Rollerautode remondist.


Teema algataja
murphy86
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Juun 2007, 23:10

Re: Rollerautode remondist.

Lugemata postitus Postitas murphy86 »

1)Selle teeservaga on 2 asja, tõmbad tee äärde siis tuleb autosid jadas. Jõuad ise ristmikuni kus keegi ootab selle voo sisse pööret. Paned suuna sisse ja tahad tagasi reastuda, hui keegi laseb. Tulemusena jääd ise seisma, ootad kuni sellel pöörde ootajal tekib võimalus ja siis leiad ehk ise saad ka uuesti liikuma. Seega alati tuleb vaadata et vähemalt 1km ette yhtegi teeotsa pole. Ristmikel jms ilmselgelt ei hakka seadust rikkuma ja kedagi kuskile laskma. Hõreda liiklusega pole probleemi, tõmbab niipalju kõrvale kui asfalti on. Lisaks autojuhid kui sõidan linnas siis kuidas on võimalik et 45-ga sõites elndavad teised mööda nagu raketid?? Ei kiirus pole vigase spido süü, kiirus on GPS-i järgi. Rääkimatta muudest rikkumistest maanteel. Seega maantee targutajad võiksid alustuseks oma kapsaaeda vaadata alustuseks. Tõsi ise ka kohanud selliseid kes sõidavad konkreetselt keset teed. Siin kandis on ka veel jalgratturid, 1 auto ohutuledega ees, siis sõidavad 5 kesi kõrvuti 15km/h. Liinibussid sõidavad ka umbes 50ga. Seega tolerans. Kui on soov hirmsasti ikka kihutada mine selleks ettenähtud kohta. Lisaks tuleks autojuhtidel liikluseeskiri ära õppida, alusades sellest mida tähendab maksimaalne lubatud kiirus. Põhjuseta liikluse pidurdamine on keelatud aga mopeed sõites piirkiiruse on põhjendatud. Politsei on ka siinkandis nagu on, istub linnaservas sööb sõõrikuid, kui tuleb x5"nokupikendus" 50 alas lennuga, ei miskit, tuleb tädi 50+a vana saaniga ja ja 1 esi tuli ei põle, võetakse maha.
Ma ei tea kes sul bitter teepeal ees sõitnud on et nii masenduses. See 6-7km on umbes 5 minutit. Kuhu sul nii kiire? NäiteksTartus hommiku linnaservast kesklinna võib vabalt minna 30 minta varjatsiooniga +-15min. Way enne maanteel mööda lennanud "nokupikendus" istub foori all mu ees.
Sellega aga täitsa päri et koolitus peaks olema. Ja praegu seadusega seda ka on, ei tea küll kui põhjalik. Psüholoogia test võiks olla, st likvideeriks uljaspead joodikud jms mitteadekvaatsed.

2)Volvo kohta need numbrid olid umbes palju raha sai kuus kütte alla pandud, kõikide kuude lõbisõit/teeolud pole võrdsed. Aga jh linnas on sinna 12-18 L/100km, maanteel vähem 8-9. Mopeedauto kulu jääb sinna 1.8-3 L/100km vahele.
Rääkimatta muudest kuludes nagu ÜV, rehvikulu ( suvel kui talvel lamellidega sõidad ringi 2-3a jutti nii+mitu aastat veel suvel).
Loetelu sobivusest pole päris adekvaatne. Küsimus pole lubades, võta ATV-na arvele ja sõida kiiremini. Mõningad kulud tõusvad.
Uuemate masinate remont pole tihti odavam. Mõnesgi riigis on täiesti normaalne et sellise masinaga tuleb hommiku tööle lipsuga ja ülikonnaga ärimees, eestis on paraku kultuur et mida rohkem vanametalli kaasa lohistad seda parem. Selle metalli vedamiseks on 200+KW mitu liitirit mootor mis imeb keeris paagis. Tööl käiakse selleks et seda janust looma toita-milleks?
Minu isiklik veendumus on et kui mul on vaja käia tööasjus jms eri kohtasid pidi ja transportida kuni 100kg peale mu enda siis selleks ei pea kaasa lohistama 2t metalli.
Naise, lastega sõites on logish suurem masin, siis ei vea sa tühja metallkarpi.
Ohutuse poolest on kurja juured suured sõidukid. Sõidaks kõik väikestega poleks probleemi. Mopeedauto pidurdusmaa on WAY lühem kui 2 tonnisel tankil - see on korduvalt tõestatud. Talvel tõstad selle hangest välja kui veidi nihu läks.
Smart on ka nö miniauto aga kaalub 2x rohkem sest tehtud terasest.
Aga jh tahad rohkem mugavust (sisse ehitatud wc jne) tuleb osta tank. Ma nimetan seda rikaste inimeste asjaks. Arnoldil oli palju raha ostis päris tanki.
Math ütleb (400-40)*12=4320. Seega aastaga tasa teenitud ja jääb veel üle ka. Ma ei ela autos seega mugavus seal on ebaoluline faktor, ei kuluta seal niipalju aega. Auto on tööriist mis peab sind viima punktist A punkti B võimalikult odavalt ja mõistliku ajakuluga. Aga auto otstarve inimeseti erineb, mõni kasutab seda transpordivahendina, mõni elab seal, mõni töötab seal, mõni vajab seda nokupikenduseks jne.
Sellepärast on sõidukeid niipalju erinevaid. Väide et ebapraktiline ei pea paika, keegi ei toodaks neid kui turgu poleks. Iga sõiduki jaoks on oma koht ja rakendus. Ebapraktiline on sõita tankiga tööle igapäev ja põletada tühja maavarasid.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”