GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
-
Teema algataja - Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Märtsis sai lubatud... ütleme siis nii, et kõigi nende kuude jooksul on nii vähe ainult tehtud. Plastiku seis lahtine - vajab ümbertegemist ja värvimist, kuid raua pool hakkab looma.
See on siis 750 wesikas. Mootor tuli 95. aasta 1100W pealt ning on nüüd 2,5mm suuremate kolbidega, 32/28 mm klappidega ja porditud kaanega, surveastet tõstetud, kollektor on tundmatu (võib-olla busa), kuid titaanist ja treimise ja pusimisega lõpuks ikkagi plokikaande istutatud - algul ei mahtunud. Karpad jäävad lahtiste k&n dualitega lõpuks. Siduri tegin ka hüdrauliliselt ajamilt trossi peale ringi, kasutades 750 osi ja kaane spacerit, ning õliradiaatori kinkisin sõbrale ja panin asemele kompaktsema lahenduse, mis käib õlifiltri ja karteri vahele ning kust käib vesi läbi. Kuna esiratas hakkas peale väljalaske paigaldust radiaatorisse käima, lõikasin selle lihtsalt lühemaks... kas lisaradikat tuleb või mitte, pole kindel, eks näis kuidas jahutab. Ventikat, of course, ka ei ole. Sest normaalsel kasutamisel stock rattal ei hakanud propeller mitte iialgi tööle, v.a. kummi põletades - ju siis puudub vajadus.
Eks pildid sellest romuhunnikust ütlevad rohkem, kui kõige ilusam kiidulaul selle käki kohta!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.