Full Throttle Drag 2005
Mis seal ikka, kogu see asi sai võimalikuks sys-le, kes päev ennem viitsis tulla mu ratast timmima!
Esimene ajasõit läks p***e, isegi ennem 200 meetrit hakkas meeletult vibama ja tahtis vägisi ratta seljast maha visata. Selge värk, et katkestasin.. mainisin seda ka juba kohtunikele. (kusjuures aega ei võetudki kuna kohtunikud konkreetselt unustasid ratastel numbreid vaadata
)
Kui Mati sellest kuulis siis tuli vaatas, et mis krdi värk mu rattaga on, näppis väheke veel amorte ja no kuidas ma sain siis öelda, et ma ikkagi ei lähe?
Läksin ja proovisin siis vähemalt. Sys tegi muidugi suurema töö, peaksin temaga karika pooleks saagima 
Hullumeelne kartus ja saps oli ikka sees küll.. mõelge ise kui tulistate rajale kus lõpuks on kiirus üle 200 ja sa tead, et masin võib su mõne sita konarluse pärast üle leista saata
Kohe esimene ajasõit ratas isegi mitte ei ähvardanud vibama hakata!
Edasi läks täie rauaga tulistamiseks
Korralduse kohapealt tegi pahameelt, et mina vs. erlend (cbr vs. cbr) sõit aeti sassi, mina olin paremal ning erlend vasakul rajal ja nimed vahetati millegipärast ära. Sellest tuli paras segadus ja lõpuks otsustati meie sõit uuuesti teha
sinna olekski äärepealt minu teine koht läinud kuid õnneks kordasin eelmist tulemust.
Finaalis olin siis koos matiga ning õnnestus 0.100... midagi ajaga võita, praktiliselt olematu vahe
Stardis jäime mõlemad parajalt magama aga seda ka sellest, et läksime kindla peale välja! Punast ju ei taha keegi saada
Ja ütleme ikka, nii, et matil oli natuke ebaõnne selle stardiga... muidu oleks ta lõdva **** kah võitnud! Nii nagu on autode klassis see "kaubalift" a.k.a M3 Killer on mati ratas kõikide teiste 600-te killer 
Päris palju hämamist ja jama oli seal koguaeg, ühed kohtunikud teadsid mingeid vapsee lampi tulemusi, teised jälle teisi ja võistlejad ei saanud vahepeal mitte kottigi aru.
Finaalidesse kutsuti valede numbritega rattad välja a`la võitja pandi losersite kaotajaga kokku ja mida iganes.. ühesõnaga see bhra süsteem sakib sajaga!
Tonnaste seas oli täiesti ülemõistuse loto õnn.. olenes kuidas joppas aeg välja sõita ning kellega siis kogemata kokku läksid ja praktiliselt otsustati kohe mõne mehe saatus isegi ilma, et ta oleks saanud veel kellegagi sõita vms.
Näiteks mina ei saanudki sepaga koos kihutada
Õnnitlused Niggale
Väga lahe oli!
Erki sport oli võrreldes sellega ikka kordi paremini organiseeritud!
Esimene ajasõit läks p***e, isegi ennem 200 meetrit hakkas meeletult vibama ja tahtis vägisi ratta seljast maha visata. Selge värk, et katkestasin.. mainisin seda ka juba kohtunikele. (kusjuures aega ei võetudki kuna kohtunikud konkreetselt unustasid ratastel numbreid vaadata

Kui Mati sellest kuulis siis tuli vaatas, et mis krdi värk mu rattaga on, näppis väheke veel amorte ja no kuidas ma sain siis öelda, et ma ikkagi ei lähe?


Hullumeelne kartus ja saps oli ikka sees küll.. mõelge ise kui tulistate rajale kus lõpuks on kiirus üle 200 ja sa tead, et masin võib su mõne sita konarluse pärast üle leista saata

Kohe esimene ajasõit ratas isegi mitte ei ähvardanud vibama hakata!



Korralduse kohapealt tegi pahameelt, et mina vs. erlend (cbr vs. cbr) sõit aeti sassi, mina olin paremal ning erlend vasakul rajal ja nimed vahetati millegipärast ära. Sellest tuli paras segadus ja lõpuks otsustati meie sõit uuuesti teha

Finaalis olin siis koos matiga ning õnnestus 0.100... midagi ajaga võita, praktiliselt olematu vahe



Päris palju hämamist ja jama oli seal koguaeg, ühed kohtunikud teadsid mingeid vapsee lampi tulemusi, teised jälle teisi ja võistlejad ei saanud vahepeal mitte kottigi aru.
Finaalidesse kutsuti valede numbritega rattad välja a`la võitja pandi losersite kaotajaga kokku ja mida iganes.. ühesõnaga see bhra süsteem sakib sajaga!
Tonnaste seas oli täiesti ülemõistuse loto õnn.. olenes kuidas joppas aeg välja sõita ning kellega siis kogemata kokku läksid ja praktiliselt otsustati kohe mõne mehe saatus isegi ilma, et ta oleks saanud veel kellegagi sõita vms.
Näiteks mina ei saanudki sepaga koos kihutada

Õnnitlused Niggale

Erki sport oli võrreldes sellega ikka kordi paremini organiseeritud!
Viimati muutis madone, 19 Juun 2005, 10:49, muudetud 4 korda kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.