GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kõige lihtsam on nukad maha võtta, kuid võid üritada ka klappi lahti suruda, et seib niisama kätte saada - viimane on kahtlase väärtusega ja toimib lihtsamini "shim on bucket" tüüpi klapiajamiga kus nukk jookseb seibi peal ja vastav tööriist on olemas.
Nukaketi soovitan igal juhul vahetada (üle 20 aasta vana ratas, kui suur ikka saab olla võimalus, et odonäit õige ja mootor nagu uus), lahtine needitav kett maksab mõnikümmend eurot...
Kuigi need mootorid on tugevad ja kannatavad peale eluaegset korralikku hooldust piitsa veel ka 250 kilose läbisõidu juures...

Vahed, mis valed, kirjuta võimalikult täpselt üles ning vaata, mis seibid nendel klappidel on. Kui õnnestub vahetada mõnede klappide seibid omavahel ära, võid pääseda vähemate seibide ostmisega. Sebi omale 0-25 mm kruvik (kasvõi osta.ee-st mõni 3-eurone, kui suudad selle töökorda kontrollida ja vajadusel teda nõksu kalibreerida või lugemisveaga arvestada mõõtmisel), sellega saad seibe täpselt mõõta, nihik on selle töö jaoks nagu kellassepale kuvalda (odavad diginihikud on kusjuures veel hullemad, kui tavalised).

Genekas on sellel rattal eraldiseisev, mootori otstes on vaid starteriülekande kaas (vasak külg) ja süütelugeja kaas (parem külg). Geneka kaant eemaldades leiad sa sealt vaid tolmuse tableti, harjad ja mõned jooted, mingit õli seal küll olla ei saa.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”