GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid


Teema algataja
kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Märtsis sai lubatud... ütleme siis nii, et kõigi nende kuude jooksul on nii vähe ainult tehtud. Plastiku seis lahtine - vajab ümbertegemist ja värvimist, kuid raua pool hakkab looma.

See on siis 750 wesikas. Mootor tuli 95. aasta 1100W pealt ning on nüüd 2,5mm suuremate kolbidega, 32/28 mm klappidega ja porditud kaanega, surveastet tõstetud, kollektor on tundmatu (võib-olla busa), kuid titaanist ja treimise ja pusimisega lõpuks ikkagi plokikaande istutatud - algul ei mahtunud. Karpad jäävad lahtiste k&n dualitega lõpuks. Siduri tegin ka hüdrauliliselt ajamilt trossi peale ringi, kasutades 750 osi ja kaane spacerit, ning õliradiaatori kinkisin sõbrale ja panin asemele kompaktsema lahenduse, mis käib õlifiltri ja karteri vahele ning kust käib vesi läbi. Kuna esiratas hakkas peale väljalaske paigaldust radiaatorisse käima, lõikasin selle lihtsalt lühemaks... kas lisaradikat tuleb või mitte, pole kindel, eks näis kuidas jahutab. Ventikat, of course, ka ei ole. Sest normaalsel kasutamisel stock rattal ei hakanud propeller mitte iialgi tööle, v.a. kummi põletades - ju siis puudub vajadus.

Eks pildid sellest romuhunnikust ütlevad rohkem, kui kõige ilusam kiidulaul selle käki kohta!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”