X-ring ja O-ring
-
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
X- ja O- ring ketid hoiavad määret senikaua, kuni tihendeid ei lasta ära kuivada. Kui nendega kuivalt sõita, siis lähevad tihendid üsna ruttu peeti ja seal tihendi taga olev õli asendub peagi poridooliga. Seega ketti õlitada/määrida tuleb igal juhul ja automaatõlitaja on selles osas kindla peale minek, et esiteks ei unusta ära ja teiseks ta õlitab märksa paremini, kui käsitsi tehes. Käsitsi õlitades on alguses määret liiga palju ja mõne aja pärast juba liiga vähe. Atomaatõlitaja väidetavalt pikendab keti eluiga 2-5 korda ja vähendab transmissioonis võimsusekadu ca 5% võrra.
Mina, laisk inimene, ka ei viitsi ise ketti õlitada. Seetõttu tegin ise omale automaatõlitaja.
http://scorpion.aai.ee/~joel/tmp/news/oiler/README.html
Põhimõtteliselt olen ta juba enam-vähem normaalselt tööle saanud, aga mõtisklen juba uue ja parema ehitamise teemadel, mis töötaks pumbaga, mitte vabavooluga ja mida võib-olla kõlbaks ehk ka teistelegi pakkuda.
Mina, laisk inimene, ka ei viitsi ise ketti õlitada. Seetõttu tegin ise omale automaatõlitaja.
http://scorpion.aai.ee/~joel/tmp/news/oiler/README.html
Põhimõtteliselt olen ta juba enam-vähem normaalselt tööle saanud, aga mõtisklen juba uue ja parema ehitamise teemadel, mis töötaks pumbaga, mitte vabavooluga ja mida võib-olla kõlbaks ehk ka teistelegi pakkuda.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.