Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Tere kaasfoorumlased,
Kuna otsing mind ei aidanud, siis võtsin julguse kokku ja teen siia oma teema, loodan, et keegi rumalate küsimuste eest "pead otsast ei hammusta." Ja loodan, et teema on õige alafoorumi all. Nimelt, puhusin tolmu maha garaaži nurgas vedelevalt 1967 aasta Voshodilt (175cc). Täpsemalt ma ei oska seda kirjeldada. Masin on seisnud 20 aastat. Alustuseks sai karburaator korralikult puhtaks tehtud, vana küte uuema vastu välja vahetatud ning nipet-näpet veel. Algus oli paljulubav, käis ilusti ilma probleemideta. Järgmisel päeval käivitus ilusti teisest vända löögist, sai hommikul rahulikult 30km maha sõidetud, ilma, et mingeid probleeme esineks. Kuid garaazi juurde tagasi jõudes hakkas masin "paukuma" ning jäi seisma ning käima enam ei läinud, ei vändast ega lükates. Võtsime karburaatori uuesti maha, mõtlesime, et äkki juhuslikult mingi vana jama sisse jäänud. Peale puhastamist ta vändast käima ei läinud, kuid pika lükkamise peale läks korraks käima, tühikäigul töötas enam-vähem ilusti kuid kui käik sisse panna siis suri välja. Järgmisel päeval sai tehtud uus küttesegu sisse ning uuesti proovitud. Vändast ikka ei käivitunud kuid lükates ta käima läks, sai sõita 100-200meetrit ning siis suri uuesti välja ja peale seda uuesti ei käivitunud. Ning nüüd on mõistus otsas, et mida järgmisena teha. Karburaator puhastatud, igaks juhuks vaatasin kolvi ka üle, see oli korras kuid kolvirõngad enam väga heas korras ei olnud.
Äkki keegi oskab soovitada mida järgmisena kontrollida. Ning samuti tekkisid kaks küsimust, mis sellisel voshodil surveaste olla võiks ning kus saab uusi juppe tellida? (kolvid, rõngad, tihendid jms)?
Tervitades,
H.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Voshod
Liiga sügavalt kaevad kohe. Tõenäoliselt ainult küünla viga. Vana küünal vaheta uue vastu ja peaks käima jälle nagu omega. Viga võib olla ka süüte mängus, kontaktidel. Kas mingi soga kontaktide vahel, oksüdeerunud, või kontakti vahe liiga väike... .Süüte mängus veel tal kondekas, mis kippus ka vananedes sellis jama orgunnima. Vaata ka küünla juhet ja piipu kriitilise pilguga. Paukumine neil viitas süüte veale.
Re: Voshod
Tänud kiire vastuse eest, kuid unustasin mainida, et küünal sai uus pandud. Mõlemal korral sai proovitud kahe erineva küündlaga. Kuid kui viga oleks küünlajuhtmes/piibus, siis peaks ka säde ju puuduma? Kontaktid võtan homme esimese asjana siis ette. Õhtul veel proovides, siis ei lubanud enam üldse. Kui kellegil veel mingeid soovitusi on, siis võtan meeleldi kuulda.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Voshod
Viitab just kondekale. Kui tühikäigul käib ja gaasi andes välja sureb siis kondekas õhtal.
Kunagi sama jamaga teele jäänud, kuid mind päästis juhuslikult mööda jalutav vana. Õpetas siis,et tõmba veohammaka ümbert õlist möga kondeka peale, lükka käima ja törista tühikäigul koju. See töötas! Ei pidanud siis seekord tsikkel käekõrval koju jalutama.
PUUPAADID
Re: Voshod
Väljendasin vist ennast valesti, tühikäigul kannatas tollel päeval gaasi anda kui käigu sissepanekul suri välja. Järgmine päev oligi nii, et sai kaks korda ligi 200m sõita ning suri sõidu pealt välja.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Lisaõhk? Väntvõlli tihendid?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
See, et säde on ei tähenda et küünal korras, surveall ei pruugi tööd teha.
Sammuti oli probleeme küünlajuhtme ja piibuga. Kõik nagu töötas ja säde oli olemas kuid sõita ei saanud. Aitas uuevastu vahetamine.
Kondekaid sõi see aparaat sammuti.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Proovi vene küünaldega, need toimivad paremini kui väljamaa omad vanadel ratastel. Ise olen neid peoga ostnud traktori poodidest (just peoga kuna muidu üks viiest toimib )
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 31 Mai 2012, 12:14
- Tsikkel: motikas
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Vaata üle süüteluku kontaktid, vanematel vene pillidel kipuvad veed ära kärrsama, seejärel muidugi piip, piibujuhe, süütepool, kontaktid, kondekas.
Mootorrataste ja ATV-de remont ja hooldus, klapitööd.
Turba 5 Pärnu 51 654 81
http://silindripea.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7437
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2011 korda
- Tänatud: 597 korda
Re: Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Kondeka asemele,kui uut polnud, kannatas panna toore kartuli ja ei pidanud koju lükkama,vaid sai sõita kuni kartulis niiskust jatkus..
Mulle tundub ka pigem süüte:kondeka-kontaktide probleemi moodi.Vabalt võis ka kontakti vahe kaduda,sest haamri materjal(pakeliit vist) oli aegade mõjul pudedaks muutunud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Voshod (1967) ei lähe käima jm küsimused.
Nii, võtan siis asja kokku, täna sai uuesti tegeletud masinaga, sai vahetatud kondekas ning peale sai pandud ka teine(vene ajast pärit) küünal ning peale teist vända lööki oli masinal jälle eluvaim sees! Tahaksin tänada kõiki kes võtsid vaevast siia teemasse kirjutada ning nõu mulle anda!
Aitäh!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.