GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Murran pead jälle, sest anomaaliad jätkuvad. Tõenäoliselt olen ise midagi ära vussind. Aga alustaks algusest.
Enne karpade puhastamist töötasid 2-3 silinder ilusti ja 1-4 jamasid. Peale puhastamist tundus nagu töötaksid kõik ilusti. Peale küünla juhtmete vahetust aga kolmas silinder ei taha töötada korralikult.
Karpad peaks olema puhtad ja töötama. Küünlajuhtmed vahetatud koos kinnitusklambritega. Võtsin küünla maha ja see on täiesti märg, see vist välistab karpad ja kütuse puudumise. Mõõtsin uuesti üle 2-3 piibu vaheleise takistuse, mis on endiselt 37 kilo ohmi nagu manual ette näeb, provisin ka teist küünalt kolmandale silindrile aga ka see on peale mõningast mootori ebaühtlast käimist märg. Vahetasin ka piibud juhtmete otsas, et välistada vigane piip. Minul on mõistus otsas. Selleks et silindris toimuks plahvatus on ju vaja kütust ja sädet. Kui küünal on märg siis ju kütus on aga säde puudu? Elekter tuleb ju süütepoolist mööda juhet läbi piibu küünlasse kus siis tekib säde. Vahetatud on juhe, proovitud teist küünalt ja piipu. Et siis mida veel?
Vahetada 2-3 silindri piibud oma vahel ära? Süütepooli kohapealt pole ju vahet kas välja tulevad juhtmed on 2-3 või 3-2 sest kui süütepool on töös on elekter mõlemas piibus korraga? Hetkel on süüteloolidest välja tulevad juhtmed vaadatuna sadula poolt ja vasakult paremale 1-4 ja 2-3 omast arust said kõik juhtmed tagasi nii nagu olid vanad.
Samas kui vahetada 2-3 silindri piibud ära ja viga püsib, siis see välistaks vigase juhtme või halva ühenduse 3 silindri piibu ja süütepooli vahel. Kuigi kui ma mõõtsin 2-3 vahel takistust ja see oli lubatud piiris, siis võiks ju ka kõik korras olla?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.