Teeninduskultuurist klient vs kaupmees → Re: Räägiks Velt Motocenterist..
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Macintosh kirjutas:...
Olgem ausad - sõbralikkus ja vastutulelikkus ei maksa tegelikult mitte muhvigi aga kliendi seisukohalt vaadates ...
Tegelikult ikka maksab . 8h päevas ideaalne müüja olla (s.h. igasugu "tonniseid Rkuusi" soovivate kalevipoegade teenindamine jne) igaüks ei suuda. Peale tehn. teadmiste
on sobivat iseloomu vaja. Tööandja peab oskama need õiged inimesed üles leida ja neile sellised tingimused luua, et neil silm säraks. Hea müüja peab päris kõva psühholoog olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.