kuulutuses mis iganes põhjustel, aga tegelik tootmis aasta ei saa sellel rattal olla uuem kui 1984.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6613
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Spoiler
kalle kirjutas:Indrekt kirjutas:T http://www.mototehnika.ee/used/1642965
Mida halba/head oskate kosta siis? )Selle tsikli kohta niipalju, et omal ajal oli see väga lugupeetud aparaat igas mõttes. Eriti aga oma vastupidavuse osas. Sellega peab muidugi täna arvestama, et tegu on siiski päris vana rattaga kõige sinna juurde kuuluvaga. See aasta 1992 on seal kuulutuses mis iganes põhjustel, aga tegelik tootmis aasta ei saa sellel rattal olla uuem kui 1984.
Kk
1992 on vo. ümberehituse aasta.
Seda ratast on natuke "chopperdatud"- jalad ees jne.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Hei,ma käin kuuendat kümmet ja ei kavatse veel ämmaemanda tooli ronida,oleks seda va krabisevat siis soetaks RC8R või Duc 1198 olemas olevatele ratastele lisaks.Liisimine ei käi minu maailma vaadetega kokku. Ag mis puutub ratta valikutesse siis ainuke rida mille ma valiks on crossplane vändaga R1,vist oli alates 2009.a.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Indrekt kirjutas:/.../ 125ga alustasin ma 30 a tagasi...sry valetan-Voshod oli ja see 175 kuubikut...Iž Jupiter oligi järgmine ja seda sai kõvasti tuunitud
Aga see on kõik ajalugu ja nüüd tahaks veel enne pinsipõlve sõita ja rahulikult ning jõuliselt kulgeda
/.../
Hehee, tundsin "hingesugulust". Omal oli ka viimane tsikkel (vana Jawa) enne vene kroonut ja siis pärast 25 aastast "auku" ostsin Kawa VN1500 Vulcani. Tänaseks selja taga üle 5000 muretu kilomeetri ja tõrvatilgaks meepotis üks "põlluharimine," mis oligi tingitud sellest, et olin harjunud, et tsikkel on olnud ca poole kergem, kui nüüd oli. Ei suutnud ootamatus olukorras piisavalt kiiresti kallutada ja kurv läks laiaks.
Oma soovitus Sinu eeldatavat vanust silmas pidades on, et ära aja taga hobuseid, vaid väänet. Selle Suzuki, mille kohta Sa küsid, ei hakka midagi targutama: kui ei tea, siis ei tea. Arvan, et võta vaatama minnes mõni kogemustega mees kaasa, sellise vanusega tsiklitel on esmatähtis juba see, et kuidas eelmised omanikud teda pidanud on.
Isteasend, sõidumugavus ja muu selline olid minu jaoks kõige tähtsamad valiku kriteeriumid ja neid ei saa keegi Sinu eest ära proovida. Vahepealsed veerandsada aastat, mil mul tsiklit polnud, sai teiste meeste omadega aegajalt ikka kas lühemaid või pikemaid tuure tehtud. Muuhulgas tegin mõni aasta enne Vulcani ostu mingi poolbaigilisega paarisaja kilomeetrise ringi, (vist oli Suzuki GS500) millega ma ei kodunenudki ära. Kõhuli paagil sõidustiil polnud minu jaoks. Lisaks tundus see tsikkel minu 187cm kasvu juures kuidagi väga alamõõdulisena, kuigi Jawa oli omal ajal igati ok. Soovitan, et enne, kui midagi ära ostad, katsu ikka vähe korralikum proovisõit teha, et peale tehnilises korrasolekus veenduda, kas proovitav tsikkel on see, mille sadulas Sa igal suvel võimalikult palju päevi veeta tahad.
Kuigi ise oman puhtalt stiilieelistuse tõttu chopperit, on ilma emotsioonideta mõeldes minu kogemusest lähtuvalt vähemalt Eesti mõõtkavas kõige laialdasema kasutusvõimalustega tsikkel mingi "krokodill" ehk suur enduro (kui just ringrajahuviline pole). Enduroga saad südamerahuga ka kruusa- ja metsateele põigata. Tõsi küll, kärnad põrisevad 110 km/h suht vastikult, aga võid ju vähe siledama mustriga rehvid valida, kui enamjaolt asfaldit kavatsed mõõta.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
IZH kirjutas:Isiklikult soovitaksin esimeseks rattaks üle 125 üldse mitte võtta.
Kuule. Oleme nüüd reaalsed ikka eks.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
IZH kirjutas:Isiklikult soovitaksin esimeseks rattaks üle 125 üldse mitte võtta.
Ei saa mina aru miks kõiki see 1000cc + tõmbab!
Just! Esimeseks veoautoks olgu Multikar, esimese sõiduauto mootor mitte üle 0,9 liitri ning põhimõtteliselt võiks enne kosja minekut ka harjutamise mõttes aasta aega küla lit*si juures kogemusi omandada!
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Mär 2014, 11:10
- Tsikkel: hetkel tsiklivaba...
- Asukoht: Tallinna ümbrus
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Tänan viimaste väga heade postituste eest
Sel pillil amortidega kah jama,vaja simmereid vahetama hakata,kuna jookseb õli välja...natsa tuulan veel ringi,piilun paari Vulcanit kah veel,kuigi mitte pooleteisttonniseid,vaatan mingeid vähe lahjemaid
Aga samas jääb ikkagi kipitama hingele krt...äkki keegi siinsetest chopperivendadest võiks tulla minuga koos seda vaatama ja nõu andma?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6613
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Hoi!
See simmerivahetus nüüd küll mingi raketiteadus ei ole!
Simmerid, ketid/rattad, klotsid jmt. on kuluosad ja nende pärast küll nüüd korras südamega masinat ostmata jätta ei tohiks.
Kui ise jah ei jaga, võta mõni targem kaasa.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Uus ratas: V2 või R4?
kui te teaksite mis pulli annab teha külkaga iZ 350-ga ja mini mopeediga
ja kui minna juba tonnise peale, seda kajastab juba päevaleht
IZH kirjutas:Ei saa mina aru miks kõiki see 1000cc + tõmbab!
Re: Uus ratas: V2 või R4?
kudas kommida seda .... osad X BMW maasturi @ tsiklimehed tuigerdavad nagu joodikud pikki linna ringi, otside ridadevahelt "kohta"
Tort kirjutas:IZH kirjutas:Isiklikult soovitaksin esimeseks rattaks üle 125 üldse mitte võtta.
Kuule. Oleme nüüd reaalsed ikka eks.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Tere,
Teemalgataja vist ostis sv650?
Kuidas sellel vedrustus on?
Välismaa arvustustest võib välja lugeda, et pole kõige parem.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Originaalis - suht s**t. Aga üsna lihtsalt parandatav. Ette jäigem vedru (koos vastavad vedeliku vahetusega muidugi). taha sobivad üks ühele paljud regullitavad shockid.
Ette saab paigaldada suht lihtsalt ja odavalt ka valve emulaatori. See muudab amordi juba väga palju paremaks, ainuke miinus, et seadistamine on sellel keeruline ja aeganõudev protsess kui ei tea amortidest eriti midagi
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Usun, et 90% SV650 omanikest ei kasuta originaalse vedrustuse kogu potentsiaali kunagi ära, ja pooled ei teeks vahet, isegi kui sinna WSBK öhlinsid alla pista. SV650 on suunitletud pigem alustavatele sõitjale ja eesmärk on siiski olla mugav ratas kõikides tingimustes. Sellega saab SV originaalne vedrustus hästi hakkama ja kindlasti ole see argument miks ratas ostmata jätta.
Ja kui jõuad 10% hulka kes vajab paremat vedrustust, siis oleks aeg ratast vahetama hakata nii ehk naa.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Ma arvan, et seda 90% ja kogu potentsiaali ära kasutamist nii mustvalgelt ei saa vaadata. Olgugi, et number võib olla tõesti üsna täpne ja suurem osa ajast kohe kindlasti ei toimu kogu potentsiaali ära kasutamist. Mingil hetkel võib aga olla olukord, kus oleks vaja rohkem ära kasutada.
Endal oli sv pigem üks esimesi rattaid ja tegelikult esimene selline korralik tänavaratas. Mõned kuud sain sellega sõita, siis hakkas pidurdamistel juba vaikselt bottom out. Samas hakkasin tundma, et järsema servaga tee ebatasasused tulevad ikka räigelt kätesse sisse. Tol hetkel oli mul veel täitsa null kogemus tsikliga näiteks ringrajal sõitmisel, amortide seadistamisest ja tööst teadsin, kuid ainult selle tõttu, et olin varem tegelenud rinkaautode veermikega. Polnud siiski väga keeruline ära tunda neid vedrustuse puudujääke, olgugi, et ei osanud neid kuidagi otseselt defineerida. Ja seda mitte kuskil rajal sõitmisel, vaid lihtsalt avalikel teedel (vast natuke kiiremini kui keskmine tsiklist) sõites.
Aga tõsi, sv vedrustus pole nüüd ka midagi nii hullu, et selle pärast ratast ostmata jätta. Seda kohe kindlasti mitte. Küll aga soovitaks minimaalselt lasta kellelgi, kes seda asja jagab, vaadata üle esiots...ja vähemalt preload paika keerata ning vajadusel vahetada vedrud ning amordiõli. Ühel mõned aastad tagasi ostetud sv'l oli näiteks kahvlis vististi auto mootoriõli sees. Sooja ilmaga rahulikult sõita suht mõistlik. 10c ilmaga sõites amort ei liikunud ega hakanudki tööle, isegi peale vähe pikemat sõitu nali naljaks, aga see oli tegelikult ikka väga ohtlik värk - õnneks ma sõitsin ka ise vahel selle rattaga ja sai omanikule mainitud, et tead nii pole tegelikult päris normaalne
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Kalapea kirjutas: ↑01 Sept 2019, 22:22Usun, et 90% SV650 omanikest ei kasuta originaalse vedrustuse kogu potentsiaali kunagi ära, ja pooled ei teeks vahet, isegi kui sinna WSBK öhlinsid alla pista. SV650 on suunitletud pigem alustavatele sõitjale ja eesmärk on siiski olla mugav ratas kõikides tingimustes. Sellega saab SV originaalne vedrustus hästi hakkama ja kindlasti ole see argument miks ratas ostmata jätta.
Ja kui jõuad 10% hulka kes vajab paremat vedrustust, siis oleks aeg ratast vahetama hakata nii ehk naa.
Sellest vedrustuse erinevusest saab ikka väga hästi aru. Triumphi proovisõidupäevade ajal sai proovitud Speed Twini tavalise amordiag ja kohe peale seda Thruxtonit Öhlinsitega ja vahe oli nagu öö ja päev.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Mul oli SV650 esimene ratas, saab ikka aru küll nendest amortidest ka algaja. Võib-olla igaüks lihtsalt ei oska küsida, et kas peabki nii olema, et künklikuma tee peal viskab õhku. Mu meelest see päris normaalne polnud, et üle 70 ei julge sõita kehvema tee peal (vbl oli julgusest puudu aga amordivahetus aitas), samas eks võib-olla maitse asi ka. On pehmemate amortidega väga kindlalt teel püsivaid rattaid, aga eelistan ikkagi mitte nii pehmeid, aga kindlalt tee peal püsivaid..
SV650 sai igal juhul suht kiiresti paremad esiamordid ja isegi kui seda nii väga ei osanud hinnata alguses, siis gsxr tagaamordi üle oli küll ikka väga hea meel ja sõit läks palju paremaks.
Mootoritest rääkides... tasuks ka R3 proovida
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.