Rollerautode remondist.


Teema algataja
murphy86
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Juun 2007, 23:10

Re: Rollerautode remondist.

Lugemata postitus Postitas murphy86 »

Miks osta.
Oletame et liigud linnas põhiliselt. Töö tõttu teed väikseid otsi. Tahad sõita ka talvel -20ga, lumega, vihmaga jne kus 2 rattalisega nina ka välja ei pista. Oletmae et kaasa vaja vedada kuni paarkümend kg asju.
Tsikliga raske, autoga mõtetu raiskamine.
Väike hinnavõrdlus. volvo 850 2,5 bensukas, kütusekulu 400 euri kuus. Pisike mopeedauto, kütusekulu 40 euri kuus.
Lisametalli kaasavedamine mõjub rahakotile.

Neid masinad müüb eestis Aixam. Kasutatud mulgi motoäri. Samuti mobile.ee, auto24
Margid.
Ligier
Aixam
Chatenet
Bellier
Microcar
Uute hinnad algavad 8k eurist, kasutatud eestis 3k. Välismaal kasutatud alates 700.
Aga noh selle 700 masina eestisse saamise eest maksad samapalju otsa+ kindlasti vajab palju remonti.
Itaaliast pärit masinad on üldjuhul juba mootorid tuuningus käidud ja tihend kas juba välja lastud või kohe lendamas.
A ja veel 1 märkus, lube pole küll vaja(ok alaealiselt on), kiivrit pole vaja, üv jms läheb mopeedi alla.
No ja lisaks see et kindlasti satub prolitsei kõrgendatud huviorbiiti sellega. Ma ei tea miks aga 99% kordadest padrullist mööda sõites meeldib neil sind kinni pidada ja igast asju uurida, puhuma panna, uurida kas ikka originaal jupid küljes jne.
Ei tea kas neil mingid kehvad kogemused nende masinatega või mingi isiklik huvi.
St lombardini toodab siis tegelikult hi-end paadi ja generaatorite mootoreid. Viimastel aastatel ka kasvavale miniautode turule.

Kere kohapealt.
Neil kõigil on toruraam mille külge kinnitatud kas ABS või klaasriidest kere.
Uuematel ABS plast ja palju alumiiniumpuuri. Vanemad enamjaolt klaasriie(tehti nagu paate).
Klaasriie on vähe parem, seda naljalt tükkideks ei saa.

Masina ehitus ise on lihtne. ei ole mingit ECU-t mootor on täismehaaniline. Vähe asju mis saavad võsa minna.
Igast võimendeid ei ole sest masin nii kerge, pridurivõimendit, roolivõimendit jms siis.
Kuna masin kerge ei kulu rehvid ka. Uute lamellidega võid 3 aastat jutti ringi vurada ja 4 suve käivad veel ka.

Ainuke suur miinus on kallid varuosad. Mitte et need sõiduautodel ka väga odavad oleks. Kasutatud varuosad on aga raskem hankida sest eestis masinaid vähe.

Juhitavuse kohapeal on asi kits, ilma ABSita mudeliga talvel sõitmine annab hea kooli. Õnneks kuna masin ei kaalu midagi siis jääb see ka üsna kähku seisma ja ei põruta poolde põldu kui käest läheb, üldjuhul jõuad sügavast lumest ise välja lükata.
2 suuremat meest pmst tõstavad välja. Kaal neil 300kg ringis.

Korras mootor läheb -20ga pöördest käima.
-30 vajas head akut ja mitu korda hõõgküünalde ära ootamist.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”