StreetMoto orienteerumissari 2014
Re: StreetMoto orienteerumissari 2014
StreetMoto kirjutas:Kui me piirduks asfaldiklassis vaid asfaltteedega, siis oleks Saaremaa eripära arvestades tulemuseks punktist A punkti B sirgjooneline kihutamine suuremate asulate vahel. Vabandan selles osas, et oleksin pidanud ilmselt juhendis teede klassifikatsiooni protsendisuhet muutma. Samas, eile punkte ära korjates pean tõdema, et asfaldiklassi punkte korjates oli ikkagi läbitud kilometraaz u 70% ulatuses asfaldil ja u 30% sai sõita kruusa. Kui asfaldilt tuleb maha keerata ja punktini sõita kilomeeter või paar kõvat korralikku kruusa, siis loen selle küll bikele ja kroomile sobivaks.
Ja kui nüüd vaadata natuke ühekülgse mätta ehk korraldaja positsioonilt, siis olukorras, kus osalejate arv on kasvanud meie poolt paika pandud piirini ehk 100 osalejani, siis hakkab juba üht-teist juhtuma ja täitsa ausalt öeldes ütlen, et teatud põhjustel mina isiklikult kardan kui üritusele hakkab saabuma hulgaliselt bike tüüpi tsikleid. Põhjus on lihtne - maanteekiirus ja sellest mitte kinnipidamine! Piisab ühest korralikust laksust ja üritusel või kogu sarjal on sisuliselt kriips peal. Kroomide vastu ei ole mul absoluutselt midagi ja võiks vabalt teha lihtsama raja, et pakkuda neile rohkemat.Loodan, et osalejad, kellele antud rada siiski raskeks osutus, pikka viha ei pea ja ehk on Lõuna-Eesti käänulised aga parema pinnakattega teed juba sobilikumad. Kohtume juulis lõunaosariikides...
Ei pea viha ja ei väida, et rada ei olnud läbitav. Nagu eespool näha on ka piisavalt bikereid kellele meeldib ekstreem ja tahavadki kruusa. Seega võibolla nii ongi õige.
Ettepanek on kilometraazi protsentide asemel öelda välja mitu % punkte on asfalti ääres ja palju kruusal. Näiteks 30km kruusal orienteerumist ja 70km ülesõit finizisse on trassi protsentide puhul JOKK aga raja olemust see kuidagi ei kirjelda. Punktide protsendi puhul oleks selgem kas rada on mõeldud kõigile rattatüüpidele või endurole aga võimalik läbida ka kroomiga.
Minu loogika ütleb, et tegu on asfalti rajaga, kui miinimumskoori (70-80% punktidest) saab kätte asfaltilt lahkumata.
Mõistan korraldamisega seotud problemaatikat ja soovin ka edaspidiseks jaksu ning alati käpp osalema kui asfalti klass ikka asfaltile jääb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.