Honda NTV 650 '90 Keio000
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Honda NTV 650 '90 Keio000
Tervist,
Pole küll algaja ratta seljas, ent foorumis siiski uus.
Esimeseks rattaks oli Honda Nighthawk 250, kunagi aastaid tagasi kui vanuseks sai "täisiga".
Praegune ratas on 80'ndate lõpupill Honda NTV, mis oma V-2 mootoriga püüdis chopper'i mehi röövida.
Mina igal juhul läksin õnge ja olen rahul. Tegemist on suhteliselt hooldusvaba rattaga, kuna ülekanne on gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi}.
Ostes puudus tsiklil kütuse pump ja gravitatsioon ei asendanud seda mitte just kõige paremini.
Sellegi poolest sain ma temaga oma esimese suve ja paar tuhat kilomeetrit maha sõidetud. Kahjuks või õnneks väga kurta ei saa.
Isegi Jõgeva Treff'il sai nägu ära näidatud.
Tehtud tegemistest:
*kütusepump ja pumbarelee
*uus mootor
*õhufilter, õlifilter, õli ja tosool
Nagu piltidelt näha pole tegemist ka päris originaalis rattaga, peale on talle sobitatud Suzuki esimene gondel (kui eksin, parandage, huvi teada, mis rattalt täpsemalt pärit)
Masina täpsemad andmed:
Mark: Honda NTV 650
Mudel: RC33
Mootor: Vedelikjahutusega, 52 kraadi V-2, 6 klappi
Töömaht/võimsus/b: 647cc / 37kW* / 50hj*
- - Uue mootoriga võisid näitajad muutuda kuni 5kW kõrgemaks, hetkel pead ei anna nende andmete õigsuses
Hetkel siis selline masin:
Selline oli ta siis kui ma ta sain.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Tere tulemast NTV-meeste (ja -naiste) hulka!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Tänan palava tervituse eest kargel hommikul.
Jupike kah käes ja plaanis täna tsikkel välja ajada tiirule, kui tööle peaks saama.
Edit: olen siis mure küüsis ikka. Kütuse pump töötab ilusti 12V pealt. Relee võiks kah nagu korras olla, kuna annab voolu läbi kui süüde sisse keerata, aga pumpa tööle ei pane ja samas ei tundu, et ka relee ise mingit plõksu teeks (kuigi see vist ei peagi tegema - ehk eksin). Või peab selleks tsikli tööle saama, et pump tööle hakkaks? Kuskilt lugesin, et alguses peaks ikka 1-2 sekundit pump töötama. Kas võib asi ehk amperaaži taga olla? No tõesti, mõistus enam ei võta, ehk on keegi targem.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Mul oli 3 aastat Honda Ntv 650 RC 47 mootoriga.1999 a.mudel.
Ainuke kord oli probleeme mootori käivitamisega kui aku vanaks jäi.
Vahel seiskus ristmikul madalate pööretega.
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Nonii, mure lahendatud igal juhul. Selguski, et pump töötab siis kui mootor töötab.
Masinaga edukalt paar tiiru tehtud ja süda rahul.
Tuleviku plaanideks peaks esimese silindriga midagi ette võtma, rõhk kõigub 7-9 Bar'i vahel, teises asi normis 12 Bar'i
Sai ka kontrollitud, et klappides ei tohiks viga olla, kuna kui õli sisse lasin silindrisse, lõi ilusti 11,5 Bar'i. Seega on ehk soovitusi,
kas piisab ainult paarist tuhandest kilomeetrist, et end ära lihviks kuskilt poolt või peaks välja vahetama miskit?
Üllar kirjutas:Mul oli 3 aastat Honda Ntv 650 RC 47 mootoriga.1999 a.mudel.
Ainuke kord oli probleeme mootori käivitamisega kui aku vanaks jäi.
Vahel seiskus ristmikul madalate pööretega.
Madalate pöörete kohta ei oska midagi öelda... tuksub ka 800 pöörde juures kui vaja, jätab ka takte vahele(jumaldan seda) - soovitav raamatu järgi on siiski 1100-1300.
Aku vanadus mõjub talle tõesti halvasti, sest käivitumine külmalt on tükk maad vaevarikkam.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 06 Jaan 2007, 20:20
- Asukoht: Kuressaare
- Kontakt:
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Omalpoolt ka teretulemast klubisse
Mul on 1988a. REVERE ja 2,5 tuhande parast saab 100 000 km. ette jasuurt ei midagi pole teind kui öli; filtrid; kummid ja kütus.
Tösi küll ühe gondli [Motobot: õige on "gondli"] söitsin küll puruks aga sain Viljanist uue ... see-selleks mis puutub kütusepumpa siis mina ka pole siiani veel aru saand millal ta just töötab aga kui starterit annad siis töötab ta kindlasti seda ise kogend. Kevadel kui esimene käivitusd olen lihtsalt pumbale otse voolu andnud, et karbussid tais pumbata
Edu mehele, et järgmise aasta Mototoobril 2013 Karujärve-l näeme vöi mönel kvadisel mandrimotoüritusel
Elmar.
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
motomatkaja kirjutas:Edu mehele, et järgmise aasta Mototoobril 2013 Karujärve-l näeme vöi mönel kvadisel mandrimotoüritusel
Elmar.
Eks ma püüan end üritustega kursis hoida ja ikka ilusti kohale veereda, kuhu võimalik.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Nii, kevad on lõpuks ikka aknast sisse ronimas ja saab siin veel viimaseid ettevalmistus oma ratta kallal tehtud. Nimelt sai radikas lastud korda teha, kuna sunnik lekkis. Ja kunagi varsti on oodata ehk ka värviuuenduskuuri, kui mootor otsustab koostööd jätkata ja ennast parandada natuke. Vastasel korral tuleb ennem mootor üle piiluda.
Ka mainin ära, et kindlasti on ees ootamas JõgevaTreff 2013, muude ürituste kohta veel lubadusi ei jaga.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Samasuguse rattaga, et mitte öelda täpselt samasugusega tegin oma tsikliload, Tartus.
Normaalne paat
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Loff kirjutas:Samasuguse rattaga, et mitte öelda täpselt samasugusega tegin oma tsikliload, Tartus.
Normaalne paat
Ei kahtegi selles Ennem mind seisis ta mitu aastat , sest koolil uus ratas juba aastaid olemas olnud.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Siis ongi seesama ratas. Autokoolitus OÜ autokool.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Loff kirjutas:Siis ongi seesama ratas. Autokoolitus OÜ autokool.
Jah, see sama kool, ehk oled siis mindki seal ringi liikumas näinud, kuigi tollal olin ma veel suhteliselt noor ja endale kõik näod kahjuks meelde ei jää. Koolist käib neid ikka omajagu läbi.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Kõik on võimalik! EPMÜ-ga seoses sai 2000-2003 Lennukolledži hoones tilberdatud küll ja naa + 2006.a. A kat. seal koolis.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
EDIT: Asi on ilusti hoovile jõudnud, eks siis saab homme näpud "õliseks" teha ja uue "südame masinale vahele tõsta. (kui ilm lubab)
Polegi ammu midagi kribanud, kuna juhtunud palju ei ole. Mingi hetk sai lastud korda teha radikas, mis kergelt immitses ja nüüd siis Saksamaalt tellitud uus mootor(kasutatud ja sõitev), kuna vana kolvigrupi ja muu juurde kuuluva vahetus oleks sama kulukas tulnud. Jääb loota, et asi tuleb ilusti kahe nädala joosul kohale.
Väike illustratsioon kah kõrvale, muidu on igav lugeda:
Hetkel hooaja läbi sõit kah üle 2000km tiksunud ja ilma üle väga palju kurta pole saanud, nii et nael rehvi ja näeme Trehv'il, kui mitte varem.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Nüüd siis selline pilt:
Vähemasti on 2 pütta taga ja mootor on juba normaalse häälega. Luban, et rohkem ei vaheta kunagi mootorit, sest see ei ole normaalne selle ratta puhul.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
On sel rattal alumiinium või teras raam? Mis oli mootor hinnaks kui saladus pole?
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
jakim kirjutas:On sel rattal alumiinium või teras raam? Mis oli mootor hinnaks kui saladus pole?
Arvestadas kaalu, siis võiks olla teras raam, hetkel pead muidugi ei anna, kindluse mõttes võin kindlaks teha kui suurem huvi on, kuna pole ratta ligi. Moto hind jäi 500€ ümber (täis komplektne - starter, genekas ja muud asjad küljes v.a. karpa).
EDIT: Eksisin siiski, tegemist Alumiinium raamiga.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Mõlemad silindrid on hetkel ilusti taga, masinal on üle mõistuse minekut, isegi asfaltil kurvis ei tohi gaasi anda, tagumine ratas hakkab kohati libisema(ringi käima, kurat seda teab). Aga tühikäigul pöörded kõiguvad imelikult veel... Plaanis nüüd lähipäevil veel õhufilter sebida uus ja vaadata, mis siis toimub.
Aga kui kellelgi on mõtteid ja ideid, mis aitaks seda kõikumist takistada, siis olen üks suur kõrv!
Peale selle sai lastud esimesed amordid ära teha, sest kes see ikka õli pükstel ja mootoril armastab.
Edit: Tänase (02.07.13) seisuga saabus õhufilter ja sai ka kohe ära vahetatud, tundub väheke erksam või on lihtsalt inimese enda soov alati tunda asja paremana. Võta näpust ja saa Sa nüüd aru, kas see ka nii on, aga peaasi, et hing rahul.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Motohooaeg selleks korraks siis läbi - "SURRIMAD TÄNUD" bussijuhile, kes Eedeni ringile ette sõitis süüdimatult (täna kell 17.10) ja ei vaevunud seismagi jääda pärast seda, kui äkki pidurduse tõttu ratta kurvis maha "poetasin."
Tänud aga mehele, kes taga pidama sai ja abistas! (Jäi kahjuks abistajalt nimi küsimata).
Lõppes sellega, et vasak jalaraud küljest, käepideme punn küljest, suund küljest, kondel [Motobot: õige on "gondel"] vigane ja käiguvahetus hoob kõver - inimkannatused olid leebemad: valus ranne ja marraskil põlv - eneseuhkust ei riivanud.
pildilt poel küll palju aru saada, aga liigsete küsimuste vältimiseks.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
timoriik kirjutas:See ratas peaks ikka rauast raamiga olema.
Vaatan siin erinevaid andmeid ja lehekülgi ning raamatuid, ning peab tõdema, et Sul vist on tuline õigus.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Revere on terasraamiga, ketiveoga kaksikvend Bros/Hawk on alumiiniumist.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
ka nt 650 deauvill on terasraamiga . üldiselt hästiõnnestunud pommikindlad rattad muretuks sõiduks
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
On küll. Vala ainult bensiini ja põrista. Ja väga lihtsa juhitavusega ratas ka. Proovisin paar päeva tagasi VTR-i, kuidagi rahutu ja jäik oli. Noh eks see on tunduvalt sprtlikumaks sõiduks mõeldud asi ka, aga väsitas millegipärast. Võibolla oli oma osa ka sellel, et võõras tsikkel ja ei tahaks ju seda kusagile ristmikule pikali pillata. Ja kui NT asjad käivad nurisemata peaaegu tühikäigust alates, siis VTR ärkab tõeliselt ellu 4000 pöördest . Sõps sõitis samal ajal minu omaga ja ütles ka, et jube lihtne on seda juhtida. Oleks minu rattal 20...30 kW ja sama palju Nm rohkem, poleks täiuslikuks rattaks olemiseks rohkemat vaja
.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
tali kirjutas:On küll. Vala ainult bensiini ja põrista. Ja väga lihtsa juhitavusega ratas ka. Proovisin paar päeva tagasi VTR-i, kuidagi rahutu ja jäik oli. Noh eks see on tunduvalt sprtlikumaks sõiduks mõeldud asi ka, aga väsitas millegipärast. Võibolla oli oma osa ka sellel, et võõras tsikkel ja ei tahaks ju seda kusagile ristmikule pikali pillata. Ja kui NT asjad käivad nurisemata peaaegu tühikäigust alates, siis VTR ärkab tõeliselt ellu 4000 pöördest
. Sõps sõitis samal ajal minu omaga ja ütles ka, et jube lihtne on seda juhtida. Oleks minu rattal 20...30 kW ja sama palju Nm rohkem, poleks täiuslikuks rattaks olemiseks rohkemat vaja
.
4000 pööret on umbkaudu 90 -100 ja minu ratas läheb sealt kergelt pöördesse ,tippkiirus tuleb suht nobedalt .madalatel pööretel on pisut uimane , sellele rattale on 41kw täitsa piisav
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
jontzzz kirjutas:Masinat võis näha maaülikooli ees? neljapäeval veel?
![]()
Ei pane mööda, täitsa viibib seal ja hetke seisuga võib siiski seda ehk veel näha seal, kuna istusin "öökese" kuuri all ja nokitsesin ratta kallal, sain pedaali külge ja kuskilt laua sahtlist leidsin ka uue suunatule, ning nipet-näpet käiguvahetus hoova kallal.
Seega olen teedel tagasi kui ranne vähegi lubab (pisut kriimulise rattaga).
Teisalt olen kah igati rahul selle 37-42 kW mootoriga, masinal väänet maa ja ilm alguseks. (imelikul kombel kakub ennem ratta ringi kui nina maast lahti - tänu oma massile?) Ainuke mis muret tekitab on ühe käigu puudumine (6's), kuna masinal paistab jõudu selleks olevat.
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Ratas ei ole raske, lihtsalt väänet ja võimsust on paljalt gaasiga ratta lahti tõmbamiseks vähevõitu. Nagu ütlesin, pluss paarkümmend jõudu ja käiks palja rullikeeramisega nipsti tagarattasse.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
tali kirjutas:Ratas ei ole raske, lihtsalt väänet ja võimsust on paljalt gaasiga ratta lahti tõmbamiseks vähevõitu. Nagu ütlesin, pluss paarkümmend jõudu ja käiks palja rullikeeramisega nipsti tagarattasse.
Ei olegi midagi ratta vastu, ausalt, olen väga rahul - Mind ei morjenda, et esimest ratast üles ei kaku. Tehti see masin ju teistsuguse ideega üldse kui "stunt"'imine
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 19 Nov 2012, 22:06
- Tsikkel: Yamaha Virago XV1100 '87
- Asukoht: Tartu
Re: Honda NTV 650 '90 Keio000
Masina kallal taas natukene nokitsetud ja hooaeg täiel tuuril käima lükatud:
Rataste ajalugu: Honda 250 Nighthawk '85 -> Honda NTV650 '90 -> Yamaha Virago XV1100 '87