Teeninduskultuurist klient vs kaupmees → Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Samamoodi on igal kliendikaardil või selle taotlusel kirjas, et kaart tuleb ette näidata ENNE ostu sooritamist, mitte minut, tund või kuu aega hiljem. Mina aru ei saa, miks motomehed sellised diivad on, et kui keegi poes keegi halvasti ütleb, siis pisar silmas vaja foorumisse lennata. Minge bauhoffi, ostke endale kott tsementi ja hakake kõvaks meheks....
Ma nutsin siin foorumis samamoodi mingit motopoe käitumist kui veel alaealine olin, nüüd olen aru saanud, et igaühega suheldakse samamoodi nagu tema ise suhtleb. Ma saan absoluutselt iga kord hydroscannis sõimata et ma sittagi ei tea, vot nüüd teen asjad endale enne selgeks ja kui targemana lähen, siis ei saa sõimata ja aidatakse kenasti. Ega klienditeenindaja mingi lastehoid pole, et iga asi igale inimesele ette taha ära teha, õpetada, selgitada ka siis veel soodustusi ka pakkuda(keelatud ka pole).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.