Sõitmine vihmaga.
Re: Sõitmine vihmaga.
Tere.
Sõidetud igasuguse ilmaga - ka vihmaga ja külmaga. Ehk siis allanullikraadiga.
Alusta vihmasõitu siiski rehvidest. Mida uuemad-mustrikamad rehvid, seda parem. Soovituslik näiteks Pirelli Angel või Michelin Pilot Road 3. Väga head igailmarehvid. Siililegi selge, et vesiliug on kerge tulema, kui rehvil mustrit 1 mm ja rehv ise aastast 2002. Tõenöoliselt seda teadsid ise ka siiski.
Jätka vihmasõitu hellalt - ehk siis ära tee järske liigutusi. Kurvid-asjad läbi sujuvalt, nii et kurvis sees ei peaks midagi korrigeerima enam hakkama. Kasvõi üsnaväga aeglaselt, kiiret pole kuhugi. Peamine, et endal hirmus ei oleks. Kaldes olek ei sega vihmas sõitu. Kui Sa just igapäevaselt põlv maas kurve ei võta.
Käed hoiad küünarnukkidest suhteliselt lahtiselt, ei ole vaja klammerduda lenksu külge. Ning võimalusel väldi tagapidurit. See on igasuguse libisemise ( ka kontrollitud libisemise ) kiire algus. Korraliku rehviga ka märjal asfaldil on esiratast otse sõites üsna keerukas libisema saada. Mida rohkem pidurdamisel raskust ette vajub siklil, seda paremini rehv asfaldiga haakub ( rehvile mõjuv mass suureneb ).
Nii et - peamiselt:
1) rehvid
2) ole sujuv ja hell oma liigutustes
3) väldi tagapidurit
See on nüüd minu vaatevinkel asjale oma kogemuste põhjal.
Huumorit ka enda kulul: näe, Yerba sekunditel 16-19 läbimas ühte sügavamat lompi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.