Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus
Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus
Macintosh kirjutas:Märtt kirjutas:Ühesõnaga loo moraal: Kui motopood tahab klienti kottida, siis võib ta seda teha igati pidi.
Miks peaks küll keegi sind tahtlikult kottima? Väiklasevõitu tegevus ja maksab tegijale endale pikemas plaanis kätte. Isegi Biker24 karme sõnavõtte silmas pidades, kuidas nad pooletele klientile lõuga annavad tundub see ülimalt väheusutv olevat. Nad oleks sulle lihtsalt lõuga andnud ja seejärel õiged tihendid kaasa pakkinud.
Ilmselt selleks, et ma enda lekkivate uute simmeritega nende töökotta veereks. Või siis, et järjekordsele "kooner-kliendile" ära teha. Jääb endalegi arusaamatuks. Eks muidugi ka klienditeenindajal on oma tujud ja emotsioonid, aga kaupluse jätkusuutlikuse huvides võiks olla nad piisavalt motiveeritud ka 1eurost ostu sooritavat klienti ausalt teenindama. Loodan, et foorumis aset leidvast kriitikast on kasu. Iga kord ei viitsi tõesti paarikümne euro pärast poodi "lõuga saama" minna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.