Teeninduskultuurist klient vs kaupmees → Re: Räägiks Velt Motocenterist..
-
- Kaupmees
- Postitusi: 126
- Liitunud: 22 Mär 2010, 23:18
- Tsikkel: www.veltmotocenter.ee
- Tänatud: 1 kord
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Tere motorahvas!
Mina olen Hanno Velt ja pidasin õigeks teema kokku võtta, vastused allpool.
Kõigepealt soovin teile head hooaja algust. Ma tänan kõiki, kes siin oma kogemusi jagasid. Erilised tänud muidugi teile, kes meie suhtes õigustatult või õigustuseta kriitilised on olnud ja sellest meile heas mõttes reklaamikampaania käivitasid. Läbi nende kommentaaride saame me teha järeldusi, muutuda veelgi paremateks. Igasugune tagasiside on alati teretulnud. Hindame seda kõrgelt.
Asja juurde:
Varuosad
jõuavad kohale tõesti siis kui jõuavad. 3 päevast 20 päevani. Teeme koostööd Euroopas paiknevate Jaapani tootjate ladudega ja sõltume nende laoseisust. Samuti on meie koostööpartnerid lugupeetud firmad Motodepoo, Ramo jt. Uskuge, meie koos koostööpartneritega pingutame maksimaalselt, et kliendid saaksid varuosade vajadused võimalikult kiiresti rahuldatud. Keegi varuosade tarnimisega ei viivita. Miks peakski?
Ettemakse vajadus:
Meil on siiani „headest aegadest“ varuosi vanematele markidele kohapeal. Nüüd, juba 4 aastat võtame 50% ettemaksu, mida loetakse riskide maandamiseks, et varuosale ka järgi tullakse. 100% ettemaks on väga harv juhus, pigem liialdus.
Telefonile vastamine:
Lauatelefon suundub pärast 10 kutsungit otse mobiilile. Soovitus on lasta veidi pikemalt kutsuda (sest saalis on kliendid) või siis pigem juba otse mobiili numbritele helistada. Helistame tagasi ja oleme saanud kontakti 98%-ga helistajatega. 2% on telefon kas hetke pärast väljas või pikalt kinni. Vabandame.
Soodustused:
Kunagi 2006 aastal tegime kliendikaardid, see andis lisasoodustusi ostudelt. Kaardi kasutamise tingimused on teisel poolel/pöördel ja kaart tuleb esitada ostuhetkel enne maksmist. Kliendikaarte lasti ringlusesse lühikese aja jooksul vähesel määral. Neid kasutati väga harva. Kuna teeme niigi päris tihti erinevaid sooduskampaaniaid, siis muutus kaardi omamine/kasutamine otstarbetuks, sest kampaania toodetelt lisa soodustusi kaardiga ei saa. Siinkohal kasutan võimalust ja teatan, et ülehomme algab Motoexotica (21-23.03), mille külastaja saab pileti ostuga Velt Motocenteri kuni -36% allahindlusega Soodusflayeri. Seda Flayerit saab kasutada korduvalt või lausa koos sõbraga tulles kuni 15.04.14 meie keskustesse. Sõiduvarustuse kampaania algab 21.03 ja lõpeb 15.04.14. Kaubaks on uued Macna, HJC, Suomy, Spidi, XPD kollektsioonid, põhisuurusi lattu ei peideta .
Samuti on pakkumises krossivarustus. Siin all on see flayer, printige välja ja olen veendunud, et te saate hea mugava varustuse soodsalt. Koos ERILISE (loe kehva) klienditeenindusega
Harrastused:
Meie keskuses käiakse tihti arutlemas ringrajasõidu võimalustest, sõidukoolitustest ja sellega seonduvast. Seega, me ei olegi tavaline motopood, pigem paljude jaoks kokkusaamise, kogemuste vahetamise koht. Ja kogemusi meil on. Tule ja küsi.
Pärnu poekesed:
Pärast Härma Keskuse põlengut läinud sügisel otsustasime ettevõtluse seal lõpetada ja sulgesime keskuse. Reldoris asuv MyBike (kasutas kunagi Velt Motocenteri logo) ei ole meie pood. Külastage edaspidi Tallinna uut ja suurt keskust.
Lõpetuseks:
Meile on klient tähtis, me tegeleme, anname nõu nagu oskame. Kliendid ja maitsed on erinevaid, paraku kõigile ei pruugi meie suhtlemisoskus/teenindustase meeldida. See on normaalne ja loomulik. Siiski olen ma veendunud, et valdav osa meie klientidest on saanud professionaalset teenust ja nõuandeid ning ollakse rahul. Arvestades meie tausta, oskame head nõua anda sõiduvarustuse ostmisel. Sellest võib ka vahel veidi erinev arusaam ja valesti mõistmine tulla, kuid olen kindel, me räägime seda , mida ise oleme kogenud.
Töötan kolleegidega, kellest ma hoolin ja austan ning keda olen ise müüma koolitanud. Marko on sümpaatne ja intelligentne inimene. Hea suhtleja. Mul ei ole etteheiteid neile. Küll aga ei arva ka mina midagi inimestest, kes käivad meie juures varustust proovimas (teevad head nägu ja kõvatavad), fikseerivad suuruse ja sukelduvad internetiavarustesse neid samu tooteid ostma. Näidiste saali me selleks ju loonud ei ole. Kaupmeest võiks aga ei pea austama. Mõistan, see on üldlevinud probleem, e-poodide uus ajastu.
Kohtumiseni Motoexotical meie boksis eksklusiivsete MV Agusta mootorrataste ja Beta enduurokate keskel.
NB! Messi ajal on Tartu Velt Motocenter (Turu tn. 32B) AVATUD REEDEL ja LAUPÄEVAL 10:00-18:00, PÜHAPÄEVAL 11:00-16:00; UUS KAUBAVALIK KOHAPEAL ja ALLAHINDLUS kuni -36%!
Lugupidamisega, Hanno 56488805
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.