Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Ei tahaks ühtegi kivi motopoodide kapsaaeda lennutada, aga õigustatud kriitika on samas väga oluline.

Endal oli küll veidi vähem kulukas juhtum seoses biker24 motopoega, mis siiski karvad vihast turri ajas.
Nimelt avastasin 2013 hooaja alguses, et rattal on amordisimmerlingid lekkima hakanud. Tundus väga väike probleem, sest jubinad ja õli ise ei maksa eriti midagi ning ka ise olen harjunud vajadusel käed õliseks tegema ning manuaalid välja otsima. Nõnda siis läksin biker24 motopoodi ning puhtalt uudishimust pärisin, mis selline töö antud ratta puhul maksma võiks minna. Vastati, et 2,5 tundi tööaega pluss õli ja simmerlingide hind. Tegin peas kiire kalkulatsiooni ja otsustasin, et ostan selle 50 EURi eest parem endale töötasuks mõne õlle ja grillimaterjali. Saades aru, et ma ikkagi nende teenusest huvitatud ei ole ning soovin ainult paarikümne euro eest pisijubinaid osta, tehti ilmselgelt hapu nägu ja tuletati meelde, et kui keeruline see simmerlingide vahetamine ikka olla võib. Jäin enda seisukohale endiselt kindlaks ning soovisin, et mulle simmerlingid ikkagi välja otsitaks (õli olin juba ise üles leidnud). Seepeale lappas müüja varuosaraamatut edas- ja tagurpidi ja vastas, et ei leia kohe mitte minu ratast sealt üles. Pärast pikka ponnistust ilmusid ikkagi simmerlingid lauale ning väideti, et need sobivad.

Võtsin amordid alt, lammutasin need pulkadeks laiali, panin uued simmekad sisse ja ehmatuseks pidin tõdema, et mõlemad uued simmekad lasevad ikka lahinal õli läbi. Suht sportlikust uudishimust installeerisin need rattale külge ja tegin proovisõidu, mille tulemusena vist veerand amordiõli oli mööda esiratast laiali. Asi oli selgemast selge - mulle oli müüdud valed simmerlingid ning kogu töö võttis minu kui pühapäeva-õlinäpu jaoks aega umbes 50 minutit. Hakkasin mõtlema, et kogenud mehhaanik teeks selle vist tõenäoliselt veelgi kiiremini ära.

Teist korda samasse ämbrisse astuda ei tahnud ning tee viis mind Motodepoosse, kus teenindaja täpselt samat varuosakataloogi lehitsedes mulle paarikümne sekundi pärast simmerlingid lauale asetas. Soovisin tuhat tänu ning läksin taaskord näppusid õliseks tegema. Tulemuseks olid kuivad amorditorud ning tõenäoliselt on nad seda veel pikka aega. :bsmile:

Ühesõnaga loo moraal: Kui motopood tahab klienti kottida, siis võib ta seda teha igati pidi. Kliendil on aga alati võimalus minna järgmine kord konkurendi juurde ja kes teab....tõenäoliselt on nii mõnelgi motopoel sellise pisivea pärast mõnigi ratas müümata jäänud.

NB: Kasutan jätkuvalt biker24 lihtsamaid teenuseid ja ostan asju, milles eksimise võimalus puudub. Aga sita maitse jättis see juhtum suhu küll.

Viimati muutis Märtt, 21 Mär 2014, 09:41, muudetud 3 korda kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”