Hilinenud mopeedi registreerimine
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Hilinenud mopeedi registreerimine
Tõstatan natuke vana teema, aga ei hakka ka uut tegema, nimelt selline küsimus:
Mul on üks natuke järeleaidatud mopeed , mille tahaksin arvele võtta. Kuna A-katt ammu olemas, siis hea meelega võtaks ta ka mootorrattana arvele just 45kmh piirangu pärast, veereb ta tegelikkuses 90 ligi.. 49ccm asemel on 88ccm, kuid visuaalselt petlik, silindrile olen 49ccm graveeritud ja värvinud mustaks, nagu originaal malmsilindergi, välja lase ka stock.
Paar mõttekohta:
Kui ma ta mopeedina arvele võtan, aga näiteks (piirkiirust ületamata, a'la 70 alas) temaga üle 45kmh politseile silma jään ja mind peatatakse, mida üldse teha saab? Lubadeta sõidu eest mitte, sest A katt on olemas, kas lihtsalt mingile erakorralisele kordusülevaatusele, et ei vasta enam 'mopeedi' piiridele?
Või kui üritada siiski kohe mootorrattana arvele võtta, kuidas tuleks läheneda. Kas rääkida reaalsetest muudatustest või öelda et piirajata 49ccm vms? Just sestap, et mingi "ümberehituse" vormistamisega jaurama ei peaks.
Tehasest tuleb sama ratast 49, 90 ja 125cc'sena muidu, samad pidurid jm detailid, müüakse lääne euroopas suht palju ja omab E- serte (enda omal ka paber olemas ostust)..
Niiet natuke mopeedist kiiremini veerev peaks normidesse jääma, 125ccne veereb ilmselt ikka 100+kmh nagunii..
http://www.skyteammotorcycles.com/motor ... nge/pbr50/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.