Teeninduskultuurist klient vs kaupmees → Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Säga kirjutas:ära nüüd suvalist maximat ja motopoodi küll võrdlema hakka. Kliendikaart võiks ikka kliendil omal meeles püsida, mitte, et seda müüja koguaeg meelde peaks tuletama. Ja iga äri eesmärk on ikkagi teenida kasumit ning seda võimalikult palju, muidu pole mõtet sellist asja üldse teha. ja kui klient ise ka ei tea, mis tal on ja mida ei ole, siis järelikult on ise loll ja lollile on patt raha kätte jätta.
Kus tuli tarkur välja, raha jääb ju nüüd alles, sest ei lähe enam Veldi poodi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.