Piduriketta luku valik

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

RD
Postitusi: 147
Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
Tsikkel: Ducati XDiavel
Asukoht: Tartu

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas RD »

Torm kirjutas:

Xena lukku kiidan isegi, kisendab vägevalt kui hommikul vara esimese hooga lukku lahti ei saa ja naabrite pilgud sind hukka mõistavad. On ka muidu päris tundlik ja teatab kõiksugu ahvidest, kes rattale turnima tulevad. Mul hakkas küll mingeid trikke tegema kui fotosilm poriseks läks mis lukustades ketta olemasolu kontrollib, muid probleeme pole olnud.

Samad sõnad siin, isegi kui keegi on julenud ratast näppida, siis pärast seda kisakoori enam ligidale ei kiputa. Fotosilm on kahjuks jah see nõrgim lüli ja vajab aegajalt vatitikuga puhastamist. On endalgi lukk kontoris seljakotis valvesse läind tänu räpasele andurile ja seda patareid ka väga kiiresti sealt just välja ei saa. :)

Yamaha FZS600 --> Buell XB12s --> Aprilia RSV 1000R Tuono --> KTM SuperDuke --> Buell XB9s --> Mean Streak

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Kaua Xenal patarei igapäevase kasutamise puhul kestma peaks?
Mul kestab nii kuu aega. Polegi viitsinud seda alarm funktsiooni enam kasutada, sest patareide vahetamine ja otsimine on paras ajakulu. Rattal eraldi pasun nagunii peal.

Kasutaja avatar

RD
Postitusi: 147
Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
Tsikkel: Ducati XDiavel
Asukoht: Tartu

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas RD »

Märtt kirjutas:

Kaua Xenal patarei igapäevase kasutamise puhul kestma peaks?
Mul kestab nii kuu aega. Polegi viitsinud seda alarm funktsiooni enam kasutada, sest patareide vahetamine ja otsimine on paras ajakulu. Rattal eraldi pasun nagunii peal.

Vanem või uuem versioon, uuematel on CR2 ja vanematel need pisikesed nööbid. CR2´ega kestab ühe hooaja kenasti ära.

Yamaha FZS600 --> Buell XB12s --> Aprilia RSV 1000R Tuono --> KTM SuperDuke --> Buell XB9s --> Mean Streak

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas Märtt »

RD kirjutas:
Märtt kirjutas:

Kaua Xenal patarei igapäevase kasutamise puhul kestma peaks?
Mul kestab nii kuu aega. Polegi viitsinud seda alarm funktsiooni enam kasutada, sest patareide vahetamine ja otsimine on paras ajakulu. Rattal eraldi pasun nagunii peal.

Vanem või uuem versioon, uuematel on CR2 ja vanematel need pisikesed nööbid. CR2´ega kestab ühe hooaja kenasti ära.

Nähtavasti olen ajale jalgu jäänud siis :bsmile: Tänud

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas mella »

Minul kestab vanem (vist 6 pisikest nööpi) 3 aastat. Kogu aeg pole peal ja talvel samuti mitte. Talveks võtan igaks juhuks patareide salve välja ka.
Tegelikult on see seade mul ca 10 aastat vana ja 2x olen vahetanud.

Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas kaska »

Minu xenal kestis ka julgelt hooaja ära kui hästi meenutada, siis vist tegi veel kevadelgi pisut piuksu ja see oli "nööpidega" mudel. Ma pakuks, et juba selle jaoks on moistlik värskeid patakaid sees hoida, et ise mitte lukku peale unustades käna panna.

pisut offtopicut ka. Kas Eestis moni kindlustus tsikli varguse vastu ka kindlustab? voi noh kindlasti kindlustab, aga kas kellegil on kogemust ka sellega voi on see nii jubekallis, et keegi pole selle peale isegi kunagi moelnud?
Lihtsalt hakkasin motlema, kuna sveitsis kohustuslikule kindlustusele niinimetatud poolkasko juurde tegemine mis siis juba ka varguse ja vandaalitsemise ära katab ei olnudki enam "labidaga näkku" suur juurdehindlus - muidugi ilmselt aitab see ka kaasa, et juba kohustuslik kindlustus on piisavalt kallis.

PS. sorry monede täpitähtede puudumise pärast. ei tule kuidagi see alt+misiganes kombinatsioon meelde. :wack:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas mella »

Millalgi oli vastav teema ka. Kallis on. Umbes kümnendik kuni kolmandik keskmise tsikli hinnast aastas.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=84849

kaska kirjutas:

pisut offtopicut ka. Kas Eestis moni kindlustus tsikli varguse vastu ka kindlustab? voi noh kindlasti kindlustab, aga kas kellegil on kogemust ka sellega voi on see nii jubekallis, et keegi pole selle peale isegi kunagi moelnud?

Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas kaska »

mella kirjutas:

Millalgi oli vastav teema ka. Kallis on. Umbes kümnendik kuni kolmandik keskmise tsikli hinnast aastas.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=84849

kaska kirjutas:

pisut offtopicut ka. Kas Eestis moni kindlustus tsikli varguse vastu ka kindlustab? voi noh kindlasti kindlustab, aga kas kellegil on kogemust ka sellega voi on see nii jubekallis, et keegi pole selle peale isegi kunagi moelnud?

ookei, see on jah juba ilmselge mottetus.
siin oli kohustusliku ja pool-kasko (täiskasko kataks siis ka täielikult kogu varustuse mis seljas/kaasas oli + ravikulud jne) vahe 300 millegagi ja 460 CHFi (ehk siis 240euri ja 370 euri) siis kaskoga aastaks. ja molemad klausliga, et talveks numbrit tagasi viima ei pea (see on tavaline noue, kui tahad kindlustusmakset odavamaks saada, et viid tsikli numbri talveks hoiule). Ehk siis kuus 11 euri maksta, et kasko olemas oleks ei olegi jube. jääb ainult küsimus, miks nad Eestis nii palju nöörivad. Turg jah väiksem, aga hooaeg ka lühem ju millal keegi saaks tsikleid lohkuda.

Aga tagasi kettalukkude juurde. Kas praktikas on voimalik kuum piduriketas kettaluku paigaldusega koveraks saada? teoreetiliselt voiks ju olla voimalik, kui kuuma piduriketta vastu külm metallitükk panna?


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Piduriketta luku valik

Lugemata postitus Postitas Bastard »

See ei tundu kuigi tõenäoline, kui ketas just hõõguvpunane ei ole ja lukk väga tihkelt istuv ja jääkülm.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”