K: KTM 520SX PUTERDAB
Moderaator: Moded
K: KTM 520SX PUTERDAB
Tervist.
Ostsin endale selle masina just.
kõik nagu töötab ja funktsioneerib ning edasi astub ka mehiselt aga käima läheb kuidagi imelikult vabakäigul ei tööta ühtlaselt
Sureb välja. Ühtlase kiirusega sõites on tunda et tõmbab tagasi nagu jällegi ei tööta ühtlaselt, nagu jääb kütust natuke väheks.
aidake kes oskab.
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Karbuss laiali ja puhtaks?
Äkki oskad öelda ka miks ta mul tosooli välja viskab, läheks nagu keema kui korralikult kiirendada paar kolm korda, ehk on õhk sees? Samas radiaatorisse mullikesi ei tule. Üleüldse kuidas tosooli vahetada? Mingisugune voolik on vaja lahti keerata vms? Hetkel punane sees mingi odav, panen um-i kalli konsentraadi sisse.
Tänud ette.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
stass15 kirjutas:Karbuss laiali ja puhtaks?
Äkki oskad öelda ka miks ta mul tosooli välja viskab, läheks nagu keema kui korralikult kiirendada paar kolm korda, ehk on õhk sees? Samas radiaatorisse mullikesi ei tule. Üleüldse kuidas tosooli vahetada? Mingisugune voolik on vaja lahti keerata vms? Hetkel punane sees mingi odav, panen um-i kalli konsentraadi sisse.
Tänud ette.
Kas seda selle käest ei saa küsida, kelle käest sa selle "just" ostsid, et müüs sulle laialilaguneva masina?
Jahutusvedeliku vahetamine parema vastu ei muuda sul midagi paremaks.
Radika kork võib sul ka vigane olla.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Kardan ka et üks võimalus on, et radika kork ei pea survet, teine võimalus on et jahtussüsteem on õhutamata. Selle ja KTM-il oli vist silindri peal üks kruvi kust pidi õhu välja laskma ja teine on radika peal.
Võib ka muidugi olla, et segu liiga lahja.
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Ei ole KTM-IL suurt viga midagi. Korgi alumise osa koos vedruga pigistan kokku näppude vahel, ei kasuta erilist jõudu.
mis tähendab segu liiga lahja? 4taktilisel saab seda regullida?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
stass15 kirjutas:Ei ole KTM-IL suurt viga midagi. Korgi alumise osa koos vedruga pigistan kokku näppude vahel, ei kasuta erilist jõudu.
mis tähendab segu liiga lahja? 4taktilisel saab seda regullida?
Ikka saab regullida
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Kui segu on lahja siis järelikult on bensu sees õli liiga vähe. Sobib 2t õli 4t mootorile ka bensu sisse. Kui õli pole võtta võid jahutusvedeliku panna, see määrib ka. Kui see ei aita siis pane bensu õli sisse. Või vii ratas mõne inimese kätte kellel põhitõed on selged enne kui miskit oskamatusest p*** keerad.
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Ei saa nüüd aru, viimati väideti, et sureb välja...nüüd pole aga viga midagi
Kas see korgi pigistamine näppude vahel on mingi mõõtevahend? Põhjuseid miks kork survet ei pea võib siiski olla teisigi, peale vedru tugevuse. See on ka huvitav seisukoht, et läheks "nagu" keema. kas siis läheb keema või ei lähe? lase see misiganes vedelik välja ja täida veega ära korralikult, nii et õhku sisse ei jääks. siis saad ju teada, kas ja mis probleem seal on.
segu peab õige olema ka 4-taktilisel, seega kindlasti on mingid regullivõimalused. aga eks seda mõjutavad juba ka sellised asjad nagu filter ja väljalase, mis võivad segu piisavalt palju muuta.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
vanalendur kirjutas:Kui segu on lahja siis järelikult on bensu sees õli liiga vähe. Sobib 2t õli 4t mootorile ka bensu sisse. Kui õli pole võtta võid jahutusvedeliku panna, see määrib ka. Kui see ei aita siis pane bensu õli sisse.
/.../
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Vanalendur, kui sul pole huvi inimesi õpetada vaid neile pähe si**uda siis ära seda teemat enam ava.Iseenesest kirjutasin, et suurt viga pole, aga pisemaid leidub nii mõnelgi uuel kui ka vanal mootorrattal. Teistele aga suured tänud, ise ka targem nüüd.
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Oled kursis, et poroloonfiltrit tuleb pesta ja õlitada, tolmustes tingimustes peale iga tõsist sõidupäeva? Filter hooldatud? Mis nägu küünal on?
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
stass15 kirjutas:Karbuss laiali ja puhtaks?
Äkki oskad öelda ka miks ta mul tosooli välja viskab, läheks nagu keema kui korralikult kiirendada paar kolm korda, ehk on õhk sees? Samas radiaatorisse mullikesi ei tule. Üleüldse kuidas tosooli vahetada? Mingisugune voolik on vaja lahti keerata vms? Hetkel punane sees mingi odav, panen um-i kalli konsentraadi sisse.
Tänud ette.
Laiali ja korralikult puhtaks jah. Tühikäigudüüs peaks sul taoline olema http://www.juddracing.com/images/upload ... npilot.jpg
Keemisel lööb korraliku aurupilve ka lahti w?
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Bitter, ei teadnud absoluudselt nüüd siis võtan filtri ette, täna vaatasin oli suht vanavõitu, küünlast hetkel ei tea pole lahti keeranud, homme keeran ka selle lahti.
Rutska, võimalik, et ta selline ka on aurupilve ülesse ei löö aga ülevoolust näen, et kui talda anda korralikult nii, et mootor kuum siis tilgub sealt.
Näen, et on ka korralikke abimehi siin !!
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Endal oli sama jama ja põhjustajaks oli loperkuseks kulunud peadüüs.
Silmaga raske näha, kuid soovitan ca iga 2-3 aasta tagant peadüüsi vahetada sellel tsiklil, oleneb muidugi palju sõidad.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
stass15 kirjutas:Bitter, ei teadnud absoluudselt nüüd siis võtan filtri ette, täna vaatasin oli suht vanavõitu, küünlast hetkel ei tea pole lahti keeranud, homme keeran ka selle lahti.
Rutska, võimalik, et ta selline ka on aurupilve ülesse ei löö aga ülevoolust näen, et kui talda anda korralikult nii, et mootor kuum siis tilgub sealt.
Näen, et on ka korralikke abimehi siin !!
Kui ülevoolust vaid tilgub siis see on OK
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
No ütleme nii, et nüüd olen paar päeva sõitnud ja julgenud gaasi ikka vajutada, on olnud see mootoripool kus voolik ripib ja voolik ise märg, vahest olen ise näinud kuidas sealt siristab.
Et siis on see ok?
Aga eelmisele postitajale, kust sa selle düüsi ostsid?
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Ekstreemmotos kohapeal düüse saada, Jälgimäel. Originaalis käib sul 175ne võid vabalt ka 178se düüsi panna. Ja vaata, et nõel paigas oleks. Minul käis tühikäigul kõige paremini siis, kui nõel oli vist keskmises astmes. Midagi vähe valesti oli siis hakkas ka puterdama. Ja bensiin peab korralik olema- 95ga ei tasu töristada, ikka oktaan. 98 sisse.
Mis mõjutab veel tühikäiku on välja veninud nukakett, aga selle vahetamine vähe suurem töö.
Alusta lihtsamatest asjadest!
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Unustasin mainida, et käima läheb ta ka imelikult.
Nagu youtubes vaatasin siis peab rahulikult 3 korda väntama ning silindrit nii palju alla liigutama, et rõhk kaoks ära siis kick ülesse lasta ja käivitada, peaks nagu paugust käima minema.
Mul enne kui käima läheb hakkab jala tald valutama.
Vahepeal läheb üldse käima siis kui ma õrnalt silindrit 3 korda tahan läbi keerutada. Täitsa õrnalt lükkan kickki ja järsku lööb paugust käima. Samas aga vahepeal, ei löö käima. mingi 5-7 kord alles.
Ehk saab keegi veel öelda mis kang peaks olema sidurihoova üleval ? Alles panin tähele, et seal ära murtud see, kuid trossl äheb mootorisse.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
See kang peaks olema dekompressori oma. Silindripea küljes peaks olema väike hoovake, kuhu see tross läheb. Üldiselt seda vaja ei ole.
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
sealt läheb tross karbussi, muudab segu kuumalt käivitusel.
kui 5 löömisega juba jalg valutama hakkab siis oleks vist küll pidanud starteriga versiooni ostma omale mul on ka vaja tihti 2 korda startida külmalt käivitades, esimesel korral sureb välja kohe peale paari paugu tegemist.
aga noh eks sel karbussil on ka käivitussätted paigast ära ilmselt. sõber vahetas näiteks välja kõik düüsid ja käivitamine muutus täielikust pooletunnisest tagumisest suht paari korra löömiseks
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Veel selline küsimus, kui masin töötab tühikäigul ja sa teed õlikorgi lahti kas siis peaks olema vaikus või võib sealt õli välja visata?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Pritsida võib ikka, aga kui korraliku vungiga aurupilve saatel tuleb, siis on asi jama. Ütlen ausalt, et ei tunne konkreetse liikuri hingeelu, aga 4t mootorile pole tehasest reeglina karterisurvet ette nähtud. Kui tühikäigul on surve taga ja gaasi andes ära kaob, on see minu kogemuse põhjal ikka mootori hõreduse märk.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Ei tundub, et mingi surve on seal siiski. sest korki lahti keerates kui mootorratas töötab tahaks see kork sealt ära lennata, ja õli viskab korralikult välja, samas ma nägin hammasrattaid seal samas korgi kohal.
Auru seal küll ei tulnud.
Kui hõre oleks siis ei oleks ju minek ka selline nagu tal hetkel on.
Nii esimene kui ka teine käik tõmbavad mootorratta üle kui gaasi põhjas hoida, tipp oli 130 paari-viie sekundiga(umb).
Keegi oskab midagi öelda?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: K: KTM 520SX PUTERDAB
Sõida ja ära muretse iga väiksema asja pärast. Mingi surve on alati karteris olemas ja kui õlikorgi avast nägid hammasrattaid siis need seda õli välja paiskavadki.
Vene keeles on hea ütlus, mis Eesti keeles kõlab järgmiselt: ära sega töötavat masinat!
Anna minna niikaua kui mingi viga ikka konkreetselt välja lööb, siis tead, mida täpselt remontida vaja on.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.