X-ring ja O-ring


joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

X- ja O- ring ketid hoiavad määret senikaua, kuni tihendeid ei lasta ära kuivada. Kui nendega kuivalt sõita, siis lähevad tihendid üsna ruttu peeti ja seal tihendi taga olev õli asendub peagi poridooliga. Seega ketti õlitada/määrida tuleb igal juhul ja automaatõlitaja on selles osas kindla peale minek, et esiteks ei unusta ära ja teiseks ta õlitab märksa paremini, kui käsitsi tehes. Käsitsi õlitades on alguses määret liiga palju ja mõne aja pärast juba liiga vähe. Atomaatõlitaja väidetavalt pikendab keti eluiga 2-5 korda ja vähendab transmissioonis võimsusekadu ca 5% võrra.

Mina, laisk inimene, ka ei viitsi ise ketti õlitada. Seetõttu tegin ise omale automaatõlitaja.
http://scorpion.aai.ee/~joel/tmp/news/oiler/README.html
Põhimõtteliselt olen ta juba enam-vähem normaalselt tööle saanud, aga mõtisklen juba uue ja parema ehitamise teemadel, mis töötaks pumbaga, mitte vabavooluga ja mida võib-olla kõlbaks ehk ka teistelegi pakkuda.
Joel

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”