Küsimus piduriklotside kohta.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
leko
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
Tsikkel: väike RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas leko »

Tere.
Esimesed klotsid läbi. Nüüd vaja uued osta.
Kas oleks mõistlikum osta uued OEM klotsid, või käravad ka tavalised nn poe klotsid?

1) OEM CBR klotsid 52€ (104€) - Catwees
2) Goldfren S3 24.95€ (49.90€) - Biker24

Neeme videost nägin, et pigem soovitab OEM kettale ka OEM klotsi kui järelturu B osasi.
Samas on teretulnud kõik head klotsi soovitused ka teistelt tootjatelt. PS. Vana klots on nii läbi, et vahetuse peaks kohe tegema (ei jõua UK-st ilmselt oodata).

Ratas: CBR 600rr (07-08)
Sõit: pigem agressiivne

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

born under a bad sign

tarmoel
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Enda kogemusest võin öelda, et OEM peab kordades kauem vastu.


mart211

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas mart211 »

DGAF kirjutas:

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

Milles see vahe väljendus?


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas koi »

Mul väike kogemus nende "poe klotsidega" selline, et hakkasid kettaid triibuliseks kulutama. Pakendil kirjas, et soft ja ei tea mis super omadused. Tellisin originaalid, mis olid ligi neli korda kallimad. Kettad siiski veel kallimad ja minu tsiklile keerulised leida. Kus ja kes neid odavaid klotse vorbib? Kirjad pakendil ja klotsi värvus ei ole tänapäeval eriti täpne tunnus.
Üks väike töö, mida talvel - kevadel, enne uut hooaega teen, on: klotsid maha ja puhastan friktsioonide vahel oleva pilu. Sinna koguneb tolmu, liiva ja muud sellist jama, mis aitab ketta tervist rikkuda. Võib olla, et see kraam seal vahel aitaski ketastele triipe teha? Mine sa võta kinni, nagu ütles Lembitu Kuuse :roll:

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas puna »

Originaalid ikka kui rahakott lubab

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Kiidetakse väga ebc hh klotse, kirjade järgi peaks ületama oem omadusi.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

argo
Postitusi: 376
Liitunud: 06 Juun 2008, 16:31
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas argo »

Tellisin uued pidurikettad dragbikest, ehk täpsemalt Armstrong Floating Wave kettad. Sealsete kirjade järgi peaks nad olema nn OEM upgrade replacement.
Sellistele ketastele oleks mõistlik panna kohe OEM klotsid?

| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 317
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas Margus »

Soovitan kasutada ikka OEM klotse :bsmile:
Tasub küsida ka RedMotost (teevad kergemini/suuremat allahindlust, kui Catwees)

Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas DGAF »

mart211 kirjutas:
DGAF kirjutas:

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

Milles see vahe väljendus?

Pidurdusjõud ja vastupidavus on need, kust see kajastunud on. Praegu all olevad klotsid on rada sõitnud eelmise aasta augustist alates ja vaadates pindasid siis sõidavad selle hooaja veel ilusti ära. Hind on krõbe aga samas on, vähemalt Yamul, ka selle raha eest klotsi väga palju! :bsmile:

born under a bad sign
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Vaevalt ,et ükski tsikli tootja nüüd ise klotse toodab.Ikka keegi toodab ja paneb sinna lihtsalt teised kirjad ja pakendi.Autodel on ka kõikvõimalikke klotse saada,aga mingit klotsi teeb, nii originaali kui B nime all, üks tootja.On vaja lihtsalt teada,kes millele teeb.Auto maailmas, vähemalt enamus esindajad, tegelikult teavad,kes neile reaalselt teeb.
Ei ole küll kodus tsiklite varuosa tootjatega,aga eriti ei usu,et keegi on maailmas ainult ühe margi tsiklite(nt Honda või Yamaha või Suzuki) klotside tootmisele spetsialiseerunud.Välja arvatud muidugi niši ettevõtted ,kes toodavadki midagi paremat ja kallimat kui ratta tootjale minevad asjad.Sama käib kindlasti ka kettide, hammakate,laagrite ja muude kuluosade kohta.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

DGAF kirjutas:
mart211 kirjutas:
DGAF kirjutas:

Kui tahad head klotsi siis OEM!
Kasutasin ka varasematel ratastel S3-sid, mis olid täiesti head klotsid. Nüüd aga R1-l all originaalid ja erinevus on ikka väga suur!

Milles see vahe väljendus?

Pidurdusjõud ja vastupidavus on need, kust see kajastunud on. Praegu all olevad klotsid on rada sõitnud eelmise aasta augustist alates ja vaadates pindasid siis sõidavad selle hooaja veel ilusti ära. Hind on krõbe aga samas on, vähemalt Yamul, ka selle raha eest klotsi väga palju! :bsmile:

Kindlasti on sinu R1-l ka teised piduri suportid ja muud osad ,kui eelmistel ratastel.Vaevalt,et need sul eelmise ratta pealt pärit on.Seega ei saa seda asja ka võrrelda.Kui sama R1-ga seda proovida,siis võiks sinu väitel ka mingit paikapidavust olla.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas Magician »

Kas neid EBC HH klotse keegi eestis müüb ka ja mis nende hind võiks olla. Mul vaja rattal esimesed klotsid ära vahetada ja originaale küll osta ei jaksa, esimesed lähevad kokku 142 eur maksma. Ajuvaba. :wack:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

uhh
Postitusi: 106
Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas uhh »

Ostsin EBayst. Kui õigesti mäletan siis esiklotsid Harleyle olid 25 eurot + saatmine 12. Ja olid kah EBC 400HH.

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Mine ebc kodukale, seal on diilerid kirjas, eestis on esindaja olemas ja vist isegi kaup kohal. Hinda ei mäleta.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas DGAF »

XL1000 kirjutas:

Kindlasti on sinu R1-l ka teised piduri suportid ja muud osad ,kui eelmistel ratastel.Vaevalt,et need sul eelmise ratta pealt pärit on.Seega ei saa seda asja ka võrrelda.Kui sama R1-ga seda proovida,siis võiks sinu väitel ka mingit paikapidavust olla.

Ilmselgelt on teised detailid küljes. Varasemal Suzul kestsid S3-d tunduvalt väiksematel kiirustel napilt pool hooaega (tunduvalt lahjem süsteem ka, kui R1l). Praegune R1 aga on ainult rajal uhamist näinud originaalidega, mitte tänavasõitu saanud ja ikka kestavad hästi.

Üldiselt paistab nii, et rajal kasutab vist umbes 90% originaal klotse v.a muidugi juhul kui on näiteks Brembo kettad küljes (siis loomulikult ka Brembo klotsid), kuid neid on ülivähe.

Edasised klotsi vahetused vähemalt minu puhul saavad olema ainult originaalide kasuks.

born under a bad sign
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

S3 on tegelt suht ok klots.
Kawa all pidurdusel S3 vs OEM ma ei saanud midagi aru, küll aga S3 kulus ikka palju kiiremini. Kokkuvõtteks pakuks, et kui tsikliga sõidad mitu aastat veel, siis S3 tuleb kallim(vahetad neid veel mitu korda). OEM kestab tõesti oluliselt paremini.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Teema algataja
leko
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
Tsikkel: väike RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Küsimus piduriklotside kohta.

Lugemata postitus Postitas leko »

Vist on Catweesi minek. (Redmotos olid kallimad ja pidi ette tellima).
Tänud kõigile vastamise eest. Teema võiks alles jääda ja klotsi valimiseks, modede poolt ümber teha.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”