Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Pulkadeks nad tehakse ja pulkadeks ma ka tegin. Tagurpidi amordil näeb liugpukside olukorra ka ilma eemaldamata üsna ilusti taskulambi abiga ära ja õli tuleb nagunii välja võtta ning ära vahetada, kui simmekate vahetamiseks läinud. Teine asi muidugi, kui on vaja poleerida. Või on poleerimine tõesti asi, mida iga simmeka vahetamise ajakulu sisse igaks juhuks arvestatakse? Erinevad ajakulu arvestamise meetodid nähtavasti...

Ma ei taha siin hiilata, kui kuradi kiire nobenäpp ma olen, vaid juhtida tähelepanu sellele, et motopoe klienditeenindaja võiks osata adekvaatselt hinnata tööks kuluvat aega või kui ise ei oska, siis küsida mehhaanikult, kes oskab. 2,5 tundi kulub võibolla täisreguleeritava sportamordi pulkadeks võtmiseks ja kokku panemiseks, aga mitte tavalise "vedrupulga" jaoks, nagu enamike odavama klassi tänavarataste küljest leiab.

Teisalt olen kogenud biker24-s ka täiesti eeskujulikku teenindust, aga sitatükk pudru sees rikub kogu toidu.

Parimat,

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”