Sõitmine vihmaga.
Re: Sõitmine vihmaga.
selline teadmine ei saagi muudmoodi tulla kui harjutades ja ise kogedes. kellegi rääkimisest ei ole küll mitte halligi kasu!
ainuke asi ongi see, et vihmaga on põhimõtteliselt iga rehv libedam kui kuival. seega seda tuleb rvestada ja selle järgi tead ehk kui palju sa EI TOHI kallutada. aga rohkem kui on küss kallutamistes on küss ikka pidurdamises ka kiirendamises ning muude ebaühtlaste liigutuste juures. täiega esipidurit väga märja asfaldi peal tõmmata ei ole hea mõte isegi päris sirges asendis, kallutamise ajal seda enam jne.
minul on liiikluses korra vihmaga tagaratas alt ära läinud, ringi peal. aga see oli sellepärast, et keerasin liiga järsult peale kui hakkasin juba vaikselt püstiasendisse tagasi tulema. igatahes, piirid tunned ära ainult siis kui ise piirini lähed.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.