Mootoriea pikendamise vedelik

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Mootoriea pikendamise vedelik

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Lisaks veel, et sarnaselt yeekimile olen aastaid kasutanud disla 15W40 mineraali, API CI-4, CI-4+ klassi Addinol MD1548.
Hiljuti käidi mu vana TDMiga suuremas hoolduses kahes erinevas töökojas ega märgatud midagi erilist. Kompressioonid korras, klapivahed normis, minu käes sõitis nõks alla 30000km, kui ostsin siis oli kellal 40000. Kogu selle aja jooksul mootorisse sisse ei vaadanud, vahetasin iga 6000km tagant õli ja filtrit. Naise DL650 on sama õliga sõitnud peaaegu 20000km. Oleks aeg klappe kiigata, aga siia postitatud küsimus klapiseibide kohta pole tulemust andnud, niiet lükkasin edasi. Nagunii jääb DLi läbisõit tänavu väikeseks, sest ei õnnestunud puhkuste aegu kokku sobitada.
Die-hard õlipeded, add-in-0il kultuse kummardajad jt., nüüd teate kelle ratastest järelturul kaarega mööda käia :ner:
Muuseas, see ei tähenda sugugi, et kiirekäigulise ja sihtotstarbeliselt kasutatava R4 baigi mootorisse oleks hea mõte sama õli valada.

--
Vallo

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”