Teeninduskultuurist klient vs kaupmees → Re: Räägiks Velt Motocenterist..

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2038
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Räägiks Velt Motocenterist..

Lugemata postitus Postitas bitter »

Macintosh kirjutas:

...
Olgem ausad - sõbralikkus ja vastutulelikkus ei maksa tegelikult mitte muhvigi aga kliendi seisukohalt vaadates ...

Tegelikult ikka maksab :). 8h päevas ideaalne müüja olla (s.h. igasugu "tonniseid Rkuusi" soovivate kalevipoegade teenindamine jne) igaüks ei suuda. Peale tehn. teadmiste
on sobivat iseloomu vaja. Tööandja peab oskama need õiged inimesed üles leida ja neile sellised tingimused luua, et neil silm säraks. Hea müüja peab päris kõva psühholoog olema.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”