Lenksu asendi muutmine
Re: Lenksu asendi muutmine
Eks tsikleid on erineva lenksukõrgusega erinevatele turgudele ajalooliselt juba tehtud - nt. "USA high bars" minu ratta puhul.
Kõrgemad lenksud annavad sellise cruiseri lodevama sõiduasendi, hea ehk sõita pikka sirget. Euroopas, kus on kurvilised teed, kõrgeid lenkse eriti ei ole pandud. Nimelt kui hoog sees, siis tõmbab tuulevihin su ise juba püstisemasse asendisse ja surve lenksule muutub järjest väiksemaks. Kui nüüd kõrgemaid lenkse toppida, siis väheneb ka kontroll lenksude üle ja kurvides on see miinus. Nagu juba öeldud, siis sirgete pikkade teede puhul see eriti ei huvita.
Aga igamees otsustab ise, et kas esikohal on praktilisus, esteetika või väljanäitus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.