Honda CBR929 00' staator vigane?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
reoelanik
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Veebr 2012, 09:41
- Tsikkel: Aprilia RSV1000 Mille 1999'
- Asukoht: Saaremaa
Honda CBR929 00' staator vigane?
Tervitus, lugu algas sellega, kui tulin pikalt otsalt ja uuesti käivitades lõi klapikambri kaanetihendi, ühe osa, vahelt minema. Uurima hakates selgus, et sarnaseid juhtumeid on ka Yamahadel juhtunud. Väidetavalt läheb staator lühisesse/põleb läbi ja süütab mingid karterigaasid (?) ja kuna nõrgim koht on ülemine tihend, siis see annab järele. Mõõtsin Dr. Neeme juhendi järgi kollaste juhtmete otsast staatori takistust. Massi ja staatori vahel kõigil kolmel korras, aga nö faaside omavaheline takistus oli imelik. 20, 25 ja 30 oomi. Normaalne olevat 0,1...2. Mida sellest järeldada? Ja kuidas pingeregulaatorit kontrollida saab? Üleüldisi nõuandeid, kuidas edasi tegutseda?
Re: Honda CBR929 00' staator vigane?
see vist libateema,honda pidi olema töökindluse etalon
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
reoelanik
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Veebr 2012, 09:41
- Tsikkel: Aprilia RSV1000 Mille 1999'
- Asukoht: Saaremaa
Re: Honda CBR929 00' staator vigane?
Läks uuesti mähkimisele, eks näis...selgus ikkagi, et takistused olid õiged, aga läbipõlenud ta oli.
-
reoelanik
Teema algataja - Postitusi: 28
- Liitunud: 07 Veebr 2012, 09:41
- Tsikkel: Aprilia RSV1000 Mille 1999'
- Asukoht: Saaremaa
Re: Honda CBR929 00' staator vigane?
Nii, käis mähkimises ära, laadimine korras. Staatori omavahelisi faase mõõta ei saa kuna kui staatori pistik lahti ühendada, ei lähe ratas käima? Teine asi: ratas töötas kohapeal mitme käivitamise peale kokku võibolla 5min ja pingeregulaator on üsna arvestatavalt soe ja k.a. selle juhtmestik. Kas on ohumärk ja tuleks ikkagi ära vahetada?
Re: Honda CBR929 00' staator vigane?
Palun loe Neeme elektriteemat rohkem. Eriti selle koha pealt, kuidas töötab tsikli pingeregulaator ning millal ja mis soojaks läheb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.