GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Eelmisel lehel keegi soovis pildimaterjali ja juttu klappide reguleerimisest.
Vaja läheb korralikku manuali, lehtkaliibrit (võiks olla selline, millega saab mõõta väiksema sammuga kui 0.05), nihkkaliibrit seibide mõõtmiseks, magnetit, kuuskantvõtmeid, nr.12 ja vist oli nr.19 võtit.
Kõige pealt paak maha, piibud küljest ja eest ära, klapikambrikaas maha (mina pidin eemaldama ka tuulutuse kaane, sest muidu ei mahtund klapinakmbrikaas raami vahelt välja), mootori paremal küljel olev süütelugeja kaas maha.
Tõenäoliselt ona vana omanik tihendi toppind tagasi ohtra silikooniga, algatuseks võiks ära puhastada silkoonist tihendi kokkupuutepinnad ja tihendid ise. Minul õnneks kõige hullem vaatepilt ei olnud.Veidi oli vaja vana silikooni nokkida.
Edasi võta nr.19 võti ja keera paika märgid nukkvõllidel. Keerama peab siis sellest suurest mutrist päripäeva kuni kriips, mille juures on T märk on kohakuti süütelugejaga.
Vaatad ülevalt, mis asendis on nukkvõllide märgid. Kui mõlemad märgid on suunaga välja ja tasa tihendi pinnaga, siis kontrollid 1 sisse- ja väljalaske, 2 väljalaske ja 3 sisselaske. Keerad 360´selle sama nr.19 võtmega et alumine kriips oleks samas kohas aga ülemised märgid peavad nüüd olema suunaga üksteise poole ja tasa tihendi pinnaga. Kontrollid 2. sisselaske, 3 väljalske ja 4 sisse- ja väljalaske. Lubatud vahed vaata manualist, minul oli sisse 0,10-0,20 välja 0,15-0,25.
Märgi üles kõikide klappide vahed. Vahed, mis on lubatust suuremad või väiksemad vajavad reguleerimist. 90a. ja edasi mootoritel käib see seibidega, vanematel oli reguleerimine kruvi abil.
Kui on seibidega variant, siis klappidel, mille vahesid saab kontrollida (olenevalt nukvõlli asendist) saab ka nihutada nookureid külg suunas.
Nookuritel on külgede peal vedrud, tavalise kruvikaga saab neid külg suunas nihutada. Edasi eemalda magnetit kasutades klappidelt (mille vahed olid paigast) seibid, mõõda need üle ja arvuta varem mõõdetud vahede alusel uute seibide paksused. Seibe müüakse 0,05 sammuga. Uued seibid vanade asemele ja mõõdad uuesti vahed üle. Kaaned ja paak tagasi ning ongi tehtud.
Nagu öeldud, siis antud tegevus on nii ime lihtne, et selle eest oleks patt raha töökotta viia.
Kui te hakkate tihendit tagasi panema, siis kui ta on vähegi pehme ja ühes tükis, ilma mõrade või muude kahjustuseta, siis mina topiks vana tagasi ja ilma silikoonita. Kogu see pläust mis on näha esimeselt pildilt oleks võinud olemata olla. Tagasi läks tihend ilma silikoonita ja peab ilusti. Alguses mõtlesin et tellin uue tihendi igaks juhuks aga kuna igalt poolt lauldi sama laulu... 2 nädalat ja ˇ40 euri siis lõin käega.
Üleval kirjeldatu pole absoluutne tõde, sest erinevatel ratastel käib reguleerimine erinevalt ja tark oleks enne tööle asumist manuali uurida.
Jõudu tööle.
Välimusega pole suurt midagi teinud.
Esimene plastik on ära võetud, uued tuled ja torulenks pandud. Iga sügis mõtlen et "tagumikuga" peaks midagi ette võtma aga kuidagi ei jõua. alati on kevad käes enne.
Midagi peaks tegema ka näidikute ja juhtmetega.
Ah ja sumpat sai ka nii 20cm umbes lühemaks, sest oli seest ära roostetand. Kakkusin ta lahti, roostetükid välja, mis kannatas, selle keevitasin kinni. Hääl on okei aga ikka on mõned tükid sees lahti ja kolisevad veidi ringi. Olen mõtlend et ostaks kuskilt uue sumpa aga pole viitsind. Kunagi peaks ta üldse viima kõhu alla ja tegema ta sellises stiilis nagu ixil hyperflow.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.